3. leht 8-st

Re: Isuzu Fronera

Postitatud: E Okt 20, 2014 8:18 pm
Postitas tuningman
Nüüd saab päris oma rehvidega eputada. Eelmised valuvelgedel 35" Trepadorid olid laenatud.
Nendel oli ET ka natuke kehva, kuna esimeste rehvide siseservad käisid rattaid alla keerates vastu raami.

Oma velgede peal on asi täitsa hea. Ainult, et nüüd on tõesti karjuv vajadus frontera spordi esitiibade järele.

Pilt Pilt Pilt Pilt

Re: Isuzu Fronera

Postitatud: E Okt 20, 2014 8:22 pm
Postitas asko4x4
Siis jõuad ju 1. novembriks valmis? Mis teha veel jäänud on?

Re: Isuzu Fronera

Postitatud: E Okt 20, 2014 8:42 pm
Postitas tuningman
asko4x4 kirjutas:Mis teha veel jäänud on?
Uh uh. Nimekiri on tegelt pikk ja kirju.
Iseenesest aga reaalselt sõitmist takistab:
puuduv 3 käik.
Purunenud tugilaager
peale jääv vasak esipidur
liiga väikesed esiratta koopad.

Manteel liiklemist takistab puuduv kindlustus ja ülevaatus.
Ülevaatuse jaoks vaja lisaks teha:
Käsipidur.
Koopa laiendid või midagi säärast nuputada, et rattad koopast välja ei turritaks
ja kogu ilma paska täis ei loobiks, mis kõige tähtsam,
et korravalvuritele mitte selle pärast silma jääda. Küll nad siis midagi veel leiavad.
Tagauste katkiste linkidega midagi ette võtta.
Esimene ja tagumine stange uus teha või vanu vähe kohendada :roll:

Kindlasti ununes midagi:

Re: Isuzu Fronera

Postitatud: E Dets 08, 2014 10:12 pm
Postitas asko4x4
Pole sult ammu midagi kuulnud. Mis seisus arendus on?

Re: Isuzu Fronera

Postitatud: E Dets 15, 2014 5:10 pm
Postitas tuningman
asko4x4 kirjutas:Pole sult ammu midagi kuulnud. Mis seisus arendus on?
Olin siin kuu aega soomes. transiti kõrgsurve pump jooksis kinni ja ei saanud sealt kuidagi tulema,
kuna ei leidnud sobivat pumpa.

Asi pole eriti edasi arenenud, kui see välja arvata, et auto nüüd naise nimel ja jääb talle tänavasõiduks.
Võibolla eksib siiski veel mõnele safarile ära, mine sa tea.

aga eks panen kirja kui asi edeneb. :wink:

Re: Isuzu Fronera

Postitatud: E Jaan 19, 2015 11:08 pm
Postitas tuningman
Sai siis lõpuks see tüütu töö ette võetud.
Kast maas ja pilt, mis karu kõhust avanes, räägib enda eest.
Nüüd on selge, mis nende 3 ja 4 käiguga juhtus.
imestan, et 4 käik üldse toimis :roll:

Pilt Pilt

Siit on näha, mis 35" tattad tugilaagriga tegid
Pilt Pilt

Re: Isuzu Fronera

Postitatud: K Jaan 21, 2015 9:41 am
Postitas Isuzu86
See tugilaager pidi juba varem vist poolpidune olema, et nii ära väntsutas. Kasti tahad? :mrgreen: Mul vedeleb selline välimuse järgi sarnane Frontera kast...

Pilt

Re: Isuzu Fronera

Postitatud: K Jaan 21, 2015 12:38 pm
Postitas tuningman
Pildi järgi pakun kah, et see sul 2,3td frontera kast.
Mul omal samasugune olemas, kuid sellega on see jama, et
ei sobi 1:1le isuzu 2,8td otsa. Siduri koda ja pärja ring on teise poldivalemiga.
Sisu peaks aga minu arvutuste kohaselt sama olema.
silmaga kaste kõrvuti võrreldes, saab isuzu kasti siduripoolse otsa opeli omaga ära
vahetada ja voilaa, saabki selle opeli kasti isuzu mootori otsa tagasi pista. :wink:

Re: Isuzu Fronera

Postitatud: K Jaan 21, 2015 3:30 pm
Postitas Isuzu86
Selge siis. Ma sain nüüd vähemalt teada, mille otsa see istub.

Re: Isuzu Fronera

Postitatud: K Jaan 21, 2015 4:50 pm
Postitas tuningman
Isuzu86 kirjutas:Selge siis. Ma sain nüüd vähemalt teada, mille otsa see istub.
Tehtud. opeli kast allapanekuks valmis :wink:
Lisan siis võrdluseks opeli ja isuzu sidurikojad. ongi omavahel vahetatavad.

1.opeli kastist pask välja. 2.opeli kasti koda maha. 3kodade võrdlus 4.kokkupanduna
1Pilt 2Pilt 3Pilt 4Pilt

Re: Isuzu Fronera

Postitatud: P Jaan 25, 2015 12:02 am
Postitas tuningman
Tänaseks siis kast all tagasi.uued mahlad sees.
Pidurid sai üle vaadatud ja mõned peale jäävad kolvid taas liikuma aidatud.
Kässer toimetab ka nüüd :roll:
trossid said frontera omadest trooperi pidurite jaoks sobivaks tuunitud.

salongi soojendust sai kohendatud, soe tuuleke ei jõudnud sinna kuhu vaja,
plastik hoovad kulunud.

tugilaagriga on ikka jama. trooperile ei leia.
mõtlesin et peaks midagi tummisemat panema äkki :roll:

oskab keegi õelda,millel oleks siseläbimõõt 38?
netist saab igasugu tugilaagreid, kuid margi järgi ja mõõte kirjas ei ole.

Re: Isuzu Fronera

Postitatud: P Jaan 25, 2015 12:29 am
Postitas igiliikur
Oled sa kindel, et 38 on? 95% mis mina leidsin on 30 :roll:

Re: Isuzu Fronera

Postitatud: P Jaan 25, 2015 11:34 am
Postitas tuningman
jah. olen kindel, et 38 on. mul 2,8 trooperi kardaan alla pistetud.
frontera tugilaagril oli siseauk veel suurem, mingi 45

Re: Isuzu Fronera

Postitatud: P Jaan 25, 2015 4:05 pm
Postitas igiliikur
Sellisel juhul on mõistlik teine pulk alla sobitada, 30 läbimõõduga on terve nett täis, ka eestis poes kohapeal, küsisin :D Ma tean, et sa oled ka tark, aga kui vaja, paneme pead kokku ja mõtleme, raudselt on lahendus olemas 8) Ma olen juba omaga harjunud leiutama :bg

Re: Isuzu Fronera

Postitatud: P Jaan 25, 2015 10:49 pm
Postitas tuningman
Lähen kolan homme mõõda varuosa poode. vaatame, mis kataloogid pakuvad.
Mõtted liiguvad täis pika 3 kardaaniga transiti tugilaagri suunas.
need olid vähe tummisemad kui see trooperi oma.
Saaks suurema augugagi, siis treiks krae sisse. :wink:

Iseenesest, sai tänagi Troopeli kallal mitu tundi pusitud, aga ette pole midagi näidata.
Väljalaske kolle käis koos turboga maha. Nimelt oli 1 turbo ja 2 kolle polti puru läinud.
Mingi aeg oli kuulda kah, et mingi pirin nagu tuleb kuskilt.
Lekkis nii kollektori, kui ka turbo vahelt.

Sai ka uut radikat ette aretatud. vana lekkis suvisest männi "suudlemisest" ja jootmine
ei andnud tulemust. samas see oligi natuke kehva radikas kah, kuna täite ava jäi liiga
madalale ja soendusradika sõdvikutesse jäi õhk sisse. :bang:
Ette läheb 2,4 v6 scorpa vask radikas, aga kuna sellel puudub täitmise ava,
siis vaja paisupaagile koht leiutada. :roll: