3. leht 11-st

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: T Dets 16, 2014 1:07 pm
Postitas valdy
virgo kirjutas:
nostalgar kirjutas:Kas oskab keegi iseloomustada 2,2 ja2,4 Liitriseid vabalthingavaid TOYOTA mootoreid ? 2,4 peaks olema HILUX kui markidega eksin,ärge pahandage.
Kiire lühipildi saab ette: http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_L_engine
Ise olen paari Landcruiseriga kulgenud ja aastaid Hiacega ringi tallanud, kiirenduspill just ei ole, aga rsk kus kestab ja kestab.
Edu
Virgo
mina sõitsin oma 2,2 Toyota nii hõredaks et üle teise käigu enam vedada ei jõudnud aga võtmest läks käima. ja Toyota diislid on visad. vanakooli mootor on eriti hea oma momendi pärast metsas. saab venitada.

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: T Dets 16, 2014 3:45 pm
Postitas s2mmo
Pika kastiga rangeri peale pole mõelnud? Kandevõime üle 1100 kilo, suht lihtsalt saab kandvust juurde ka, ise olen pannud puid peale 50cm pakke loobitult 0,8 tm, laotult 1,2 tm, küttepuid halgudena laotult ca 3 ruumimeetrit, kasti pikkus peaks ka sinna 2 meetri kanti jääma.

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: T Dets 16, 2014 5:49 pm
Postitas Landy
Defender 130 baasil saab ka päris asjaliku 4x4 veoka - lisaks 3,5T haagise veovõime.
Pilt
Pilt

Pilte D110 ja D130 baasil katiautodest
http://www.exmod.co.uk/index_011.html

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: T Dets 16, 2014 6:40 pm
Postitas Kult
Uk-st parempoolse rooliga ford transit county 4x4. Nüüd saab arvele ja metsas vahet pole kus pool rool on. Alles üks vanem läks 900£-ga. Oli juba kallur ka. Uazist kindlasti mugavam ja diisel ka.

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: T Dets 16, 2014 7:04 pm
Postitas TiitR
Meile tõi Rebella OÜ paar päeva tagasi järjekordse "venelase" pealisehituseks. Kiire pilguga tuvastasin, et tegu Gasell´iga, millele rändab selga kallutav porte kast. Kallutamine toimub salongist ja elektriliselt. Auto on 4x4 veoskeemiga, vahel tuksub "C" ehk Cummins silti kandev diisel mootor, millele oli ploki peale kirjutatud Made in China :D . Auto on venekate kohta paljude lisadega, cd stereo, millele süüte sissekeeramisel kirjutab ekraanile GAZ (vene k. tähtedega kusjuures :D ), omab el. aknaid, jne...
Kui huvi, võin homme mõned pildid plõksida (näeksid ka arendustööd, mitte vaid valmis mudelit).

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: K Dets 17, 2014 12:32 am
Postitas nostalgar
Tere,tänud kõigile,aga jõudsin juba midagi soetada. GAZ 66 ,millel peal D 243 MTZ 80 ja ZIL-i kast,diisel passis ka sees .Pole küll B kat , aga kooslus oli ahvatlev ja võtsin ära.

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: K Dets 17, 2014 9:31 pm
Postitas ardi
TiitR kirjutas:Meile tõi Rebella OÜ paar päeva tagasi järjekordse "venelase" pealisehituseks. Kiire pilguga tuvastasin, et tegu Gasell´iga, millele rändab selga kallutav porte kast. Kallutamine toimub salongist ja elektriliselt. Auto on 4x4 veoskeemiga, vahel tuksub "C" ehk Cummins silti kandev diisel mootor, millele oli ploki peale kirjutatud Made in China :D . Auto on venekate kohta paljude lisadega, cd stereo, millele süüte sissekeeramisel kirjutab ekraanile GAZ (vene k. tähtedega kusjuures :D ), omab el. aknaid, jne...
Kui huvi, võin homme mõned pildid plõksida (näeksid ka arendustööd, mitte vaid valmis mudelit).
Kas see on see auto, mis Rebellas peab olema tagasi 29.12?
Ma pidin seda kaema minema, kui valmis.
Mis muidu see pealisehituse tegemine kalluriks maksaks?
Venest saaks ju 4x4 diisel madeli kätte vaata, et 10 000 euriga (ca750 000rbl), arvestades praegust madalat rublakurssi.

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: K Dets 17, 2014 9:34 pm
Postitas ardi
Landy kirjutas:Defender 130 baasil saab ka päris asjaliku 4x4 veoka - lisaks 3,5T haagise veovõime.
Pilt
Pilt

Pilte D110 ja D130 baasil katiautodest
http://www.exmod.co.uk/index_011.html
Oled kindel, et raam pooleks ei lähe, kui 5rm puid peale laduda, nagu gazellimehed teevad?

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: K Dets 17, 2014 9:38 pm
Postitas TiitR
ardi kirjutas: Kas see on see auto, mis Rebellas peab olema tagasi 29.12?
Ma pidin seda kaema minema, kui valmis.
Mis muidu see pealisehituse tegemine kalluriks maksaks?
Venest saaks ju 4x4 diisel madeli kätte vaata, et 10 000 euriga (ca750 000rbl), arvestades praegust madalat rublakurssi.
Rublaga on hetkel pahasti jah :D , kuid mina neid tarneaegasi väga ei tea (eipeagi teadma :D ), kuna mul seal natuke teine positsioon 8) , kuid usun, et räägime samast aparaadist, kuna vaheraam koos tõstega seotud jubinad kenasti valmis ja töömehed kirusid, et peavad vist jõulud ka sellega tegelema...et tähtaeg tundub reaalne küll :D . Valmistamis hindu ei kommenteeri...las Rebella teeb seda konkreetsel autol. Kuid kui omale millelegi soovid, tule ja räägime :wink:

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: K Dets 17, 2014 11:34 pm
Postitas Landy
ardi kirjutas:Oled kindel, et raam pooleks ei lähe, kui 5rm puid peale laduda, nagu gazellimehed teevad?
5 rm kohta ei oska öelda. Palju sellsie märja puu kaal on?

Üldiselt on ta tehtud tõsise töö tegemiseks,
Pilt

Aga kolmandas maailmas on neid aastakümneid edukalt väärkoheldud:
Pilt
Pilt
Pilt

Tõsi aastega on raami veidi õhemaks tehtud:
http://www.vertikal.net/en/news/story/11794/
Artiklis viidatakse ka võimalusele, et probleem võib olla pealisehituse konstruktioonis ja jõu vales jaotumiseses raamile (tegu ju kraanaga).
Eestis pole murdunud raami näinud, peamine vaenlane on siin sool ja rooste.
Samas eelpool viidatud kallurite müüja on neid 25 aastat teinud ja ilmselet teavad mida nad teevad, muidu oleks äril kriips peal.

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: N Dets 18, 2014 8:08 am
Postitas ardi
No märja puu kaal võib olla üle 500kg/rm, seega kipuvad nad vedama 2,5+tonniseid koormaid.
Üks, kellel on pika kabiini ja lühikese kastiga, väitis, et kuna kast väike, siis jäid puud tagant üle ja nina kippus taevasse tõusma.4x4 mudelil ja pika kastiga seda muret olema ei peaks.

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: N Dets 18, 2014 9:13 am
Postitas Landy
Defender on projekteeritud vaikimisi 1,5t lasti kandmiseks. Seega kas ta tonni rohkem pikem aja vältele ja maastikul sõites ära kannab ei julge ennustada. Samas soomustatud Defenderid kipuavd ka üle 3500kg olema. Kardan, et see kallutav pealisehitus võib ennem solvuda, kui raam. Tõe kriteerium on praktika.

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: P Dets 21, 2014 2:26 pm
Postitas ardi
Kult kirjutas:Uk-st parempoolse rooliga ford transit county 4x4. Nüüd saab arvele ja metsas vahet pole kus pool rool on. Alles üks vanem läks 900£-ga. Oli juba kallur ka. Uazist kindlasti mugavam ja diisel ka.
Ja mis hinnaga tooksid UK-st 4x4 kallur Transiti Eestisse?

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: P Dets 21, 2014 2:27 pm
Postitas ardi
Landy kirjutas:Defender on projekteeritud vaikimisi 1,5t lasti kandmiseks. Seega kas ta tonni rohkem pikem aja vältele ja maastikul sõites ära kannab ei julge ennustada. Samas soomustatud Defenderid kipuavd ka üle 3500kg olema. Kardan, et see kallutav pealisehitus võib ennem solvuda, kui raam. Tõe kriteerium on praktika.
Aga räägi siis hindadest ka.

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: P Dets 21, 2014 3:13 pm
Postitas Landy
ardi kirjutas: Aga räägi siis hindadest ka.
Hinnad saate jooksvalat siit näiteks:
http://www.exmod.co.uk/defender1011.html
Ehk siis alets miski 11.000GBP