Maastikusuutlikkus....edetabel

Postid, mis kuhugi mujale ei sobi.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2887
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Maastikusuutlikkus....edetabel

Postitus Postitas totu »

Sellest nimekirjast absoluutselt parim "ei tea",teine Niva, edasi sõltub ....(umbes 857 muutujat).
Tehtud, mõeldud.
Uko
Rock Crawler
Postitusi: 663
Liitunud: E Nov 29, 2004 4:38 pm
Asukoht: viljandi

Re: Maastikusuutlikkus....edetabel

Postitus Postitas Uko »

G merss vist ikka kõige ees,kuid vast mingi võimsa bens mootoriga mitte diisel.Ja ilmselt lühike siis.Aga tolle aja mingid Iltised või Bj 40d, kuidas nendega?Liig rasked ja nõrgad?
olge marurahulikud!
Kasutaja avatar
matikala
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 118
Liitunud: P Nov 25, 2012 10:36 pm
Asukoht: Republic of Ireland

Re: Maastikusuutlikkus....edetabel

Postitus Postitas matikala »

Ahaa, vot "iltis" oligi selle VW mudeliks,mille nimi mulle kohe meelde ei tulnud.
Minu maletamist mooda oli usna tubli enam vahem igal maastikul
-------------------------------------------------------
2003 Shogun Warrior LWB 3.2 Di-D auto full UK spec's
Maakeeli valge mehe naftamootoril Pajeero,pika kerega
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4433
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Re: Maastikusuutlikkus....edetabel

Postitus Postitas Movistar »

Uko kirjutas:G merss vist ikka kõige ees,kuid vast mingi võimsa bens mootoriga mitte diisel.Ja ilmselt lühike siis.Aga tolle aja mingid Iltised või Bj 40d, kuidas nendega?Liig rasked ja nõrgad?
Mis põhjusel peaks see üliraske junn ( G ) maastikul kõige suutlikum olema ?
Maastiku all ei pea me vist ka silmas suvalist külavahe kruusateed .
HM Racing Team
Kasutaja avatar
tai
unistus TR nullist
Postitusi: 1282
Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures

Re: Maastikusuutlikkus....edetabel

Postitus Postitas tai »

Minumeelest on teil igav, et te selliste asjadega tegelete...

Nagu ammu teada kiidab iga L..ts oma... aga see selleks.

Tegelikkuses on iga asjs puhul tegemist järeleandmisega teisest kohast nii näiteks eelmainitud iltis, mis omaaegne saksa ime tehtud kergeks odavaks lihtsaks kahurilihaks. Sillaehitus selline, et hoia 2 käega peast kinni ja ei ole kahju kui miini otsa läheb - aga liigub.
Samas uputaja väide BV202/206 kohta peab paika aga miks siis tänasel päeval metsik ja co nzzib nende datsunitega seal venemaal kui võiks bv'ga lihtsalt sõita. Vastust vast teab igaüks. Seega sellist rivi kas pajero või G seal ei ole lihtsalt vahet. Pajero suur eelis ntx on see, et teda on hea varuosadeks myya - teeb oma töö kähku ära. G on lihtsalt kullast auto - aga kuld ongi raske.
Isiklikult jään siiski helikopteri juurde.
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
Kasutaja avatar
puhvel
I live off from the mud
Postitusi: 2223
Liitunud: E Apr 16, 2012 7:34 pm

Re: Maastikusuutlikkus....edetabel

Postitus Postitas puhvel »

Noh, minu pandud tabel rohkem ärritamiseks oli mõeldud, et arutelu tekiks :)
Tuleb välja, et päris raske see ritta sättimine, kui mitte võimatu :shock:
XC 70
Kasutaja avatar
LR90
I live off from the mud
Postitusi: 1563
Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Maastikusuutlikkus....edetabel

Postitus Postitas LR90 »

puhvel kirjutas: Tuleb välja, et päris raske see ritta sättimine, kui mitte võimatu :shock:
Ise küsisid, ise vastasid.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Vasta

Mine “Ajaviide ja muidu huvitav jutt”