3. leht 5-st

Postitatud: T Jaan 30, 2007 12:48 am
Postitas amevier
Minu arust peaks 265/75 R16 jääma sinna 31'' mõõtu. Või nende vahepeale?
Vast ongi hea variant, mul on tee peal ka vaja sõita. R16 siis toekam.

Postitatud: T Jaan 30, 2007 9:49 am
Postitas Landy
Abiks rehvi mõõtude määramisel:
http://members.shaw.ca/jbarge/britishtires.html

Postitatud: K Veebr 14, 2007 4:27 pm
Postitas arz
Nüüdsest Navara omanik siis.Väga hea ja mõnus auto,soovitan soojalt :D Pole offroadi varem harrastanud ja päris rämedalt metsa müdistama ei tahaks minna,aga kuskil võiks kätt harjutada ja vähe pilli kurjaks ajada :twisted: Kellel plaanis kuskile Tartu kandis minna siis võtaks sappa-5244272.
Arz

Postitatud: K Veebr 14, 2007 8:05 pm
Postitas Patrol2,8
Autoks on King cab 04.a.2,5TD ehk enamvähem Navara vist :roll:
Probleem selles,et mootor teeb jubedat müra.Külmaga käivitad siis oleks niikui traktori tööle pannud.Soojemaks läheb,muutub ka müra vaiksemaks aga on ikka alles.Kas kellegil on veel sellist probleemi ja kas saab seda kuidagi lahendada?
Mingit ķli mķksi toppisin sisse aga ei aidand.

Postitatud: N Veebr 22, 2007 7:45 pm
Postitas bud
[quote="Patrol2,8"]Autoks on King cab 04.a.2,5TD ehk enamvähem Navara vist :roll:
Probleem selles,et mootor teeb jubedat müra.Külmaga käivitad siis oleks niikui traktori tööle pannud.]

See on normaalne nähtus. See 2,5 tdi ongi lärmakas. Kui hommikuti käivitan navara ja patrulli korraga, siis pole seda patrulli 2,8-t kuuldagi.

Postitatud: R Veebr 23, 2007 10:06 pm
Postitas GC
bud kirjutas:
Patrol2,8 kirjutas:Autoks on King cab 04.a.2,5TD ehk enamvähem Navara vist :roll:
Probleem selles,et mootor teeb jubedat müra.Külmaga käivitad siis oleks niikui traktori tööle pannud.]

See on normaalne nähtus. See 2,5 tdi ongi lärmakas. Kui hommikuti käivitan navara ja patrulli korraga, siis pole seda patrulli 2,8-t kuuldagi.
Mis jutt see on!? Mul ta suht vanake juba, aga häält ei tõsta!

Postitatud: L Veebr 24, 2007 9:55 pm
Postitas jr
Patrol2,8 kirjutas:Autoks on King cab 04.a.2,5TD ehk enamvähem Navara vist :roll:
Probleem selles,et mootor teeb jubedat müra.Külmaga käivitad siis oleks niikui traktori tööle pannud.Soojemaks läheb,muutub ka müra vaiksemaks aga on ikka alles.Kas kellegil on veel sellist probleemi ja kas saab seda kuidagi lahendada?
Mingit óli móksi toppisin sisse aga ei aidand.
Mis sa oma pead ikka vaevad. See on diisel. Eriti kui tegemist moodsate kõrgsurvepihustitega, mis lagisevadki kõva häälega oma normaalses töös.

Teisalt kui pihusti kinni, siis teeb ka jubedat laginat, aga siis peaks ka mootor lonkama ja sinist ajama tagant.

Postitatud: L Veebr 24, 2007 10:34 pm
Postitas Patrol2,8
Nojah arvamus oligi et need on kķrgsurve pihustid.Eks siis peab selle müraga leppima.Muidu kui müra maha arvata on hea auto :lol:

Postitatud: L Veebr 24, 2007 11:20 pm
Postitas H.K
Õnneks on seda müra ainult mõned esimesed kilomeetrid :P . Pärast on nagu normaalne auto. Ma pean ainult külmaga tühikäigupöörded lisama et käima jääks. sooja mootoriga muidu natuke alla 1000 pöörde, siis hommikuti külmalt kipub väljasurema.

Postitatud: P Veebr 25, 2007 11:14 am
Postitas MahviaDeTyrk
arz kirjutas:Nüüdsest Navara omanik siis.Väga hea ja mõnus auto,soovitan soojalt :D Pole offroadi varem harrastanud ja päris rämedalt metsa müdistama ei tahaks minna,aga kuskil võiks kätt harjutada ja vähe pilli kurjaks ajada :twisted: Kellel plaanis kuskile Tartu kandis minna siis võtaks sappa-5244272.
Arz
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=5487&highlight=

et eks jälgi teemat

Postitatud: R Mär 09, 2007 3:39 pm
Postitas Mõtsamiis
arz kirjutas:Nüüdsest Navara omanik siis.Väga hea ja mõnus auto,soovitan soojalt :D Pole offroadi varem harrastanud ja päris rämedalt metsa müdistama ei tahaks minna,aga kuskil võiks kätt harjutada ja vähe pilli kurjaks ajada :twisted: Kellel plaanis kuskile Tartu kandis minna siis võtaks sappa-5244272.
Arz


No nüüd on juba hulk aega möödas, äkki räägid lähemalt, kuidas masin ka vastu on pidanud. Kuidas automaat end õigustab, milline on üldmulje jne.
Palju hoolduse peale peaks finantsi arvestama?

Ise käisin siin kah toda uut Navarat salongis vaatamas ning mõlgutan ka ambitsioonikaid mõtteid :)

Postitatud: R Mär 09, 2007 11:12 pm
Postitas andrusjo
Viimased kaks mudelit on ikkagi suhteliselt ebaõnnestunud masinad.Eelmisel ei pea mootorid vastu(150tuh ja saaled ) ,pidevalt metsas mütates kipub esitule plastklaase praguliseks murdma .Ja päris uus no see on juba alla igasugu arvestust...........kolmel tuttaval olemas ja enamus aja autod veermiku vastupidamatuse tõttu remondis.Kellel sillad vahetatud ,kellel kastid ,kardaanid.Üks juba vihastas nii tõsiselt ,et viis poodi tagasi ja võttis Hiluxi.Esimene navara mis välja tuli D22 on ikkagi siiani vastupidavaim.See on viimane millesse on jätkunud nissani vastupidavust ja töökindlust.

Ps jutt põhineb omadel ja tuttavate kogemustel.
Kõiki navaraid on kasutatud tugevalt töö autodena kuid siiski käidud korrapäraselt hoolduses aga ..... :? Sry mehed aga mida uuemaks nad lähevad seda sitemaks muutuvad.

Postitatud: P Mär 11, 2007 4:28 pm
Postitas arz
Mõtsamiis kirjutas:
arz kirjutas:Nüüdsest Navara omanik siis.Väga hea ja mõnus auto,soovitan soojalt :D Pole offroadi varem harrastanud ja päris rämedalt metsa müdistama ei tahaks minna,aga kuskil võiks kätt harjutada ja vähe pilli kurjaks ajada :twisted: Kellel plaanis kuskile Tartu kandis minna siis võtaks sappa-5244272.
Arz


No nüüd on juba hulk aega möödas, äkki räägid lähemalt, kuidas masin ka vastu on pidanud. Kuidas automaat end õigustab, milline on üldmulje jne.
Palju hoolduse peale peaks finantsi arvestama?

Ise käisin siin kah toda uut Navarat salongis vaatamas ning mõlgutan ka ambitsioonikaid mõtteid :)

Jah,eile sai 5000km täis.Auto on väga hea :D
Automaatkast toimib perfektselt.Käiguvahetust pole absoluutselt tunda ja see toimib nii nagu peab.Rääkimata mugavusest.4.e.linnakäik on nupust(asun kangi küljel)lülitatav,ei pea kangi näppima.Ka maastikul ja lumes tunduvalt parem kui manuaal.Mina igatahes nüüdsest 100% automaadi poolt.
Käisin enne ostmist küll 2 korda proovisõidul,aga siis oli tuhin sees ja ega tegelikult eriti aimu ei saanud mis värk on :shock: Järgnev jutt võib totter tunduda,aga see sellest,et mul pole eelnevat maasturikogemus.Istmed on tsipa kõvad,aga minu arvates ongi hea,vähem tõenäoline roolis magama jääda ja seljale ka kasulikum kui ei lamaskle istmes.Sellega harjub ära ja ok.Raputab teepeal tunduvalt rohkem kui sõiduauto,aga samas suurtest aukudest läbi sõites lõhub jälle vähem.Käisin Lätis,niisugustel teedel on sõiduautoga riskantsem sõita kuna võid sillad teeäärde jätta,Navaraga tunduvalt muretum.Ja ega Tartu linnaski olukord just hea pole löökaukude suhtes.Linnas suht keeruline manööverdada sellise suure elukaga,aga asja muudab lihtsamaks see,et üle äärekivide ja lumerängaste sõitmine pole probleem.Tuleb valida suurem parkimiskoht kus ruumi rohkem,aga seega ka väiksem tõenäosus,et mõni jobu su auto manööverdades ära kõksab :evil: Keskdiffer sellel autol puudub niiet kui libe pole eriti siis on tagavedu.Nelivedu saab järgi ühendada kuni 100km/h ja nupust.Jäistel külavaheteedel loomulikult 4wd koguaeg,parklates hakkab kakkuma kui rattad välja keerata.Kuna tagaosa suht kerge siis libedaga viskab teelt kergesti minema 2wdga,selles suhtes tuleks ettevaatlik olla,mul juhtus juba,aga õnneks sain omal jõul välja.Mootor on väga hea,käivitub ka külmaga normaalselt,kuigi salongis pandi tasuta defa ka peale.Lisadena saingi defa,konksu,kastipõhja,jalamatid,toonklaasi ja sääsetõrjuja kapotile tasuta kaasa.Kastipõhi tuleks võtta kindlasti riffelplekist,plastik läheb külmaga ilmselt kohe katki sõltuvalt sellest mida vead.Üks pakkus siin foorumis katet kastile 6000 eest,võtan temaga peagi ühendust,sest mujal on 15000.Müügimees on ka tasemel ja väga vastutulelik(Heiki Mägi,Autoring).Konksu otsas olen vedanud käärtõstukit,ei saanud nagu arugi, et midagi sabas tolkneb.Kiirendus on väga hea, saab vajadusel rullnoxidelegi koha kätte näidata :twisted: .Maanteel möödasõidud probleemi ei valmista.Pigem mottled,et kui palju vajutada vaja on,et keerist paaki ei tekiks.Uuel autol kütusekulu metsik,hiljem taheneb 10 kanti.Aga päris paika saab asi ilmselt siis kui oled u.6000km sõitnud,mul on praegu keskmine kulu isegi 9l/100km,linnasõit ja maantesõit fifty-fifty.Sissesõit tuleb norm.teha siis ok.Autot tasub pesta ainult käsipesulas(Jazz nt.),sain omad vitsad juba Statoilist kätte.Kvaliteedi kohta ei oska öelda,endal ainult 5k sõidetud.Aga ma arvan,et asi päris nii hull vast ei ole kui eelmises postituses kirjeldatud.Mina valisn mitsu ja hiluxi asemel navara kuna see tundus kõige parem ja nüüd näen,et valik oli õige,maitse asi muidugi.Kokkuvõtteks ütleks,et sõiduautot enam ilmselt elus ei osta,sest maasturiga on hulka muretum kulgeda ja kastikas on ülipraktiline..Kui mingeid küsimusi on või keegi tahab täpsemalt asja üle vaadata-uurida siis olen Tartu kandist ja tel. on 5244272.

Postitatud: P Mär 11, 2007 5:06 pm
Postitas mrtn
arz kirjutas:Automaatkast toimib perfektselt.Käiguvahetust pole absoluutselt tunda ja see toimib nii nagu peab.Rääkimata mugavusest.4.e.linnakäik on nupust(asun kangi küljel)lülitatav,ei pea kangi näppima.
mul on hea meel, et sa autoga nii rahul oled. ma siiski täpsustaks selle 'linnakäigu' asja üle. see nupp seal on ilmselt "O/D off", mis pole linnakäik, vaid viimase käigu välja lülitamine. kui on 4-käiguline kast, siis selle nupu aktiveerudes ei vaheta kast 4. käigule, nt linnasõidul ei saa reeglina 4. sissegi, või kui saab, siis ainult hetkeks. kasti säästmiseks on sel juhul hea O/D (overdrive, elik alla 1:1 ülekandesuhtega käik) väljas hoida.

terv,
mrtn
veendunud automaatik

Postitatud: P Mär 11, 2007 5:19 pm
Postitas arz
Navaral 5 käiguline automaat.Aga kas siis peaks linnas 3.käiguga sõitma?Sel juhul on siis 4.käik käruvedamiseks,et autol pöörded kõrgemal oleks ja rohkem jõudu?Linnas sõidan taval.55-60km/h,minu arust on siis 4 sees?
Terv,
Arz