3. leht 3-st
Re: Tühikäigul "pop-pop-pop" hääled
Postitatud: E Juun 09, 2014 10:06 pm
Postitas rivo
allar kirjutas:ibra kirjutas:zeis kirjutas:õlisurve nii suur et tõukab hüdrokaga klapi lahti
Mõtle ikka enne, kui sellist jama suust välja ajad.
Aga vaata nii on, et ei joua õli hüdrokast välja suruda ja klapp jääb eba tihe.
Ega see hüdrotõukur sul sentimeetrise kolvikäiguga pole. Pealegi toimub tõukuri täitmine ja tühjenemine ainult nö. puhkeasendis. Tööasendis, kui nukk ta alla vajutab sulgub ka õlikanal. Siis ei saa õli enam juurde ega ka ära. Põhimõtteline sarnasus 2-taktilise mootori kolvi liikumisega väljalaske akna suhtes.
Seda enam, et need on kõik uued jubinad peal ju.
Popsuva hääle panustaks pigem kollektorile. Kas on kuskil leke vms.
Re: Tühikäigul "pop-pop-pop" hääled
Postitatud: E Juun 09, 2014 11:10 pm
Postitas mihkel1671
Mina vaataks uuesti hüdrokad kriitilise pilguga üle. Kunagi sai ühte audi tdi mootorit teha. Algul lihtne kaane tihendi vahetus. Otsustasin ka klapid lihvida ja uued sääre tihendid. Kokku pannes proovisin tõukurid kõik oma pesadesse ja nukk peale. (Hüdrokad said täpselt samasse pesassa tagasi) kuid surus klappi kinnises asendis ikkagi ca 1mm lahti. Sai siis komplekt uusi tõukureid. Asi sai kokku, kuid 1 silindris puudus surve.(Käis sisselaskesse) Küünlad maha mõõtsin surved 4 sil oli probleem. Vahetasin siis 4 janda sil sisselaske (uue) hüdroka ühe vana korraliku vastu ja sai probleem lahendatud.
Kusjuures enne remonti käis mootor tiba teravalt, kuid uute hüdrokatega kadus vana diisli plagin.
Minu kogemus siis selline, et pakist uued detailid, kuid arvatavasti oli 1 hüdrokas praak ja pani üritusele paska.
To rivo: Kõik hüdrokapesad pole identsed. Näiteks audi/vw hüdrokapesal on lisaks ovaalne õlitusava nii, et mõlemas asendis(on/off) saab hüdrokas õlisurvet.
Re: Tühikäigul "pop-pop-pop" hääled
Postitatud: T Juul 01, 2014 10:35 pm
Postitas honduras
Vanad ja uued (va INA) hüdrotõukurid olen alati enne paigaldamist õlist tühjaks teinud, et vältida klappide lahtijäämist. Tõukurite liigset õliga täitumist põhjustab tavaliselt õlipumba reduksioonklapi kinnijäämine.