Re: Saarekoll 2014 - järelkaja
Postitatud: K Mär 05, 2014 8:56 am
Saarte Hääles ilmus ka väike kirjatükk http://www.saartehaal.ee/2014/03/05/lei ... arekollid/
Priit, ära heida meelt. Saan sust muidu hästi aru, loodan, et ise selliseid sihte sisse ei sõitnud, kuigi väiksematsorti võsa sai maha sõidetud küll. Ka raja kohta saab ka ainult kiidusõnu öelda. Minu "soovitus", et LK1 kuumaastik oleks võinud ära jääda oli ka tingitud enda masendusest, sest suutsin 4. ringil vedrud puruks sõita ja sellest tulenevalt ka mingid õlitorud. See oli tegelikult minu viga, mitte rajameistri probleem. Veel kord suur tänud sulle, meie jaoks oli see erakordne üritus.Priitm kirjutas:Seoses paljude asjade kokkulangemisega ja väga vägevate sihtidega metsas oli see minujaoks viimane aasta "Saarekolli" rajameistrina! Eks järgmine aasta rajal näeme![]()
Niiet järgmine aasta ei tule teile hullu katset!
Paar päeva nüüd radu mõõda kõndinud ja paneb ikka imestama juhtide erinevust. Mõni keerab väiksest kuusest ka mööda ,et terveks jääks(Suurem enamus) Mõnele aga ei loe ka kasvav mets. Saan aru kui on vaja võsast läbi sõita(ja seda oli palju , kui õiget teeotsa ei leidnud) aga 500m uut sihti teha on ikka natukene palju!
Priit.
Joone marsuut peas olemas. Eks kunagi teen ühe 100kmise joone kus vintsimine vajalik, pehmel ajal ja väikse rattagaMovistar kirjutas:Joon tee valmis ja siis mine rajale
Mina sõitsin Stigat gpsu järgi seal oli totaalne mööda panek, ei olnud asi ratta tühjalt ringikäimisesMovistar kirjutas:Vintsiga joon on OK aga seda tuleb õieti teha.
Kuna paljudel autodel on peal TRIPmeter siis läbisõitu mõõdetakse rattast,mitte GPS-ga.
Mõnes riigis on kasutusel selline versioon,et pärast potentsiaalset vintsimislõiku pannakse meetrid uuesti nullist jooksma,et ei tekiks ratta tühjast ringikäimisest viga üldpikkusesse.
Stigal eelmine aasta ei tuldud selle peale ja lõpuks läks asi nii käest,et pidi maha tulema kuna joon oli totaalselt per*e keeratud ja mingit loogikat ei olnud .
Saarekolli oma oli igati hästi ja arusaadavalt tehtud ja ma olin rahul.
Rahul ei olnud need kes Volvos taga istusid ja mööda kuuti ringi põrkasid kogu see 75 km
Ma ei tea, minu rehvimõõt on originaalist väga erinev. Lisaks on ülekanne erinev, seega minu odo küll täpselt ei näita. Eksisimegi seetõttu korralikult ära.Alar.V kirjutas:Auto odomeetriga sõites saab päris hästi.. mingit gps või kaarti polnud vaja..
Meie sõitsime telefoni gepsuga. Kasutasime sellist äppi nagu GPS Odomeeter. Pead ainult eelnevalt kontrollima kui täpne sinu telefoni geps on. Mõnedel nutidel on see täielik katastroof.asko4x4 kirjutas:Mis tehnikat peab üldse joonorienteerumise jaoks kasutama?
Minul odomeeter valetab ka 1 km kohta umbes 100 meetrit.. arvestan lihtsalt sellise asjagaasko4x4 kirjutas:Ma ei tea, minu rehvimõõt on originaalist väga erinev. Lisaks on ülekanne erinev, seega minu odo küll täpselt ei näita. Eksisimegi seetõttu korralikult ära.
Mis elektroonikat saaks kasutada selle joonorienteerumise jaoks?