

Moderaator: Moderators
ibra kirjutas: Kui ta tervest peast on katki läinud siis vaevalt ta kokkukeevitatult peab.
saares on ka. isegi lehes kirjutas. nimi oli neemejaan mmc kirjutas:Pärnus on Tuulik Jaan nimeline härra, kes teeb nt. Pobeeda esitiiva valmis ja minuteada nö. ühes tükis, st. ilma keevituseta. Teist sellise tasemega meest ma ei tea, kui youtube kõrvale jätta.davidsoniharald kirjutas:Läheb küll teemast juba päris mööda aga rääkides talentidest, siis mees kes on proff english wheeli peal, küsib UKst kohale kutsutuna 500 GPB+kõik kulud päeva eest. Eestis sellist meest minu teada ei ole. On mõned kes saavad hakkama mõne kergema ja lihtsama asjaga (mina ka natuke saan
) aga proff puudub. Oma jutu järgi oli ta õpipoisiks kolm aastat ja siis veel kaks aastat laulatutud omal käel selle wheeliga. Käsitöö oskus on väga hinnas.
Vabandust Apelsin, kui nüd jutt sõna otseses mõttes autode tegemise ja tegijaks saamise peale kaldus.
no nägude järgi need tüübid siiski harjumaalt lehetustLandy kirjutas:Tegeleikult on meil ju üks punane võistlusuto praegugi sama tehnilise lahenduse baasil tehtud, Majandavad nemadki Läänemaal.isakene kirjutas:Tegelikult tuleb kolm-neli korda aeglasem, oleneb mis ülekanne sul käigukastis on. Kõigepealt aeglustab käigukasti peaülekanne olenevalt ülekandearvust käigukastist tulevat pöörlemiskiirust kolm-neli korda ja siis sillad veel seda aeglustatud pöörlemist 4 millegagi korda, olenevalt ülekandest. Jube aeglane asi tuleb niiviisi.MARK53 kirjutas:Praegune plaan on panna esiveolise auto käigukast ilma vahekastita, kui muidu on esiveolise mootor ja k.kast risti kere suhtes siis mina panen paralleelselt raami suhtes ja sealt kust tulevad välja poolteljed rattastesse viin mina kardaanist sildadesse ja seda ka veel, et k.kastis keevitan diffri lukku. Sedasi peaks ka ülekanne poole aeglasem jääma kui muidu esiveolisel.
Jutt nendest meestest ja tustal olevast masinast (sorry, team-i nimi ei meenu):
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... G_9247.JPG
Just täpselt maitse asi. Manuaal kast jääks nii vähe lühem, et minu jaoks see polnud määrav. Näiteks kui oleks samurai kast pannud siis oleks ainult 4-6cm bemmi kastist lühem tulnud. Hetkel jätan kindlalt atm kasti kuna mul kõik juba selle järgi arvestatud. Selle homemade vahekasti pikkus käigukasti flantsist tagasilla kardaani flantsini on 17cm.Lomp kirjutas:maitse asi, aga atm kastiga jääb tunduvalt rohkem sõidu rõõmu..
ja kui pikk see homemade vkast jäi?
tuningman kirjutas:noh jah. sinu projekt, ise tead. lõppkokkuvõttes on ju tähtis toimiv lahendus. olgu siis manuaal või automaat.
ja nagu eelpool mainutud:
"Maitse asi!" ütles kukk ja nokkis sitta edasi