3. leht 4-st
Re: RUGĀJI Trophy 2012
Postitatud: E Juun 18, 2012 3:12 pm
Postitas Otokas
Sai ka pühapäeval käidud krossi vaatamas. Saabusime väikese hilinemisega ja TR1 esimene sõit oli juba poole peal. Nägime kohe parklast võistlusautosi rajal kihutamas. Raja äärde jõudes märkasime kõigepealt kohaliku daami, kes suure mereväe binokliga uuris rajal seiskunud Samuraid 10 meetri distantsilt. Me ei osanud kohalikus keeles talle öelda, et Samurai on palja silmaga ka näha. Vaatasime ka natuke seda seisvat Samuraid ning ca 30 minuti pärast saabusid meie vaatevälja veel 2 võistlusautot. Selgus, et need olid need samad, mida saabudes kohe parklast märkasime. Rohkem pille rajal polnudki.
Õigeaegselt alanud TR3 ja VABA ühisstarti läks kokku vist 7-8 autot. Jalutasime mööda rada pärisuunas kuni jõeni, millest tundus suht keerukas kuiva jalaga üle saada ning ei leidnud väga huvitavat kohta. Otsustasime siis tagasi jalutada ning tutvuda raja lõpuga. Mudane ja vesine metsaalune piirnes seal laagriga ning rahvast oli üsna palju. Autod sõitsid ilusti läbi. Sõit lõppes enne ära, kui vaatamiskoha leidsime.
TR1 teise krossi päevitasime parklas. Startis vist 4 autot ja võib-olla ka mingid ATV-d, sest vähemalt 1 seal mööda rada vahepeal tundus kihutavat.
TR3 ja VABA teist sõitu jälgisime stardijärgsel tõusul, kus "vabad" ennast suurte alumiiniumkobakatega ankurdasid ning 1 TR3 liiga hoogsalt tagurdades peaaegu jõkke ümber oleks läinud.
Usun,et rada võis sõitjatele äge olla, kuid maksnud pealtvaatajana oleks siiski ka kriitikat.
Nii väikese autode arvu puhul oleks võinud lasta kõik autod korraga rajale. Kui nimetada asja krossiks, siis võiks rada olla natuke kompaktsem kui Balvi-Riia võiduajamisel, sest mingite 15 minutiliste vaheaegade järel näha ühte võistlusautot, mis 1 minuti jooksul sõidab su vaateväljast välja, on üsna igav. Selleks, et keegi magusamaid kohti filmima ja vaatama läheks, tuleks äkki tekitada neile kohtadele mõistlik ligipääs.
Re: RUGĀJI Trophy 2012
Postitatud: E Juun 18, 2012 4:35 pm
Postitas Movistar
See on võistlejatele tehtud üritus,kus võistleja jaoks on see viimase peal rada . Pealtvaatajal ei peagi hea,mugav,koguaeg nähtav rada olema.Kui tahate pealtvaataja üritust,siis tuleb Klapperile minna.Seal on väike ring ja mugav pealtvaatajale,kuid mitte nii mõnus võistlejale.Ja lasta TR1 koos teistega rajale ei tundu võistlejana kuigi hea idee. Lisaks on lühike rada tüütu ja muutub kiirelt üksluiseks ja igavaks .
Mälu järgi vist mina tahtsingi sinna jõkke tagurdada,seal peale starti esimese järsu tõusu ees.Auto jäi kiikuma kalda servale.
Ainuke punane TR3 mis rajal oli .See juhtus muidugi esimese 1,5 tunnise sõidu ajal,mitte teise.
Re: RUGĀJI Trophy 2012
Postitatud: T Juun 19, 2012 12:27 am
Postitas srock
Re: RUGĀJI Trophy 2012
Postitatud: T Juun 19, 2012 12:31 am
Postitas srock
Tundub,et see oja oli päris parvetatav

esmasel vaatlusel,tuleb meelde Pauli sõnad,et mingid kahtlased taimed kasvavad sees ja põhi võib olla kehva
http://www.youtube.com/watch?v=Ep4MO1Hf ... ure=relmfu
Re: RUGĀJI Trophy 2012
Postitatud: T Juun 19, 2012 12:33 am
Postitas srock
TR-3 303, tundub ,et Bergmanis tegi parema valiku paremalt poolt läbides, või oli se see koht kust ta TR-1 rada lõikamiseks kasutas?
http://www.youtube.com/watch?v=kVG8lx_I ... ure=relmfu
Re: RUGĀJI Trophy 2012
Postitatud: T Juun 19, 2012 12:35 am
Postitas srock
Re: RUGĀJI Trophy 2012
Postitatud: T Juun 19, 2012 12:50 am
Postitas srock
Otokas kirjutas:Sai ka pühapäeval käidud krossi vaatamas. Saabusime väikese hilinemisega ja TR1 esimene sõit oli juba poole peal. Nägime kohe parklast võistlusautosi rajal kihutamas. Raja äärde jõudes märkasime kõigepealt kohaliku daami, kes suure mereväe binokliga uuris rajal seiskunud Samuraid 10 meetri distantsilt. Me ei osanud kohalikus keeles talle öelda, et Samurai on palja silmaga ka näha. Vaatasime ka natuke seda seisvat Samuraid ning ca 30 minuti pärast saabusid meie vaatevälja veel 2 võistlusautot. Selgus, et need olid need samad, mida saabudes kohe parklast märkasime. Rohkem pille rajal polnudki.
Õigeaegselt alanud TR3 ja VABA ühisstarti läks kokku vist 7-8 autot. Jalutasime mööda rada pärisuunas kuni jõeni, millest tundus suht keerukas kuiva jalaga üle saada ning ei leidnud väga huvitavat kohta. Otsustasime siis tagasi jalutada ning tutvuda raja lõpuga. Mudane ja vesine metsaalune piirnes seal laagriga ning rahvast oli üsna palju. Autod sõitsid ilusti läbi. Sõit lõppes enne ära, kui vaatamiskoha leidsime.
TR1 teise krossi päevitasime parklas. Startis vist 4 autot ja võib-olla ka mingid ATV-d, sest vähemalt 1 seal mööda rada vahepeal tundus kihutavat.
TR3 ja VABA teist sõitu jälgisime stardijärgsel tõusul, kus "vabad" ennast suurte alumiiniumkobakatega ankurdasid ning 1 TR3 liiga hoogsalt tagurdades peaaegu jõkke ümber oleks läinud.
Usun,et rada võis sõitjatele äge olla, kuid maksnud pealtvaatajana oleks siiski ka kriitikat.
Nii väikese autode arvu puhul oleks võinud lasta kõik autod korraga rajale. Kui nimetada asja krossiks, siis võiks rada olla natuke kompaktsem kui Balvi-Riia võiduajamisel, sest mingite 15 minutiliste vaheaegade järel näha ühte võistlusautot, mis 1 minuti jooksul sõidab su vaateväljast välja, on üsna igav. Selleks, et keegi magusamaid kohti filmima ja vaatama läheks, tuleks äkki tekitada neile kohtadele mõistlik ligipääs.
Vat sellest ma aru ei saa, offroadi tulla vaatama Pariisi suvitajana, POTIKUD tuleb ikka kaasa võtta. Või arvasite ,et pealtvaatajatele on raja ulatuses asfalteeritud kõnnitee ??? Te ei osanud lihtsalt ka ühte kohta ülesse leida, sealt läks sild üle.Sõitjatele üks parimaid ringradu.Teiseks parim on Stiga Trophy ringrada.Autosi oli tõesti vähe ja mõned olid juba rivist väljas pühapäevase sõidu jaoks.Ei saanud kahjuks konkurentsi teistele pakkuda ,kuna meie pill jäi laupäeval kolmeveoliseks.See Samurai mida sa seal seismas rajal nägid,oli paagi katki sõitnud,kui õieti aru sain.See ATV kes seal ringi kaarutas,oli üks korraldajatest,kes jälgis rajal toimuvat.Tuleb tulla varem kohale,et rajaga tutvuda ,mitte hiljaks jääda ja siis kiiruga sobivamat või põnevamat kohta otsida.
Re: RUGĀJI Trophy 2012
Postitatud: T Juun 19, 2012 9:42 am
Postitas tarmo
srock kirjutas:Ei saanud kahjuks konkurentsi teistele pakkuda ,kuna meie pill jäi laupäeval kolmeveoliseks.
Kas taaskord rattapoldid? Mis värk on nendega...?
Re: RUGĀJI Trophy 2012
Postitatud: T Juun 19, 2012 9:45 am
Postitas Movistar
Ei olnud TR1 rada.
See kõrval rada ei tundunud välimuselt parem kui see mis meie valisime.See oli meie esimene ring ja rajavalikud ei olnud just kõige paremad.
Sellepärast me ka esimest krossi ei võitnud.
Re: RUGĀJI Trophy 2012
Postitatud: T Juun 19, 2012 10:35 am
Postitas srock
tarmo kirjutas:srock kirjutas:Ei saanud kahjuks konkurentsi teistele pakkuda ,kuna meie pill jäi laupäeval kolmeveoliseks.
Kas taaskord rattapoldid? Mis värk on nendega...?
Rattapoltidega on kõik korras nüüd, aga sõitsime pilliga kapotini maakera sisse ja lõhkusime mingi ratast ringi vedava detalili silla sees ära.
Re: RUGĀJI Trophy 2012
Postitatud: T Juun 19, 2012 3:18 pm
Postitas Movistar
Renel on vanad TR1 harjumused sees ja nendest ei saa enne lahti kui Suzuki maha müüb.
Peab ikka koolituse tegema,kuidas TR3 ga sõita. Minu arvates on neil igati konkurentsis pill ainult võtted on veidi valed.
Re: RUGĀJI Trophy 2012
Postitatud: T Juun 19, 2012 5:30 pm
Postitas srock
Movistar kirjutas:Renel on vanad TR1 harjumused sees ja nendest ei saa enne lahti kui Suzuki maha müüb.
Peab ikka koolituse tegema,kuidas TR3 ga sõita. Minu arvates on neil igati konkurentsis pill ainult võtted on veidi valed.
Kui aus olla,ega suurt TR-3 kogemusi ei ole veel: 3 võistlust, üks safari ja mõned tiirud suht sileda platsi peal

Re: RUGĀJI Trophy 2012
Postitatud: T Juun 19, 2012 6:23 pm
Postitas kala
srock kirjutas:Movistar kirjutas:Renel on vanad TR1 harjumused sees ja nendest ei saa enne lahti kui Suzuki maha müüb.
Peab ikka koolituse tegema,kuidas TR3 ga sõita. Minu arvates on neil igati konkurentsis pill ainult võtted on veidi valed.
Kui aus olla,ega suurt TR-3 kogemusi ei ole veel: 3 võistlust, üks safari ja mõned tiirud suht sileda platsi peal

peaks juba piisavalt olema ju

Re: RUGĀJI Trophy 2012
Postitatud: T Juun 19, 2012 11:00 pm
Postitas srock
kala kirjutas:srock kirjutas:Movistar kirjutas:Renel on vanad TR1 harjumused sees ja nendest ei saa enne lahti kui Suzuki maha müüb.
Peab ikka koolituse tegema,kuidas TR3 ga sõita. Minu arvates on neil igati konkurentsis pill ainult võtted on veidi valed.
Kui aus olla,ega suurt TR-3 kogemusi ei ole veel: 3 võistlust, üks safari ja mõned tiirud suht sileda platsi peal

peaks juba piisavalt olema ju

Tulemuste järgi vaadates asi nii roosiline ei ole

Re: RUGĀJI Trophy 2012
Postitatud: T Juun 26, 2012 5:44 pm
Postitas Arxs
Videode pealt tundus, et rohkem vett kui 2010. Tundus lõbus.