
P.s Ramboga võib pmst arvestada küll, aga kui kanistreid rohkem kui 5 tekib(mida ilmselt tekib) siis tuleb kohapealt mingisugune tavaline järelhaagis orgunnida.
Priit
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
Mis see siia puutub?e.p. kirjutas:Kas Teil nagu tõesti ühtegi sõpra enam pole?
Kuule Sepp, nüüd panid veits jutuga puusse, Mudarakett Team on kooseisus- Matkabuss,Priit ja mina. Võistlusauto tuleb koos Buffi Teamiga, seega meil ei ole saateautot ja seega kohapeal selgub, keda või mida moosida-seebitada õnnestub.Sepp kirjutas:Ehk asi selles, et meil ei ole meeskonda ega saate autosidMovistar kirjutas:Üks haagis,nimelised kankud peal ja korraldaja orgunnib kohale.kas tundub tõesti üle mõistuse palju palutud olevat ve?lugedes atv foorumit ja seda siin,siis on küll mulje jäänud,et mine või atv d sõitma.oluline erinevus on millegipärast.
Veits ikka on - Pets,Arto,Kunn,Oliver,Veiko jne.e.p. kirjutas:Kas Teil nagu tõesti ühtegi sõpra enam pole?
Kuna offroad on nii populaarne ala,siis tõesti kedagi see eriti ei huvita,rally,kross,drift,rinka ja igast sellised pealtvaataja sõbralikud alad on teema nagu ise tähele oled pannud,et ei käida offroadi vaatamas. Offroadi vaatavad ainult selle alahuvilised,mitte sõbrad omal käel kes tahavad lihtsalt nv sisustada motorspordi üritusega,kuna korraldajate mitme aastase töö tulemusena pole asi paremaks muutunud,et midagi näha peavad nad tulema samal ajal kui võitslejad,siis pead neile seletama ja tegelema nendega,et nad kuhugile vaatma saata, ainult klapper on selline üritus kuhu inimesed tulevad hea meelega,sest nad näevad sõittu,õhtul on disko,ühesõnaga rahvale tehtud show,selle peale tullakse kohale,aga kui ütled tule ida-virumaa metsadesse,et vb on interneti levi,vb näed meie asukohta kus me oleme,vb näed kedagi sõitmas,vb leiad korraldaja ülesse,vb saad kaardi tema käest kui neid on veel,vb jõuad napilt selleks ajaks sinna kui nad pole veel seda kohta läbinud,siis hakkad järgmisse kohta seiklema jne jne....ainuke motospordi ala kuskohas suvaline inimene sõiduautoga ja ilma kaardita/gps-ta ei saa mitte midagi vaadata.e.p. kirjutas:Kas Teil nagu tõesti ühtegi sõpra enam pole?
aaa ehk siis ökosõit või?e.p. kirjutas:Juhendist loeb, et toimub maastikuautode kestvussõit aga siit justkui Ohh ja Ahh matkal ...
7.5.5. Tehnilise abi osutamise punktid on legendis tähistatud TA. Nendesse punktidesse võib
võistkonna tehnoabi auto saabuda ainult avalikke teid kasutades. Tehnilise abi autod
võivad võistlustrassile sõita alles pärast finisi sulgemist (st pärast 20.11.2012. kl 07.00)
7.5.6. Tehniline abi võistlusrajal ja kõrvaline abi rajal liikumisel on keelatud. Remondi ja
hooldustoiminguid võistlusrajal võivad teostada üksnes võistkonnaliikmed.
3FjaN kirjutas:Kuna keegi osalejatest ei ole veel muljetanud,siis panen midagi omalt poolt.
Rada ise oli tegelikult vägev.Raskeks tegid selle tingimused.
Enne sõitu sadas pikalt ja enamus rajast oli savipõhja peal,seega väga libe.Veel oli see vist paari aasta tagune TR3 rada,nii et rööpad olid pidevalt üle kliirentsi.Huvitav oli veel umbes 200m. tõus,mis tuli enamuses vintsiga läbida.Sellele järgnesid kaks langust,millest esimesel lätlased oma masina puruks lasid(igal langusel tuleb käsipidur peale tõmmata,või jääb piloot töötavasse autosse),ning teise lõpus teatas Yuri,et just siin lõhkus Margus kunagi oma esisilla.Muidugi lõputud rööpad.
Esimesena rajale minnes on lootusetu esimeseks jäädagi,kuna tuleb rada otsida ja see võtab kõvasti aega.Pealegi on suur tõenäosus,et sa veel kuskile otsa sõidad,või rehvid lõhud.Ja vints saab raskelt tappa koos generaatori ja akuga.Ja remont toimub ainult rajal,nende vahenditega,mis kaasas on.Meil läks 4generaatorit,pingutusrulli laager(vahetult enne lõppu),roolivõim(kohe alguses,pika tõusu peal),millest tulenevalt murdus rool hiljem lahti,üks känd läks vahekasti tala vahele ja lõhkus ära neliveo lülituse hoovastiku.Ja muidugi kõrvalistujapoolne ukselaas ja tagumine küljeklaas,veel kundepoolne tiib,kuid see on juba cherokee puhul nii tavaline(loe-kitsadpuud ja olematu pöörderaaius).
Päris lõpupoole,kui olime Artole üsna järgi jõudnud,kukkusin ühe sillakese pealt külili jõkke.Äärmiselt hariv kogemus,minema ujus umbes kolmandik varustusest,millist Vello otsis kuni munad ära külmasid(tema enda sõnad).
Siinkohal tahaks tänada vene turiste nr402,kelle tagavarastarteri seest saime harjad,Artot kes meile veeaugus käivitusvoolu andis,Gunni,kes minuga üksildast teed vahelaagrisse jagas,TR2 2ja3 koha ekipaaze,kes meid jõest püsti ja välja aitasid, D90 poisse kes meile peale jõge õige suuna kätte näitasid,korraldajaid kes fantastilise raja valmis treisid.Ja muidugi kogu Eesti punti,selle eest et kõikidele lõpuni kaasa elati ja maksimaalselt aidata püüti.See Balti karika punt on üks toredamaid mida ma näinud olen.![]()
Saaksin ma teile vaid edastada Vello ja Urvo näod,kui ma vastu hommikut bensukanister seljas ja genekaharjad(järjekordsed) taskus metsa auto juurde jõudsin.Küsimus oli järgmine-(kas sa tõesti tahad lõpuni sõita?)Aga ma kinnitan teile,et 25l.kanistriga metsas vahelduval maastikul 6km. jala käia on tõeline offroaderi unistus.Kui te olete selle teekonna läbi teinud,siis ei tundu ükski autoga läbitav teekond enam raske.
Loodan et keegi võistlenutest veel oma muljeid teitega jagab.
Ja rasked olid need lõputud sügavad rööpad,mille vastu oleksid aidanud sillalukud,mis meil paraku puudusid.
Kokkuvõttes oli üks äge võistlus,mis minu jaoks algas juba Eesti piiripunktis,kuid sellest mõni teine kord
Urmas-Visa Hing
Tere talv.e.p. kirjutas:Juhendist loeb, et toimub maastikuautode kestvussõit aga siit justkui Ohh ja Ahh matkal ...
Tehnilise abi autod
võivad võistlustrassile sõita alles pärast finisi sulgemist (st pärast 20.11.2012. kl 07.00)