Re: K: Hea õlifilter
Postitatud: K Juun 11, 2014 5:06 pm
Selle jutuga olen ma 100% nõus. Jutu kinnituseks japanpartsi küttefiltrid mis lasid nii palju paska läbi, et tõmbasid pumba enda filtri umbe.Praks1 kirjutas:Kütusefiltrid on tänasel päeval vägagi tähtsal kohal= märgi võib tõmmata pihusti vahetusega,kuna enamus autod Common rail tänasel päeval.Odavad 5 eurised filtrid suudavad healjuhul sõeluda surnud rotte,mitte vett ja metalli.
Yeah kirjutas:http://machinerylubrication.com/View/28 ... il-filters
Praks1 kirjutas:Kütusefiltrid on tänasel päeval vägagi tähtsal kohal= märgi võib tõmmata pihusti vahetusega,kuna enamus autod Common rail tänasel päeval.Odavad 5 eurised filtrid suudavad healjuhul sõeluda surnud rotte,mitte vett ja metalli.
Kuna suht paljudel autodel kattuvad filtrd oma sobivuselt,siis Bmw 3,0td filter suht keskpärane oma kvaliteedi ja hinnaga(umbes 50 euri),paljud originaalid umbes 150 euri.
Ühesõnaga odavat ja head asja pole olemas.
Element õlifitrit ei tasu kunagi panna odavat,sellest juba räägiti.Võib lõppeda mootorivahetusega.
NB ja veel 1 ülitähtis asi millest pole paljud kuulnud,et osadel autodel on karterituulutus filtrid.Tihti pole nad odavad ja lihtsasti vahetatavad ja poes ei pakuta neid kaasa(pead küsima),aga põhjustavad turbo surma,õlilekked jne jama
Hakkan ka just kaant maha kruvima,et tuulutuse oma üle kontrollida.Tundub,et on umbes!Kui õhupuhastisse minev toru on õline võiks oma karteituulutuse üle vaadata ja filtri vahetada.Kellel see vidin muidugi olemas on!Praks1 kirjutas:Kütusefiltrid on tänasel päeval vägagi tähtsal kohal= märgi võib tõmmata pihusti vahetusega,kuna enamus autod Common rail tänasel päeval.Odavad 5 eurised filtrid suudavad healjuhul sõeluda surnud rotte,mitte vett ja metalli.
Kuna suht paljudel autodel kattuvad filtrd oma sobivuselt,siis Bmw 3,0td filter suht keskpärane oma kvaliteedi ja hinnaga(umbes 50 euri),paljud originaalid umbes 150 euri.
Ühesõnaga odavat ja head asja pole olemas.
Element õlifitrit ei tasu kunagi panna odavat,sellest juba räägiti.Võib lõppeda mootorivahetusega.
NB ja veel 1 ülitähtis asi millest pole paljud kuulnud,et osadel autodel on karterituulutus filtrid.Tihti pole nad odavad ja lihtsasti vahetatavad ja poes ei pakuta neid kaasa(pead küsima),aga põhjustavad turbo surma,õlilekked jne jama
Huvitav, minu Jeepile ütles Silber, et tehas paneb sinna just 5W30 Esp lisandiga ōli? Oma eelmistel olen kasutanud 5W40.jaan mmc kirjutas:No talvel võiks SAE tähise esimene nr. võimalikult väike olla, ideaalis 0 , teine nr. näitab eeskätt õli temperatuuritaluvust st. kui on madalamate pööretega vanem mootor, pole turbot jne. ning mootorist ei võeta kogu aeg viimast, kõlbab teiseks numbriks nt. 30 . Muul juhul tuleks vaadata suurema numbriga õli, kuni selleni, et võistlus oludes maksimum, ehk 60 . Tootja soovitatust madalama kvaliteediga õli ei maksa loomulikult kasutada, st. kui nõutakse 5 W 40 ,siis viiest suurema ja neljakümnest väiksema numbriga õli olla ei tohiks. Samuti ei maksaks tootja X poolt nt. Bemmi spets õli Fordis kasutada ja kui tootja enda suksule spetsõli ei paku, võtta see mudel, mida tootja kataloog soovitab või asendusena pakub, ainult SAE numeratsiooni põhjal õli valida ei maksa (Bemmi / Fordi spetsõlid võivad olla identse SAE-ga).Roostekoll kirjutas:Selles see küsimus ongi. Kui küsija suu pihta ei lööda, siis mõni irvhammas ikka leidubjaan mmc kirjutas:Mind ennastki huvitaks tegelt, et kui palju siis sellest õlist-küttest ka sõltub. Sisuliselt peaks iga sae10-w40 kärama või kuidas?
Kas nii, et nt. vein on vein, vahet pole![]()
Vein jääb veiniks aga mis marki veinid talvel paremini toimivad ja kõri määrivad?
Loomulikult ei maksa uskuda iga tootja väidet, et ta valmistab just õli, mitte õlilaadset toodet. Vihjeks, kes kvaliteetseid määrdeaineid toodavad. Kes valmistavad originaal määrdeid autotootjatele, kelle tootevalikus on tipp määrdeid (mootoriõlidest nt. 0W60), milleni tavatootjad ei küüni ja kellel on ajalugu ja teadmisi (külastage nt. tehnika muuseumide määrdeosakondi)
Krt seda teab, Mu kastikal kah commonrail, aga tehasemanuaali järgi võib seal kasutada õli, mida vist peale Venemaa enam kusagil ei toodeta, st et nendele raamatus kirjas olevatele nõuetele vastab iga letil olev õli ... Olen siiski pannud sama Mobili 5W30 õli, mida algul esinduses pandi.kalle211 kirjutas:Tegelikult on ikka oluline kasutada tehase poolt ette nähtud õlisid. ...Tänapäevasel commonrail diiselmootoril on kütuse surve ca 2200 bari, selle rõhuga pihustatakse kütus üliväikesteks osakesteks, mis põlemisel toodavad ka üliväikeseid tahmaosakesi. Siin tulebki mängu õli, sisaldades spets lisandeid et endaga siduda neid tahmaosakesi ja tagada samas ka ülihea määrimisomadus. ...