Aitäh korraldajatele hea raja eest. Korras autoga oleks täitsa lust olnud. Kahjuks ei olnud võimalik selleks võistluseks kokku lapitud/liimitud ja nätsuga parandatud mootoriga kõike täiel rinnal nautida. Tuukri jaoks oli selle võistluse nimi ebaõnn. Tund aega hiljem starti, kuna polnud laadimist ja siin tänud kohalikule Kose autoteenindusele, kus sain suhtelist kiiresti ümberehitatud mälu järgi T25 geneka selliseks, et ta Pajero mootori külge istuks. Õige kohe selgus, et p...s väntvõlliga pikka pidu ei ole, aga esialgu jaksas veel peaaegu neljanda käiguga liikuda. Mõned punktid võetud, ei suvatsenud aku enam laadimist omistada, tagasi Kosele ja kummardused

Veikole, kes oma täkuaku meile andis. Tagasi rajale, mootorit alles kolme käigu jaoks, ilmus välja mingi kummaline publik, kes soovis meid järjekindlalt järvepõhja saata (mingi TR2 autoga pealtvaataja), üks võtmata jäänud punkt, kuhu ülesmäge plokiga vintsides auto lihtsalt kohale ei läinud

, vahepeal lõpetas koostöö GPS, mõned võetud punktid, siis sai paar korda õli mootorist otsa, siis kuumenes üle, siis suri välja, siis hakkas külm ja siis tänud Landyle aku eest (uskumatu kui väike aga tubli aku see oli). Lootusrikkalt finishi poole, aga mootorit ainult kaks esimest käiku ja kurvalt kaks minutit ajaga lõhki

Hiljem arvutades sain aru, et sinna läks 2. koht.
Pärast pikka kõhklemist otsustasime minna ka teisele katsele, mis vähemalt positiivsuse tagasi andis katse 2. koha näol. Vabandan muidugi võistlejate ees, kes minu õlivingu pidid taluma ja loodan siiralt, et ma kiirel osal kellelegi jalgu ei jäänud (püüdsin niipalju mööda lasta, kui märkasin).
P.S. Aitäh Märgadele Härgadele, kes meid ühest koledast kohast tagasi sikutasid
