Jeep Grand Cherokee 2,7 vs 3,0
Moderaator: Moderators
Re: Jeep Grand Cherokee 2,7 vs 3,0
Kas pagassi põhi jäi ikka vanale kõrgusele ja mitme liitrine paak sinna mahutati?
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 747
- Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
- Asukoht: Pärnu
Re: Jeep Grand Cherokee 2,7 vs 3,0
Põhi tõusis ~3cm ja paak peaks olema 55 liitrit (täpselt ei tea kuna paigaldas eelmine omanik).FlammablE kirjutas:Kas pagassi põhi jäi ikka vanale kõrgusele ja mitme liitrine paak sinna mahutati?
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 198
- Liitunud: L Sept 30, 2006 8:04 pm
- Asukoht: Patermaa, harjumaa
Re: Jeep Grand Cherokee 2,7 vs 3,0
Kasutaks ka elavat arutelu ja küsiks, kellel on kogemusi vedelgaasiga vs. surugaasiga sõitmisel. Antud teemaga haakub asi selles mõttes, et kaalun tõsiselt prouale 4,7 mootoriga chero ostu ja sinna peale paneks gaasiseadme.
Katkestanud Alansi Kapp-il 
Pajero 2.6 Cabrio
KEMPPI SEADMED&SERVICE www.rkrseadmed.ee
Tel: 56 205 236

Pajero 2.6 Cabrio
KEMPPI SEADMED&SERVICE www.rkrseadmed.ee
Tel: 56 205 236
Re: Jeep Grand Cherokee 2,7 vs 3,0
55l paak on tsips väike jah, eriti kui sinna veel gramm vähem sisse mahub. Ma olen ka mõtelnud gaasiga sõitmisele, aga normaalse tankimisintervalli tagamiseks ei ole salongiruumi nõus ohverdama ja grändil põhja alla ka normaalset paagi vist ei mahuta.
Kas surugaasi tanklaid on vahepeal juurde tekkinud, et seda varianti üldse kaaluda?
Kas surugaasi tanklaid on vahepeal juurde tekkinud, et seda varianti üldse kaaluda?
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 747
- Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
- Asukoht: Pärnu
Re: Jeep Grand Cherokee 2,7 vs 3,0
Suht tihti peab käima tanklas jah, aga gaasi tankimas käia on nii lõbus, jube vähe raha läheb
.

Re: Jeep Grand Cherokee 2,7 vs 3,0
Võtaksin ülesse selle vana teema.
Ise olen sama valiku ees: kas soetada ülikorralik WJ 2,7CRD või koguda veel raha ning otsutada ikkagi WK 3.0CRD kasuks.
Kogemusi on hetkel ainult WJ-ga, olen sellega piisavalt palju sõita saanud, kuid mõtlema ja kahtlema on pannud terve nimekiri tüüpvigu.
Hetkel meenuvad:
Pihustite jama ning nende alused seibid
Kütuse surve ning andurite jamad
Käigukangi kuliss
Soojendus-kliimasüsteemi klapid purunevad
Istmesoojenduse kaabli katkemised eriti juhiistmes
Kinnijäävad pidurisilindrid
Võimalik et ka radiaator ning jahutusvedeliku lekkimine käigukasti õliringlusesse.
Vaadates nüüd ülaltoodud nimekirja, siis tundub 2,7 CRD väga vale valik. Muidugi arvestada tuleb, 7-8 aastat vana auto vajab ikka remonti.
Samas ei ole veel piisavalt infot leidnud WK 3.0 CRD kohta. Kuidas on siinsete kasutajate kogemused ja muljed. Kas on tead mingisuguseid tüüpvigasid või millega lisaks tavapärasele hooldusele tuleks veel arvestada. Üldiselt on jäänud mulje, et WK -d kiidetakse väga ning arvestades, et tootmises ja inimeste kasutuses alates 2006-st. Selle ajaga peaks juba selge olema, kuidas ta ka kasutatud autona ennast õigustab.
Hetkel nüüd kahtlen, et kas soetada Wj ning arvestada, et tulevikus vaja kulutada rohkelt vigade kõrvaldamisek, mis kokkuvõteks võib-olla annab sama välja, kui oleks soetanud WK ning nautinud kaasaegsemat mudelit, uuemat disaini ning paremaid sõiduomadusi.
Ise olen sama valiku ees: kas soetada ülikorralik WJ 2,7CRD või koguda veel raha ning otsutada ikkagi WK 3.0CRD kasuks.
Kogemusi on hetkel ainult WJ-ga, olen sellega piisavalt palju sõita saanud, kuid mõtlema ja kahtlema on pannud terve nimekiri tüüpvigu.
Hetkel meenuvad:
Pihustite jama ning nende alused seibid
Kütuse surve ning andurite jamad
Käigukangi kuliss
Soojendus-kliimasüsteemi klapid purunevad
Istmesoojenduse kaabli katkemised eriti juhiistmes
Kinnijäävad pidurisilindrid
Võimalik et ka radiaator ning jahutusvedeliku lekkimine käigukasti õliringlusesse.
Vaadates nüüd ülaltoodud nimekirja, siis tundub 2,7 CRD väga vale valik. Muidugi arvestada tuleb, 7-8 aastat vana auto vajab ikka remonti.
Samas ei ole veel piisavalt infot leidnud WK 3.0 CRD kohta. Kuidas on siinsete kasutajate kogemused ja muljed. Kas on tead mingisuguseid tüüpvigasid või millega lisaks tavapärasele hooldusele tuleks veel arvestada. Üldiselt on jäänud mulje, et WK -d kiidetakse väga ning arvestades, et tootmises ja inimeste kasutuses alates 2006-st. Selle ajaga peaks juba selge olema, kuidas ta ka kasutatud autona ennast õigustab.
Hetkel nüüd kahtlen, et kas soetada Wj ning arvestada, et tulevikus vaja kulutada rohkelt vigade kõrvaldamisek, mis kokkuvõteks võib-olla annab sama välja, kui oleks soetanud WK ning nautinud kaasaegsemat mudelit, uuemat disaini ning paremaid sõiduomadusi.
Grand Cherokee WH 3.0CRD: veljeadapterid 1", A/T rehvid 245/75R17 [/i]
Re: Jeep Grand Cherokee 2,7 vs 3,0
Need on ju endiselt täiesti erinevad autod. Kui raha on, siis ma ei näe mingit põhjust, miks peaks 2.7 wj poole vaatama. Ülikorralik on tänapäeval ka väga suhteline ja tõenäosusteooriaga seotud nähtus. Mine proovi mõlemad ära ning on kohe selge, et tuleb raha juurde koguda. Ja mitte nende 2.7 nö "tüüpvigade" pärast, mida meil liikuvate peldikute puhul hulgi esineb.