Paluks abi maasturi valikul

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Paluks abi maasturi valikul

Postitus Postitas tarmo »

Matu kirjutas:Vahepeal oli sobiva hinnaga Terracan müügis aga kahjuks hiljuti müüdi maha ei jõudnud õigel ajal järele. Et valik natuke laiem oleks siis küsiks mis sellel Jeep Cherokee 3,1 mootoril häda on, et see nii maha materdatakse ?
See 2,7 mootor tuli hiljem ja hinnad hakkavad ka tükk maad kõrgemalt. Tahaks varsti midagi ära osta.
Otsi väheke foorumis, sellest 3.1-st on siin pikalt-laialt jahutud.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kondimurdja
Rock Crawler
Postitusi: 615
Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Paluks abi maasturi valikul

Postitus Postitas Kondimurdja »

minu küsimus siuke, et kumb pajero on läbivuselt parem LUMES ja ka muul maastikul.

Kas see 1997.a http://www.auto24.ee/used/1033507 või selline 2000.a http://www.auto24.ee/used/661890
Mida rohkem muda seda uhkem.....
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
Kasutaja avatar
Maaks
Rock Crawler
Postitusi: 984
Liitunud: P Okt 05, 2008 10:37 am
Asukoht: Tallinn, Ida-Virumaa

Re: Paluks abi maasturi valikul

Postitus Postitas Maaks »

Kondimurdja kirjutas:minu küsimus siuke, et kumb pajero on läbivuselt parem LUMES ja ka muul maastikul. Kas see 1997.a http://www.auto24.ee/used/1033507 või selline 2000.a http://www.auto24.ee/used/661890
No uuemal on võimsam mootor, seega jaksak rohkem, aga maastikusuutlikuse määrab eelkõige ära auto all olev rehv, mitte niiväga mootori võimsus.
Kondimurdja
Rock Crawler
Postitusi: 615
Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Paluks abi maasturi valikul

Postitus Postitas Kondimurdja »

Aga uuem tundub kuidagi kohmakam. Kas see ei mõjuta midagi?
Mida rohkem muda seda uhkem.....
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
Kasutaja avatar
Maaks
Rock Crawler
Postitusi: 984
Liitunud: P Okt 05, 2008 10:37 am
Asukoht: Tallinn, Ida-Virumaa

Re: Paluks abi maasturi valikul

Postitus Postitas Maaks »

Kondimurdja kirjutas:Aga uuem tundub kuidagi kohmakam. Kas see ei mõjuta midagi?
Kas proovisid sõita või pildipeal tundus :lol:
Uuemal küljes astmelauad ja esiraud - nood lisad vähendavad kindlasti maastikuvõimekust (lisakaal).
Kondimurdja
Rock Crawler
Postitusi: 615
Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Paluks abi maasturi valikul

Postitus Postitas Kondimurdja »

Pildipeal tundus :D aga ok tänud :D
Mida rohkem muda seda uhkem.....
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Paluks abi maasturi valikul

Postitus Postitas TiitR »

Maaks kirjutas:
Kondimurdja kirjutas:Aga uuem tundub kuidagi kohmakam. Kas see ei mõjuta midagi?
Kas proovisid sõita või pildipeal tundus :lol:
Uuemal küljes astmelauad ja esiraud - nood lisad vähendavad kindlasti maastikuvõimekust (lisakaal).
Astmelauad ei mõjutagi niipalju kaalu, vaid pärsivad kliirensit päris mõnusalt - täheldanud ka enda masina peal! :D Kuid nendest kahest 1 manuaal ja teine automaat ju? Eks ka sealt tuleb natuke see läbivuse vahe sisse. Samuti on Gen3 juba palju "sõiduautolikumaks" ehitatud (just mugavust silmas pidades ka mujal kui ainult turnimisel). Samuti olen tähele pannud, et paljudel Gen3 Pajerotel kipuvad tagarattad alt laiali jooksma (nagu väsinud bemmil)? - lihtsalt tähelepanek.
Kondimurdja
Rock Crawler
Postitusi: 615
Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Paluks abi maasturi valikul

Postitus Postitas Kondimurdja »

vabandust aga mis tähendab "Astmelauad ei mõjutagi niipalju kaalu, vaid PÄRSIVAD KLIIRENSIT. päris mõnusalt. Kas see tähandab seda, et astmelauad on väga madalal ja teeb kliirensit madalamaks??

...ja see, et ühel on automaat ja teisel manual ei ole mõtet vaadata sest ma ikkagi uurin ainult manuale :wink:
Mida rohkem muda seda uhkem.....
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Paluks abi maasturi valikul

Postitus Postitas TiitR »

Kondimurdja kirjutas:vabandust aga mis tähendab "Astmelauad ei mõjutagi niipalju kaalu, vaid PÄRSIVAD KLIIRENSIT. päris mõnusalt. Kas see tähandab seda, et astmelauad on väga madalal ja teeb kliirensit madalamaks??

...ja see, et ühel on automaat ja teisel manual ei ole mõtet vaadata sest ma ikkagi uurin ainult manuale :wink:
Justnimelt. Astmelauad on kitsal ja rööpas teel (pori/lumi) päris tüütud - isegi vähemalt paar korda lumes kinni istunud, kuna auto jääb justnimelt astmelaudade peale pmst. kandma (kõhualt jääb auto lahti, kuid külgedelt jääb kandma). Ja no mis erilist kaalu lisavad need (tavaliselt) alumiiniumist lauad seal? :D
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1453
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: Paluks abi maasturi valikul

Postitus Postitas LauriJ »

Ma ei mõista, kuidas jääb lihtsalt paksus lumes auto astmelaudadele kandma kui kõhualt on tühi. Esirattad suruvad ju lume kokku täpselt enne astmelauda. Peaks ikka kõhupeale jääma kinni mitte astmelaudadele. Pigem jääb valli või künkaharjale pigem kõikuma astmelaudadele.
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Paluks abi maasturi valikul

Postitus Postitas TiitR »

LauriJ kirjutas:Ma ei mõista, kuidas jääb lihtsalt paksus lumes auto astmelaudadele kandma kui kõhualt on tühi. Esirattad suruvad ju lume kokku täpselt enne astmelauda. Peaks ikka kõhupeale jääma kinni mitte astmelaudadele. Pigem jääb valli või künkaharjale pigem kõikuma astmelaudadele.
Rõhk oli lausel - kitsal sügavate rööbastega metsateel ukerdades. Ja justnimelt ukerdades ei liigu esirattad alati mitte sirgelt ees :wink:
P.S samas pole neist tehase astmelaudadest ka selles mõttes asja, et masinat tungiga tõsta nendest ei kannata (painduvad läbi).
Kondimurdja
Rock Crawler
Postitusi: 615
Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Paluks abi maasturi valikul

Postitus Postitas Kondimurdja »

no aga kui need küljerauad tõesti segavad nii väga siis ei pea neid olema ju. Sest tegelt originaalis paljudel ei olegi ju. Need on põhimõteliselt ilu pärast vist. Või....?
Mida rohkem muda seda uhkem.....
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Paluks abi maasturi valikul

Postitus Postitas TiitR »

Kondimurdja kirjutas:no aga kui need küljerauad tõesti segavad nii väga siis ei pea neid olema ju. Sest tegelt originaalis paljudel ei olegi ju. Need on põhimõteliselt ilu pärast vist. Või....?
Ilupärast ikka...või tegelikult kasutavad mul põnnid ja naine neid autosse ronimisel :D
Ja niiväga ei segagi, kuid on juhuseid kus need on "karuteene" osutanud.
Allar
Rock Crawler
Postitusi: 883
Liitunud: K Nov 14, 2007 1:51 pm
Asukoht: jõgevamaa

Re: Paluks abi maasturi valikul

Postitus Postitas Allar »

Eelnevalt küsis teemaalgataja II gen versus III gen pajero kohta, kumb maastikul suutlikum, kolmandal on ju sõltumatu tagasild mis on ikka kuradi asjalik ankur seal auto all ja tagatipuks pidavat lagunema kah, pealegi pole tal raami, kere peal maastur, mina valiks endiselt hästi säilinud II gen pajero, see minu arvamus lihtsalt.
PatrolY61 3.0D 35"

viis 3363923
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”