
Full Size "BA"...nati infot tehtust
Moderaator: Moderators
Oleks hea meelega valinud punase kaabli, aga ei olnud Esvikas, oli ainult seda ja musta. Mõtlesin, et ei hakka nüüd selle tühja värvi pärast ka teise poodi sõitma. Hiljem kirusin ennast, kuna järgmine peatus oli veoauto pood mäealuse tänaval ja seal oli punast kaablit. Aga noh, iga sent on arvel nii et ei hakanud uuesti kaablit ostma. Vähemalt on nüüd selge pilt, milline kaabel läheb starterile ja milline lisavalgustusele 

+372 5028488
Installeeritud siis esimesed pikemad kiiged ja tagumine kiige pöördsüsteem.




HAD'st Jesse'ga läbirääkimised kardaanide hankimise suhtes hetkel käivad. Esimese kardaani tahaks ka ½Ton tehnika pealt 1Ton ristide peale ära viia. Kuid seal on probleemiks, kas D60 otsa on 1350 risti flantsi ja kas 1350 CV liigend läheb raamist mööda.



Aga ka siis auto üldmuljest paar võtet:



HAD'st Jesse'ga läbirääkimised kardaanide hankimise suhtes hetkel käivad. Esimese kardaani tahaks ka ½Ton tehnika pealt 1Ton ristide peale ära viia. Kuid seal on probleemiks, kas D60 otsa on 1350 risti flantsi ja kas 1350 CV liigend läheb raamist mööda.



Aga ka siis auto üldmuljest paar võtet:
+372 5028488
HAD'st peale Jess'ga kõnelust tellitud tagumine kardaan 1350 ja 1410 ristide komboga. See on nii pommikindel kui üldse on võimalik tavakasutuses olevatest juppidest teha. Esimese kardaani tellimisest loobusin. Üheks põhjuseks on uudishimu testimaks, kuidas 1310 ristid vastu peavad. Kalkulatsioonide järgi peaks pidama ja külajutte küll ühe ja teise nurga alt oli erinevaid, nii et eks siis ole näha kas pean transa eest hiljem topelt maksma või ei 

+372 5028488
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 190
- Liitunud: L Veebr 14, 2004 4:11 pm
- Asukoht: 53496602
See shippingu kalkulaator ajab jama. Tegelikkus oli hoopis teine, ikka kordades suurem. Üle USPS lasin saata ( www.usps.com ), seal ka klakulaator, mis näitab enam vähem reaalset summat. Võtsin enne ka TNT'st ja UPS'st pakkumised, aga need olid 30-50% kallimad. Riiklikust postiteenustest ikka odavamat polemargus4x4ee kirjutas:Kuidas sa ORD'st transpordi orgunnisid ja mis maksis?
edit: never mind, ORD, mis pikalt maas oli, on uuesti üleval - seal shippingu kalkulaator ka.

+372 5028488
Ma ei sooviks enam jupp aega ühtegi needitud asja auto raami küljest ära eemaldada. Tolmusemat ja vaevarikkamat tööd annab otsida. Kellel aga see töö ees, soovitan suure kuvalda min 3kg, suure torni otsaga 8mm ja hirmsuure ja terava meisli hankida. Minul neid polnud ja vaeva oli küllaga.

Nüüd kui kogu see jama oli raami küljest ära võetud, sai uued amordi kinnitused teha. Panin nad vedrustuse geomeetriat jälgides kiigedega ühe ja sama nurga alla (12*). Staatilises asendis on amordid täpselt poole peal.





Nüüd kui kogu see jama oli raami küljest ära võetud, sai uued amordi kinnitused teha. Panin nad vedrustuse geomeetriat jälgides kiigedega ühe ja sama nurga alla (12*). Staatilises asendis on amordid täpselt poole peal.
+372 5028488
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Ma arvan, et se amorditala jääb nõrgaks. Katsu tala keskelt autot tungiga tõsta, kui paindub läbi pead tugevdused peale panema. Ja needid tavaliselt puuritakse läbi mitte ei peksta ennast oimetuks. Usu ma olen moogi raamilt u. 50 neeti eemaldanud ja need olid sepistatud ja 14 mm`sed. 

Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Ei jää see tala nõrgaks midagi. Originaal kinnitused olid palju lahjemad raami küljes, oli võimalik neid natuke väänutada jõudu rakendades. Org kinnitus meenutas praegu silla küljes olevat kinnitust. Kanttoru on 6mm seinaga. Ennem lõhub amordi ära usun. Need ei näe nii väga tugevad välja. Ja ega siis silda amordi peale ei lasta täie pasaga...ma loodan
No ja kui väänab, siis teeme uue ja tugevama. Kui ma selle valmis olin teinud, tuli mulle silme ette ettekuulutus kinnitus katla kõrgsurvetorust vähe teise lahendusega, aga noh las ta olla.
Natuke teeb muret tagumise vedrustuse geomeetria, eriti vedrulehtede asend, millede tagumine ots on liialt alla toodud ja mis võib põhjustada vedrupaki tagumise osa aktiivsemat tööd ja lehtede liigset läbipaindumist. Kui see on probleemiks, tuleb lahendus ümber ehitada.
Tomukaitsmed võiksid peal olla küll, aga neid pole kuna:
1. Karpe avades selgus et ühel kate puudus
2. Teisel oli liiga lühike kate kaasa pandud
Vähe sellest, oli ka pukside komplekt erinevalt kaasa pandud. Kõik puksid olid erinevad, christ! Õnneks oli vanast ajast peotäis Rancho pukse vedelemas.
EDIT: Sellepärast, et ma puurima pidin oligi see neetide väljavõtmine tüütu. Suure kuvaldaga oleks palju muretum olnud. Korralikud mõõtevahendid peavad olema ikka. Kokku sain 30 neeti. Kogu asja juures tegi viha ka kaela pudenev sitt ja pask, kuna ei saanud masinat alt survepesuga puhtaks lasta. Täpselt ei oskagi öelda, kumb rohkem ärritas, kas neetide väljavõtt või krae vahel olev liiv. Tol ajal polnud garaazis vett kui tegema hakkasin ja süütust tagumise kardaani kandepuksi vahetusest hakkas üks asi teiseni viima ja lõpuks oligi kogemata auto garaazis laiali.

Natuke teeb muret tagumise vedrustuse geomeetria, eriti vedrulehtede asend, millede tagumine ots on liialt alla toodud ja mis võib põhjustada vedrupaki tagumise osa aktiivsemat tööd ja lehtede liigset läbipaindumist. Kui see on probleemiks, tuleb lahendus ümber ehitada.
Tomukaitsmed võiksid peal olla küll, aga neid pole kuna:
1. Karpe avades selgus et ühel kate puudus
2. Teisel oli liiga lühike kate kaasa pandud
Vähe sellest, oli ka pukside komplekt erinevalt kaasa pandud. Kõik puksid olid erinevad, christ! Õnneks oli vanast ajast peotäis Rancho pukse vedelemas.
EDIT: Sellepärast, et ma puurima pidin oligi see neetide väljavõtmine tüütu. Suure kuvaldaga oleks palju muretum olnud. Korralikud mõõtevahendid peavad olema ikka. Kokku sain 30 neeti. Kogu asja juures tegi viha ka kaela pudenev sitt ja pask, kuna ei saanud masinat alt survepesuga puhtaks lasta. Täpselt ei oskagi öelda, kumb rohkem ärritas, kas neetide väljavõtt või krae vahel olev liiv. Tol ajal polnud garaazis vett kui tegema hakkasin ja süütust tagumise kardaani kandepuksi vahetusest hakkas üks asi teiseni viima ja lõpuks oligi kogemata auto garaazis laiali.
+372 5028488
1. See 24 voldi aretis ei võimalda suure koormusega 24V seadmeid järgi ühendada süsteemi, kuna kaks akut on ainult käivitamise hetkel 24V peal.al kirjutas:lugesin pealiskaudselt ja ei leidnud vihjet põhjustele miks 24V el. süst. kinga sai, lihtsalt 12V juppide valik parem või miski muu?
hulgus 3x24V
2. Mulle ei meeldi 24V starter, mis on ilma reduktorülekandeta. 6.2D ilma reduktorstarterita on enda petmine külma ilmaga või muudel kehvadel oludel ja ameerika raua puhul tuleb alati halvimat oodata.
3. 12V vints tuli hea hinnaga kätte.
+372 5028488