Maastikusuutlikkus....edetabel
Moderaator: Moderators
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2887
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Maastikusuutlikkus....edetabel
Sellest nimekirjast absoluutselt parim "ei tea",teine Niva, edasi sõltub ....(umbes 857 muutujat).
Tehtud, mõeldud.
Re: Maastikusuutlikkus....edetabel
G merss vist ikka kõige ees,kuid vast mingi võimsa bens mootoriga mitte diisel.Ja ilmselt lühike siis.Aga tolle aja mingid Iltised või Bj 40d, kuidas nendega?Liig rasked ja nõrgad?
olge marurahulikud!
- matikala
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 118
- Liitunud: P Nov 25, 2012 10:36 pm
- Asukoht: Republic of Ireland
Re: Maastikusuutlikkus....edetabel
Ahaa, vot "iltis" oligi selle VW mudeliks,mille nimi mulle kohe meelde ei tulnud.
Minu maletamist mooda oli usna tubli enam vahem igal maastikul
Minu maletamist mooda oli usna tubli enam vahem igal maastikul
-------------------------------------------------------
2003 Shogun Warrior LWB 3.2 Di-D auto full UK spec's
Maakeeli valge mehe naftamootoril Pajeero,pika kerega
2003 Shogun Warrior LWB 3.2 Di-D auto full UK spec's
Maakeeli valge mehe naftamootoril Pajeero,pika kerega
Re: Maastikusuutlikkus....edetabel
Mis põhjusel peaks see üliraske junn ( G ) maastikul kõige suutlikum olema ?Uko kirjutas:G merss vist ikka kõige ees,kuid vast mingi võimsa bens mootoriga mitte diisel.Ja ilmselt lühike siis.Aga tolle aja mingid Iltised või Bj 40d, kuidas nendega?Liig rasked ja nõrgad?
Maastiku all ei pea me vist ka silmas suvalist külavahe kruusateed .
HM Racing Team
- tai
- unistus TR nullist
- Postitusi: 1282
- Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
- Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures
Re: Maastikusuutlikkus....edetabel
Minumeelest on teil igav, et te selliste asjadega tegelete...
Nagu ammu teada kiidab iga L..ts oma... aga see selleks.
Tegelikkuses on iga asjs puhul tegemist järeleandmisega teisest kohast nii näiteks eelmainitud iltis, mis omaaegne saksa ime tehtud kergeks odavaks lihtsaks kahurilihaks. Sillaehitus selline, et hoia 2 käega peast kinni ja ei ole kahju kui miini otsa läheb - aga liigub.
Samas uputaja väide BV202/206 kohta peab paika aga miks siis tänasel päeval metsik ja co nzzib nende datsunitega seal venemaal kui võiks bv'ga lihtsalt sõita. Vastust vast teab igaüks. Seega sellist rivi kas pajero või G seal ei ole lihtsalt vahet. Pajero suur eelis ntx on see, et teda on hea varuosadeks myya - teeb oma töö kähku ära. G on lihtsalt kullast auto - aga kuld ongi raske.
Isiklikult jään siiski helikopteri juurde.
Nagu ammu teada kiidab iga L..ts oma... aga see selleks.
Tegelikkuses on iga asjs puhul tegemist järeleandmisega teisest kohast nii näiteks eelmainitud iltis, mis omaaegne saksa ime tehtud kergeks odavaks lihtsaks kahurilihaks. Sillaehitus selline, et hoia 2 käega peast kinni ja ei ole kahju kui miini otsa läheb - aga liigub.
Samas uputaja väide BV202/206 kohta peab paika aga miks siis tänasel päeval metsik ja co nzzib nende datsunitega seal venemaal kui võiks bv'ga lihtsalt sõita. Vastust vast teab igaüks. Seega sellist rivi kas pajero või G seal ei ole lihtsalt vahet. Pajero suur eelis ntx on see, et teda on hea varuosadeks myya - teeb oma töö kähku ära. G on lihtsalt kullast auto - aga kuld ongi raske.
Isiklikult jään siiski helikopteri juurde.
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
58021221
Re: Maastikusuutlikkus....edetabel
Noh, minu pandud tabel rohkem ärritamiseks oli mõeldud, et arutelu tekiks
Tuleb välja, et päris raske see ritta sättimine, kui mitte võimatu

Tuleb välja, et päris raske see ritta sättimine, kui mitte võimatu

XC 70
- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Maastikusuutlikkus....edetabel
Ise küsisid, ise vastasid.puhvel kirjutas: Tuleb välja, et päris raske see ritta sättimine, kui mitte võimatu
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS