3. leht 3-st
Re: Paluks abi maasturi valikul
Postitatud: T Juul 03, 2012 11:39 pm
Postitas tarmo
Matu kirjutas:Vahepeal oli sobiva hinnaga Terracan müügis aga kahjuks hiljuti müüdi maha ei jõudnud õigel ajal järele. Et valik natuke laiem oleks siis küsiks mis sellel Jeep Cherokee 3,1 mootoril häda on, et see nii maha materdatakse ?
See 2,7 mootor tuli hiljem ja hinnad hakkavad ka tükk maad kõrgemalt. Tahaks varsti midagi ära osta.
Otsi väheke foorumis, sellest 3.1-st on siin pikalt-laialt jahutud.
Re: Paluks abi maasturi valikul
Postitatud: E Okt 01, 2012 10:19 pm
Postitas Kondimurdja
minu küsimus siuke, et kumb pajero on läbivuselt parem LUMES ja ka muul maastikul.
Kas see 1997.a
http://www.auto24.ee/used/1033507 või selline 2000.a
http://www.auto24.ee/used/661890
Re: Paluks abi maasturi valikul
Postitatud: T Okt 02, 2012 8:56 am
Postitas Maaks
No uuemal on võimsam mootor, seega jaksak rohkem, aga maastikusuutlikuse määrab eelkõige ära auto all olev rehv, mitte niiväga mootori võimsus.
Re: Paluks abi maasturi valikul
Postitatud: T Okt 02, 2012 2:20 pm
Postitas Kondimurdja
Aga uuem tundub kuidagi kohmakam. Kas see ei mõjuta midagi?
Re: Paluks abi maasturi valikul
Postitatud: T Okt 02, 2012 3:49 pm
Postitas Maaks
Kondimurdja kirjutas:Aga uuem tundub kuidagi kohmakam. Kas see ei mõjuta midagi?
Kas proovisid sõita või pildipeal tundus
Uuemal küljes astmelauad ja esiraud - nood lisad vähendavad kindlasti maastikuvõimekust (lisakaal).
Re: Paluks abi maasturi valikul
Postitatud: T Okt 02, 2012 4:21 pm
Postitas Kondimurdja
Pildipeal tundus

aga ok tänud

Re: Paluks abi maasturi valikul
Postitatud: T Okt 02, 2012 5:20 pm
Postitas TiitR
Maaks kirjutas:Kondimurdja kirjutas:Aga uuem tundub kuidagi kohmakam. Kas see ei mõjuta midagi?
Kas proovisid sõita või pildipeal tundus
Uuemal küljes astmelauad ja esiraud - nood lisad vähendavad kindlasti maastikuvõimekust (lisakaal).
Astmelauad ei mõjutagi niipalju kaalu, vaid pärsivad kliirensit päris mõnusalt - täheldanud ka enda masina peal!

Kuid nendest kahest 1 manuaal ja teine automaat ju? Eks ka sealt tuleb natuke see läbivuse vahe sisse. Samuti on Gen3 juba palju "sõiduautolikumaks" ehitatud (just mugavust silmas pidades ka mujal kui ainult turnimisel). Samuti olen tähele pannud, et paljudel Gen3 Pajerotel kipuvad tagarattad alt laiali jooksma (nagu väsinud bemmil)? - lihtsalt tähelepanek.
Re: Paluks abi maasturi valikul
Postitatud: T Okt 02, 2012 8:32 pm
Postitas Kondimurdja
vabandust aga mis tähendab "Astmelauad ei mõjutagi niipalju kaalu, vaid PÄRSIVAD KLIIRENSIT. päris mõnusalt. Kas see tähandab seda, et astmelauad on väga madalal ja teeb kliirensit madalamaks??
...ja see, et ühel on automaat ja teisel manual ei ole mõtet vaadata sest ma ikkagi uurin ainult manuale

Re: Paluks abi maasturi valikul
Postitatud: T Okt 02, 2012 9:00 pm
Postitas TiitR
Kondimurdja kirjutas:vabandust aga mis tähendab "Astmelauad ei mõjutagi niipalju kaalu, vaid PÄRSIVAD KLIIRENSIT. päris mõnusalt. Kas see tähandab seda, et astmelauad on väga madalal ja teeb kliirensit madalamaks??
...ja see, et ühel on automaat ja teisel manual ei ole mõtet vaadata sest ma ikkagi uurin ainult manuale

Justnimelt. Astmelauad on kitsal ja rööpas teel (pori/lumi) päris tüütud - isegi vähemalt paar korda lumes kinni istunud, kuna auto jääb justnimelt astmelaudade peale pmst. kandma (kõhualt jääb auto lahti, kuid külgedelt jääb kandma). Ja no mis erilist kaalu lisavad need (tavaliselt) alumiiniumist lauad seal?

Re: Paluks abi maasturi valikul
Postitatud: T Okt 02, 2012 9:11 pm
Postitas LauriJ
Ma ei mõista, kuidas jääb lihtsalt paksus lumes auto astmelaudadele kandma kui kõhualt on tühi. Esirattad suruvad ju lume kokku täpselt enne astmelauda. Peaks ikka kõhupeale jääma kinni mitte astmelaudadele. Pigem jääb valli või künkaharjale pigem kõikuma astmelaudadele.
Re: Paluks abi maasturi valikul
Postitatud: K Okt 03, 2012 12:13 am
Postitas TiitR
LauriJ kirjutas:Ma ei mõista, kuidas jääb lihtsalt paksus lumes auto astmelaudadele kandma kui kõhualt on tühi. Esirattad suruvad ju lume kokku täpselt enne astmelauda. Peaks ikka kõhupeale jääma kinni mitte astmelaudadele. Pigem jääb valli või künkaharjale pigem kõikuma astmelaudadele.
Rõhk oli lausel - kitsal sügavate rööbastega metsateel ukerdades. Ja justnimelt ukerdades ei liigu esirattad alati mitte sirgelt ees

P.S samas pole neist tehase astmelaudadest ka selles mõttes asja, et masinat tungiga tõsta nendest ei kannata (painduvad läbi).
Re: Paluks abi maasturi valikul
Postitatud: R Okt 05, 2012 7:59 pm
Postitas Kondimurdja
no aga kui need küljerauad tõesti segavad nii väga siis ei pea neid olema ju. Sest tegelt originaalis paljudel ei olegi ju. Need on põhimõteliselt ilu pärast vist. Või....?
Re: Paluks abi maasturi valikul
Postitatud: R Okt 05, 2012 11:33 pm
Postitas TiitR
Kondimurdja kirjutas:no aga kui need küljerauad tõesti segavad nii väga siis ei pea neid olema ju. Sest tegelt originaalis paljudel ei olegi ju. Need on põhimõteliselt ilu pärast vist. Või....?
Ilupärast ikka...või tegelikult kasutavad mul põnnid ja naine neid autosse ronimisel
Ja niiväga ei segagi, kuid on juhuseid kus need on "karuteene" osutanud.
Re: Paluks abi maasturi valikul
Postitatud: P Okt 07, 2012 9:33 pm
Postitas Allar
Eelnevalt küsis teemaalgataja II gen versus III gen pajero kohta, kumb maastikul suutlikum, kolmandal on ju sõltumatu tagasild mis on ikka kuradi asjalik ankur seal auto all ja tagatipuks pidavat lagunema kah, pealegi pole tal raami, kere peal maastur, mina valiks endiselt hästi säilinud II gen pajero, see minu arvamus lihtsalt.