mina sõitsin oma 2,2 Toyota nii hõredaks et üle teise käigu enam vedada ei jõudnud aga võtmest läks käima. ja Toyota diislid on visad. vanakooli mootor on eriti hea oma momendi pärast metsas. saab venitada.virgo kirjutas:Kiire lühipildi saab ette: http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_L_enginenostalgar kirjutas:Kas oskab keegi iseloomustada 2,2 ja2,4 Liitriseid vabalthingavaid TOYOTA mootoreid ? 2,4 peaks olema HILUX kui markidega eksin,ärge pahandage.
Ise olen paari Landcruiseriga kulgenud ja aastaid Hiacega ringi tallanud, kiirenduspill just ei ole, aga rsk kus kestab ja kestab.
Edu
Virgo
4x4 veoauto B kat.
Moderaator: Moderators
Re: 4x4 veoauto B kat.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 109
- Liitunud: N Mai 05, 2011 9:55 pm
- Asukoht: Võru, Tartu
- Kontakt:
Re: 4x4 veoauto B kat.
Pika kastiga rangeri peale pole mõelnud? Kandevõime üle 1100 kilo, suht lihtsalt saab kandvust juurde ka, ise olen pannud puid peale 50cm pakke loobitult 0,8 tm, laotult 1,2 tm, küttepuid halgudena laotult ca 3 ruumimeetrit, kasti pikkus peaks ka sinna 2 meetri kanti jääma.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17426
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: 4x4 veoauto B kat.
Defender 130 baasil saab ka päris asjaliku 4x4 veoka - lisaks 3,5T haagise veovõime.


Pilte D110 ja D130 baasil katiautodest
http://www.exmod.co.uk/index_011.html


Pilte D110 ja D130 baasil katiautodest
http://www.exmod.co.uk/index_011.html
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: 4x4 veoauto B kat.
Uk-st parempoolse rooliga ford transit county 4x4. Nüüd saab arvele ja metsas vahet pole kus pool rool on. Alles üks vanem läks 900£-ga. Oli juba kallur ka. Uazist kindlasti mugavam ja diisel ka.
5I65692
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: 4x4 veoauto B kat.
Meile tõi Rebella OÜ paar päeva tagasi järjekordse "venelase" pealisehituseks. Kiire pilguga tuvastasin, et tegu Gasell´iga, millele rändab selga kallutav porte kast. Kallutamine toimub salongist ja elektriliselt. Auto on 4x4 veoskeemiga, vahel tuksub "C" ehk Cummins silti kandev diisel mootor, millele oli ploki peale kirjutatud Made in China
. Auto on venekate kohta paljude lisadega, cd stereo, millele süüte sissekeeramisel kirjutab ekraanile GAZ (vene k. tähtedega kusjuures
), omab el. aknaid, jne...
Kui huvi, võin homme mõned pildid plõksida (näeksid ka arendustööd, mitte vaid valmis mudelit).


Kui huvi, võin homme mõned pildid plõksida (näeksid ka arendustööd, mitte vaid valmis mudelit).
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 180
- Liitunud: L Juul 10, 2010 6:18 pm
- Asukoht: IDA-VIRUMAA
Re: 4x4 veoauto B kat.
Tere,tänud kõigile,aga jõudsin juba midagi soetada. GAZ 66 ,millel peal D 243 MTZ 80 ja ZIL-i kast,diisel passis ka sees .Pole küll B kat , aga kooslus oli ahvatlev ja võtsin ära.
Viimati muutis nostalgar, K Dets 17, 2014 10:38 pm, muudetud 1 kord kokku.
Re: 4x4 veoauto B kat.
Kas see on see auto, mis Rebellas peab olema tagasi 29.12?TiitR kirjutas:Meile tõi Rebella OÜ paar päeva tagasi järjekordse "venelase" pealisehituseks. Kiire pilguga tuvastasin, et tegu Gasell´iga, millele rändab selga kallutav porte kast. Kallutamine toimub salongist ja elektriliselt. Auto on 4x4 veoskeemiga, vahel tuksub "C" ehk Cummins silti kandev diisel mootor, millele oli ploki peale kirjutatud Made in China. Auto on venekate kohta paljude lisadega, cd stereo, millele süüte sissekeeramisel kirjutab ekraanile GAZ (vene k. tähtedega kusjuures
), omab el. aknaid, jne...
Kui huvi, võin homme mõned pildid plõksida (näeksid ka arendustööd, mitte vaid valmis mudelit).
Ma pidin seda kaema minema, kui valmis.
Mis muidu see pealisehituse tegemine kalluriks maksaks?
Venest saaks ju 4x4 diisel madeli kätte vaata, et 10 000 euriga (ca750 000rbl), arvestades praegust madalat rublakurssi.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
Re: 4x4 veoauto B kat.
Oled kindel, et raam pooleks ei lähe, kui 5rm puid peale laduda, nagu gazellimehed teevad?Landy kirjutas:Defender 130 baasil saab ka päris asjaliku 4x4 veoka - lisaks 3,5T haagise veovõime.
Pilte D110 ja D130 baasil katiautodest
http://www.exmod.co.uk/index_011.html
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: 4x4 veoauto B kat.
Rublaga on hetkel pahasti jahardi kirjutas: Kas see on see auto, mis Rebellas peab olema tagasi 29.12?
Ma pidin seda kaema minema, kui valmis.
Mis muidu see pealisehituse tegemine kalluriks maksaks?
Venest saaks ju 4x4 diisel madeli kätte vaata, et 10 000 euriga (ca750 000rbl), arvestades praegust madalat rublakurssi.





- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17426
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: 4x4 veoauto B kat.
5 rm kohta ei oska öelda. Palju sellsie märja puu kaal on?ardi kirjutas:Oled kindel, et raam pooleks ei lähe, kui 5rm puid peale laduda, nagu gazellimehed teevad?
Üldiselt on ta tehtud tõsise töö tegemiseks,

Aga kolmandas maailmas on neid aastakümneid edukalt väärkoheldud:



Tõsi aastega on raami veidi õhemaks tehtud:
http://www.vertikal.net/en/news/story/11794/
Artiklis viidatakse ka võimalusele, et probleem võib olla pealisehituse konstruktioonis ja jõu vales jaotumiseses raamile (tegu ju kraanaga).
Eestis pole murdunud raami näinud, peamine vaenlane on siin sool ja rooste.
Samas eelpool viidatud kallurite müüja on neid 25 aastat teinud ja ilmselet teavad mida nad teevad, muidu oleks äril kriips peal.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: 4x4 veoauto B kat.
No märja puu kaal võib olla üle 500kg/rm, seega kipuvad nad vedama 2,5+tonniseid koormaid.
Üks, kellel on pika kabiini ja lühikese kastiga, väitis, et kuna kast väike, siis jäid puud tagant üle ja nina kippus taevasse tõusma.4x4 mudelil ja pika kastiga seda muret olema ei peaks.
Üks, kellel on pika kabiini ja lühikese kastiga, väitis, et kuna kast väike, siis jäid puud tagant üle ja nina kippus taevasse tõusma.4x4 mudelil ja pika kastiga seda muret olema ei peaks.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17426
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: 4x4 veoauto B kat.
Defender on projekteeritud vaikimisi 1,5t lasti kandmiseks. Seega kas ta tonni rohkem pikem aja vältele ja maastikul sõites ära kannab ei julge ennustada. Samas soomustatud Defenderid kipuavd ka üle 3500kg olema. Kardan, et see kallutav pealisehitus võib ennem solvuda, kui raam. Tõe kriteerium on praktika.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: 4x4 veoauto B kat.
Ja mis hinnaga tooksid UK-st 4x4 kallur Transiti Eestisse?Kult kirjutas:Uk-st parempoolse rooliga ford transit county 4x4. Nüüd saab arvele ja metsas vahet pole kus pool rool on. Alles üks vanem läks 900£-ga. Oli juba kallur ka. Uazist kindlasti mugavam ja diisel ka.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
Re: 4x4 veoauto B kat.
Aga räägi siis hindadest ka.Landy kirjutas:Defender on projekteeritud vaikimisi 1,5t lasti kandmiseks. Seega kas ta tonni rohkem pikem aja vältele ja maastikul sõites ära kannab ei julge ennustada. Samas soomustatud Defenderid kipuavd ka üle 3500kg olema. Kardan, et see kallutav pealisehitus võib ennem solvuda, kui raam. Tõe kriteerium on praktika.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17426
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: 4x4 veoauto B kat.
Hinnad saate jooksvalat siit näiteks:ardi kirjutas: Aga räägi siis hindadest ka.
http://www.exmod.co.uk/defender1011.html
Ehk siis alets miski 11.000GBP
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi