Re: Klaperjaht 2012
Postitatud: K Aug 15, 2012 12:23 pm
Nagu aru saab, et tr1 võib endale 33 rehvi alla keerata? või mis?
Väiksed rattad, väiksed klassid küll, aga...Praks1 kirjutas:Tr1 on võinud koguaeg 33" rehvi alla keerata,kui see ei lähe mm mõõdust välja.
Kes pole veel aru saanud,siis see tolli mõõt on lihtsalt,põhiline mis loeb on mm,sest erinevate tootjate 35" ja 33" võivad olla vägagi sarnase kõrgusega jne
Venelased tulevad ilmselt naguinii suurema rehviga ja sõidavad euro punktidele,kuna neil teised mõõdud.
Samas tuleb ka läti vaba ja sõidab vaba punktidele,ja kui tahad saada tr1-e punkte,tuleb sõita meie reeglitele vastava autoga.
Minuarust pole siin midagi keerulist,lihtsalt mitu erinevat väikese rattaga klassi on korraga rajal ja sõidavad eri arvestusi.
Täpselt nii, karikasarja punkte saavada need kes vastavad vastava klassi tehnilistele tingimustele. Kui olete esimene auto kes vastab TR-1 klassi tehnilistele tingimustele siis saate karikasarja arvestusse 20 silma olgu te oma stardis koos kõikvõimalike maalimaklassidega kasvõi viimane! Vastavalt juhendile muidugi peate olema läbinud vähemalt 30% võitja ringide arvust!walkman kirjutas:Ehk siis, tahtes saada Klaperjahilt Eesti 4x4 karikasarja punkte, siis tuleb sõita ikka nii, nagu meie reeglid ette näevad, mis tundub loogiline olema?Kuidas arvestatakse sel juhul tekkivas situatsioonis punkte, kui trassil on korraga mitme eri riigi ja sarja reeglitele vastavat tehnikat? Kui saavutada näiteks 8. koht ent samas olla esimene nende hulgas, kelle auto vastab kehtivatele Eesti reeglitele, kas siis saadakse aastaarvestusse lisaks 1. koha 20 punkti või antakse siis ainult 8. koha punktid?
Aitäh Arto, asi selge! Valmistume vastavalt reglemendile.Arto kirjutas:Täpselt nii, karikasarja punkte saavada need kes vastavad vastava klassi tehnilistele tingimustele. Kui olete esimene auto kes vastab TR-1 klassi tehnilistele tingimustele siis saate karikasarja arvestusse 20 silma olgu te oma stardis koos kõikvõimalike maalimaklassidega kasvõi viimane! Vastavalt juhendile muidugi peate olema läbinud vähemalt 30% võitja ringide arvust!walkman kirjutas:Ehk siis, tahtes saada Klaperjahilt Eesti 4x4 karikasarja punkte, siis tuleb sõita ikka nii, nagu meie reeglid ette näevad, mis tundub loogiline olema?Kuidas arvestatakse sel juhul tekkivas situatsioonis punkte, kui trassil on korraga mitme eri riigi ja sarja reeglitele vastavat tehnikat? Kui saavutada näiteks 8. koht ent samas olla esimene nende hulgas, kelle auto vastab kehtivatele Eesti reeglitele, kas siis saadakse aastaarvestusse lisaks 1. koha 20 punkti või antakse siis ainult 8. koha punktid?
Kui venelased, kes ei mahu oma rehvimõõdu ja muuga meie TR1, küll aga vastavad Euro Trophy Tr1 reeglitele, sõidavad sama rada (kuni 33tolli), võistlevad Vaba klassi all, ei osale Eesti karikasarjas, vaid koguvad Euro trophy punkte, aga ühtlasi samas on jälle Klaperjaht 2012 Tr1 kohaarvestuses, siis mis stiimul on sõita neil, kes ei jahi karikasarja punkte, vaid püüavad konkreetsel võistlusel parimat võimalikku kohta saavutada?Arto kirjutas: Täpselt nii, karikasarja punkte saavada need kes vastavad vastava klassi tehnilistele tingimustele. Kui olete esimene auto kes vastab TR-1 klassi tehnilistele tingimustele siis saate karikasarja arvestusse 20 silma olgu te oma stardis koos kõikvõimalike maalimaklassidega kasvõi viimane! Vastavalt juhendile muidugi peate olema läbinud vähemalt 30% võitja ringide arvust!
Mait, nad sõidavadki Vaba klassi arvestuses Klaperjahil, isegi kui nad registreerivad end TR1 klassis, sest Anto ütleb neile tehnilises komisjonis, et olete siiski Vabaklassi mehed, kui nad tulevad 838mm rehviga. Seega, kui sa registreerid end TR1 klassis ja soovid saada head tulemust Klaperjahil TR1 klassis, siis võid arvestada sellega, et sinu konkurendid rajal on ka vastavalt meie reeglitele ja 820mm rehviga. Ehk siis, kui venelaste Defekas või Toyota sinust rajal mööda paugutab 838mm rehviga, ei maksa end kehvasti tunda, sest nad sõidavad Vaba arvestuses.Neuser kirjutas:Urvo jutt ülimalt loogiline,
.....1) TR1 klassis sõidavad Eesti TR1 reeglitele vastavad autod ehk kuni 820mm rehviga.
2) Vabaklassis sõidavad Eesti 4x4 Vaba reeglitele vastavad autod ehk kuni 838mm rehviga.
3) Kuna mõned venelased osalevad Euro-trophy sarjas ja neil on Venemaal lubatud sõita TR1-s 838mm rehviga, siis on neil otstarbekam sõita klassis 4x4 Vaba, sest rada on sama, mis TR1-l. Euro-trophy´s ei ole oluline millises klassis sa sõidad, oluline on tulemus, mille suudad välja sõita ükskõik millises sportklassis.....
aga Arto postitus tekitas minu jaoks küll küsimärke.Kui venelased, kes ei mahu oma rehvimõõdu ja muuga meie TR1, küll aga vastavad Euro Trophy Tr1 reeglitele, sõidavad sama rada (kuni 33tolli), võistlevad Vaba klassi all, ei osale Eesti karikasarjas, vaid koguvad Euro trophy punkte, aga ühtlasi samas on jälle Klaperjaht 2012 Tr1 kohaarvestuses, siis mis stiimul on sõita neil, kes ei jahi karikasarja punkte, vaid püüavad konkreetsel võistlusel parimat võimalikku kohta saavutada?Arto kirjutas: Täpselt nii, karikasarja punkte saavada need kes vastavad vastava klassi tehnilistele tingimustele. Kui olete esimene auto kes vastab TR-1 klassi tehnilistele tingimustele siis saate karikasarja arvestusse 20 silma olgu te oma stardis koos kõikvõimalike maalimaklassidega kasvõi viimane! Vastavalt juhendile muidugi peate olema läbinud vähemalt 30% võitja ringide arvust!
Kas ei peaks ikka olema nii, et kui TR1 e ei mahu, siis ei mahu, ja sõidad ja ka VÕISTLED Vaba klassis.