3. leht 16-st
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Postitatud: R Apr 06, 2012 2:41 pm
Postitas uputaja
Mulle tuleb meelde üks vana seik H2 tüüpi maasturist: Aastanumber oli siis 2009. Oli miski ringraja sõit kodanik Kamaka juures. Oli väikseid ja suuri rehasid, ning neile lisaks H2 millel all 40" MT rehv. Jõudu oli nii palju, et rõõm vaadata, aga mis sest jõust kasu on, kui liikumine toimus maakera sisse mitte edasi. Pärast vintsis miski Susuki HUMMVVEE sealt liikuma. Silmad häbi täis sõitis see suur riist sealt minema.
5 mail on Lehtses kevadsõit. Tule sinna maasturite rajale, eks siis ole näha mis imeloom sul on.
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Postitatud: R Apr 06, 2012 2:47 pm
Postitas Heinza
Meie taeva Isand kes sa meie offroadi tegemisi jälgid , sa kõike seda näed aga veel ei mürista !!!!
Pagan siin räägitakse sõidumugavusest , eee seda ei saa kaua nautida, tuleks ikka istmikumugavusest rääkida. Seal hää istuda kui ootad suuremat sorti päästeoperatsiooni. Mis ilmselt maksab sama palju kui H2 -st mööda sõitev maastur.

Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Postitatud: R Apr 06, 2012 2:52 pm
Postitas Apelsin
Heinza kirjutas:Meie taeva Isand kes sa meie offroadi tegemisi jälgid , sa kõike seda näed aga veel ei mürista !!!!
Pagan siin räägitakse sõidumugavusest , eee seda ei saa kaua nautida, tuleks ikka istmikumugavusest rääkida. Seal hää istuda kui ootad suuremat sorti päästeoperatsiooni. Mis ilmselt maksab sama palju kui H2 -st mööda sõitev maastur.

Siin foorumis ju urali vintsimasin olemas.Küll ta tellimused vastu võtab:D
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Postitatud: R Apr 06, 2012 3:00 pm
Postitas Humma2
uputaja kirjutas:Mulle tuleb meelde üks vana seik H2 tüüpi maasturist: Aastanumber oli siis 2009. Oli miski ringraja sõit kodanik Kamaka juures. Oli väikseid ja suuri rehasid, ning neile lisaks H2 millel all 40" MT rehv. Jõudu oli nii palju, et rõõm vaadata, aga mis sest jõust kasu on, kui liikumine toimus maakera sisse mitte edasi. Pärast vintsis miski Susuki HUMMVVEE sealt liikuma. Silmad häbi täis sõitis see suur riist sealt minema.
5 mail on Lehtses kevadsõit. Tule sinna maasturite rajale, eks siis ole näha mis imeloom sul on.
Seda küll, aga ilmselt sina kui mina peame mõlemad nõustuma, et see 40se rehviga H2 on maastikul pädevam kui ükskõik milline tehaseseades maastur mida uuena salongist osta võib. Samuti seesama Suzuki ei vea treilerit, temaga ei sõida 400km otsa, ta on seest väike ja räbal ning ei ole kindel kas ülevaatustki läbib ilma muretsemata.
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Postitatud: R Apr 06, 2012 3:32 pm
Postitas Movistar
Täiesti uskumatu
Tule muidugi sellega TR3 sõitma. arvatavasti hakkad ainult esikohti saama,kuna enamusel on lahja kone vastu pakkuda.
Mul näiteks seesama paljukirutud Nissani diisel.Suts üle 3 liitri.
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Postitatud: R Apr 06, 2012 3:37 pm
Postitas Taivo
40 tollise rehviga maastur peabki maastikul tegijam olema, kui mopeediratastega CRV näiteks!
...Aga nii lihtne see asi siiski ei ole ma arvan, et ostad endale Hummeri, keerad suuremad rattad alla, sõidad ja võidad-kui see oleks
nii, siis oleks seda juba tehtud(mitu meest praegu sõidavad meie võistlustel Hummeritega?)! Süvene natuke teemasse, loe foorumit vms. ja näed, mis autodega sõidetakse! Igaljuhul hea oleks näha ka selliseid autosid võistlustel ja võistlemismõtet maha ei tee, aga kohe võita lubada- liig suured sõnad mu meelest!
Taivo: Kunagi tulevikus tahaks ka ise võistlusradadele jõuda ja soovin kõigile huvilistele ka selles edu!
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Postitatud: R Apr 06, 2012 5:01 pm
Postitas ibra
No vot siin ta on.

Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Postitatud: R Apr 06, 2012 5:01 pm
Postitas uputaja
Humma2 kirjutas:uputaja kirjutas:Mulle tuleb meelde üks vana seik H2 tüüpi maasturist: Aastanumber oli siis 2009. Oli miski ringraja sõit kodanik Kamaka juures. Oli väikseid ja suuri rehasid, ning neile lisaks H2 millel all 40" MT rehv. Jõudu oli nii palju, et rõõm vaadata, aga mis sest jõust kasu on, kui liikumine toimus maakera sisse mitte edasi. Pärast vintsis miski Susuki HUMMVVEE sealt liikuma. Silmad häbi täis sõitis see suur riist sealt minema.
5 mail on Lehtses kevadsõit. Tule sinna maasturite rajale, eks siis ole näha mis imeloom sul on.
Seda küll, aga ilmselt sina kui mina peame mõlemad nõustuma, et see 40se rehviga H2 on maastikul pädevam kui ükskõik milline tehaseseades maastur mida uuena salongist osta võib. Samuti seesama Suzuki ei vea treilerit, temaga ei sõida 400km otsa, ta on seest väike ja räbal ning ei ole kindel kas ülevaatustki läbib ilma muretsemata.
40" rehviga h2 EI OLE maastikul pädevam kui 31" rehviga susuki. Suki lutib seda rasket kolakat igast asendist.
Suurte ratastega tekib veel selline võluvärk, et nendega ei jõua su vee kaheksa ka enam maanteel sõita. Küttekulu kasvab 2x suuremaks, poolassi otsad muudavad kuju üsna kähku ja vaevalt, et tagumine lukk ennast eriti tervena tunneb. Käigukasti eluiga väheneb trastiliselt jne.
Mitte, et ma pahapärast kirjutaks. Lihtsalt oma kogemustest ja nähtust või öelda, et see lahendus on NO GO.
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Postitatud: R Apr 06, 2012 5:20 pm
Postitas Humma2
uputaja kirjutas:
40" rehviga h2 EI OLE maastikul pädevam kui 31" rehviga susuki. Suki lutib seda rasket kolakat igast asendist.
Suurte ratastega tekib veel selline võluvärk, et nendega ei jõua su vee kaheksa ka enam maanteel sõita. Küttekulu kasvab 2x suuremaks, poolassi otsad muudavad kuju üsna kähku ja vaevalt, et tagumine lukk ennast eriti tervena tunneb. Käigukasti eluiga väheneb trastiliselt jne.
Mitte, et ma pahapärast kirjutaks. Lihtsalt oma kogemustest ja nähtust või öelda, et see lahendus on NO GO.
No tal kütusekulu keskmine olnud 22 liitrit sajale, seega 37 rehviga kohe kindlasti 40 ei hakka olema. Max 25 sajale. See ongi pisiksete mootori viga, et jõudu pole ja kokkuvõttes hakkab moorit peenestama.
Aga üldjoontes ma ei muretse, kui mingi raskelt modifitseeritud Suzuki mulle lutti tõmbab, palju õnne talle

Meenutab vaidlust sõbraga, kes üritas mind veenda, et Audi S2 suure turboga tõmbab Ferrari F430-le igast otsast ja suunast lutti. Võib-olla küll, aga üks on Audi ja teine on Ferrari

Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Postitatud: R Apr 06, 2012 5:25 pm
Postitas uputaja
No ma ei tea. Tundub, et tehnika ja selle tööpõhimõtted on sinu jaoks üsna võõras. 31 rehviga suki ei ole räigelt moditud.õ
Jäte parem see BS jutt kirjutamatat ja tule tõesta oma sõnu kuskil võistlusest osavõttes ja arvestatav koht saavutades.
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Postitatud: R Apr 06, 2012 5:41 pm
Postitas Humma2
Tegu siiski igapäevasõidukiga mitte masinaga mille eesmärk on 2 korda aastas võistelda. Selles see erinevus tulebki. Masin hakkab sõitma igalpool ja vahest lohistab põtra metsast välja
Teine argument igasuguste sukide ja jimmyde vastu on loomulikult see, et nad on umbes sama turvalised kui mootorrattad ja igasuguseid segaseid meie teedel on päris palju. Vähemalt kui miskit juhtub, siis tean, et teine masin läheb mahakandmisele, aga mina vahetan esituled ja pampri välja

Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Postitatud: R Apr 06, 2012 5:49 pm
Postitas totu
Vaadates koolibussi pilti, on jah turvaline auto. Ilmselt kanti koolibuss maha.
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Postitatud: R Apr 06, 2012 5:53 pm
Postitas Humma2
no seal on ta õnnetult raami alla sõitnud. rip
aga pigem midagi sellist juhtub

Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Postitatud: R Apr 06, 2012 5:59 pm
Postitas sk408

Olgu selle plekimõlkimisega kuidas on aga sa Humma ei tea päris täpselt millest räägid. Eks siis saad teada kui rajale tuled

Ootan igal juhul väga

Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Postitatud: R Apr 06, 2012 6:01 pm
Postitas totu