3. leht 5-st

Postitatud: R Sept 22, 2006 9:11 pm
Postitas busterike
:roll: mis ylekanded neis 61-s sees on ja ei sobi?

Postitatud: R Sept 22, 2006 10:09 pm
Postitas boob
Homme hommikul hakkame ülekandeid lähemalt uurima, siis saab selgeks, mis ülekanded kus sees on.
Päevaplaan siis esisild võimalikult auto külge saada ja tagasilla difrite sisud võrrelda ning vajadusel vahetada. Püüame pilte ka teha.

Postitatud: L Sept 23, 2006 2:44 pm
Postitas busterike
:wink: uurida ju vöib..aga..75...ja 61 sisud kyll kokku ei sobi :evil:

Postitatud: L Sept 23, 2006 9:43 pm
Postitas boob
busterike kirjutas::wink: uurida ju vöib..aga..75...ja 61 sisud kyll kokku ei sobi :evil:
Sobib, ülekandekiirus on ainult erinev. Nimelt sai siis vahetatud tagasillas differ ja esisillas katkise poldi tõttu lukk :wink: Või siis polnud teised sillad 75 omad. Vahet oli ainult niipalju, et 61 sild on ca 5cm laiem. Diffri korpus ja lukuosa olid identsed. Poolassidel nuute ühepalju jne...

Postitatud: E Sept 25, 2006 11:39 pm
Postitas boob
PILDID masina ehitusest. Täieneb aegamööda, kui saab fotoka õliste näppude vahele võtta.
Ühesõnaga nüüd siis esisild ka all. Kardaanile vaja vaheflants teha, kuidu jääb liiga otsapeale
Järgmiseks tuleb tõusunurk paremaks saada, selleks vaja nina lühemaks saada. Kas uus radikas tuleb, on veel lahtine...

Seniks võiks keegi boggerid ära osta, uued juba ootavad :P

Postitatud: P Okt 01, 2006 12:46 am
Postitas boob
Kiire küsimus elektrimeestele: Auto elektrisüsteem on 24V, tahame kasutada radikal kahte 12V ventikat (Transporteri radikas koos ventikatega), mis hakkab juhtuma, kui ühendada need ventikad jadamisi elektrisüsteemi?

PS! Uusi pilte on ka :P
http://www.foto24.ee/album/5280

Postitatud: P Okt 01, 2006 1:14 am
Postitas aadu
Pole just elektrimees aga peaks töötama küll niimoodi. Kui aga üks rikki läheb, siis ei tööta ka teine. See on sellise lahenduse kõige suurem miinus.

Postitatud: P Okt 01, 2006 10:12 am
Postitas Kodanik2
Soovitan lasta need ümbermähkida 24v peale ja kasutada VW kaheastmelist vent lülitit. Seda selleks, et vähendada elektri kulu. Teine vent toimib siis kui temperatuur kasvab liiga kõrgeks. Kaks eraldi venti on 50% töökindlam lahendus, kui kaks jadamisi ühendatud ventilaatorit. Voolu tarbimist on vaja kokku hoida kuna enamik metsa massinaid vaevleb voolu puuduses.

Postitatud: P Okt 01, 2006 11:33 am
Postitas aadu
Kodanik2 kirjutas:Soovitan lasta need ümbermähkida 24v peale ja kasutada VW kaheastmelist vent lülitit. Seda selleks, et vähendada elektri kulu. Teine vent toimib siis kui temperatuur kasvab liiga kõrgeks. Kaks eraldi venti on 50% töökindlam lahendus, kui kaks jadamisi ühendatud ventilaatorit. Voolu tarbimist on vaja kokku hoida kuna enamik metsa massinaid vaevleb voolu puuduses.

Oskad sa soovitada kedagi mähkijat meest?
Voolutarve on jah suur,seda ma unustasin mainida.

Postitatud: P Okt 01, 2006 4:59 pm
Postitas 414 AVM
Oskad sa soovitada kedagi mähkijat meest?
Voolutarve on jah suur,seda ma unustasin mainida.[/quote]

Hiiul, Salve uulitsal äkki.

Postitatud: T Okt 03, 2006 9:36 pm
Postitas boob
Ventikatega on siis selge. Keegi Virumaale lähemal ei tea mõnda mähkimisega tegelejat?
Ehituse käigus kujunes nii, et ees on 61 ja taga 75 sild, ehk siis tagasild on 5cm kitsam esimesest. Kuidas see sõitmist mõjutama hakkab? Ei tahaks nagu enam silda vahetama hakata :oops:

Postitatud: T Okt 03, 2006 9:43 pm
Postitas jr
boob kirjutas:Ventikatega on siis selge. Keegi Virumaale lähemal ei tea mõnda mähkimisega tegelejat?
Ehituse käigus kujunes nii, et ees on 61 ja taga 75 sild, ehk siis tagasild on 5cm kitsam esimesest. Kuidas see sõitmist mõjutama hakkab? Ei tahaks nagu enam silda vahetama hakata :oops:
Veits ujuma jääb rööbastes. Perse otsib pidevalt oma kohta autol.

Postitatud: T Okt 03, 2006 11:11 pm
Postitas erik
Silla vahetus on ju kahe päeva töö. :lol:

Postitatud: K Okt 04, 2006 8:27 am
Postitas boob
Silla vahetus on kahe mehe ühepäevatöö :P
Sai siiski eile õhtul otsustatud, et vahetame tagasilla ära. Õli välja, sillakinnitused lahti, sild alt ära, poolassid välja, differ valja, teine differ sisse, poolassid sisse, sillakinnitused külge keevitada, sild alla, õli sisse...

Postitatud: K Okt 04, 2006 10:06 am
Postitas erik
Aga värvimine ja silitamine. Ilma võib pooltelg katki minna. :lol: