3. leht 20-st

Re: JEEP "Suumahher"

Postitatud: K Jaan 18, 2012 9:47 pm
Postitas jr
Ilus metallitöö! Aga tegelikult ka, integreeri see vints nii auto ligi kui saad. Ilus sisselõige radikavõresse ja nii vastu radikaid kui annab. Stange on ees liiga pikalt üle auto nina. Praktilisus kaob metsas ära, oled nagu metssiga pika kärsaga. Samuti liiga palju raskust autol nina peal. Lõika kaalu vähendamiseks auke sisse vintsi plaadile/karbile. Tööd vaadates oskaksid küll ilusa liibuva lahenduse teha.

Re: JEEP "Suumahher"

Postitatud: K Jaan 18, 2012 9:55 pm
Postitas tarmo
Bullrider kirjutas:Aga kärukonksu kinnituskoht nii räigelt kõrgel? Kui tõste lisaks väänad tuleb oma meeter maapinnast.... eli standard haagiseid vedada ei saa, muidu sädemepilv taga ju? Muide milleks on hea see esitorude kalle ettepoole, niiöelda jänkimall?
USAkate haagisekonkse on saada päris suure langusega. Osad on ka reguleeritavad. Nii et ei tohiks probleemi tekkida. Nagu näiteks:

Pilt

Re: JEEP "Suumahher"

Postitatud: N Jaan 19, 2012 2:00 pm
Postitas andrusr
tarmo kirjutas:
Bullrider kirjutas:Aga kärukonksu kinnituskoht nii räigelt kõrgel? Kui tõste lisaks väänad tuleb oma meeter maapinnast.... eli standard haagiseid vedada ei saa, muidu sädemepilv taga ju? Muide milleks on hea see esitorude kalle ettepoole, niiöelda jänkimall?
USAkate haagisekonkse on saada päris suure langusega. Osad on ka reguleeritavad. Nii et ei tohiks probleemi tekkida. Nagu näiteks:

Pilt
Seeline asi oligi plaanis ja raskust ei tohiks ka kärule eriti tulla. Vaja teinekord võibolla murutraktorit suvilasse vedada. Treileri veo jaoks on ikka teine auto...

Re: JEEP "Suumahher"

Postitatud: R Jaan 20, 2012 10:02 am
Postitas Maaks
RaidoKol kirjutas:
Bullrider kirjutas:.... Muide milleks on hea see esitorude kalle ettepoole, niiöelda jänkimall?
Ettepoole kalle selleks, et kui järsust mäest/künkast alla sõidad. Siis ei lenda sa üle nina katusele. Äärmisel juhul vajud külili vms.
See on väga huvitav teooria :eek
Võib olla peaks igaks juhuks papist auto šablooni tegema ja kontrollima millise kaldenurga juures toru maad puudutab. Ma pakun et tolleks hetkeks on totaalselt liiga hilja midagi "suunata" proovida :P

Re: JEEP "Suumahher"

Postitatud: R Jaan 20, 2012 10:17 am
Postitas jr
Mõte ikka selles, et suurtel kiirustel Baja kõrbes ette sattunud loom rataste alla löödaks, mitte esiklaasi.
Kivironijate raudade veelgi suurem kalle ettepoole ja aitab neil nina suurtel rahnudel ülessepoole ajada.

Re: JEEP "Suumahher"

Postitatud: R Jaan 20, 2012 10:27 am
Postitas kala
tarmo kirjutas:
Bullrider kirjutas:Aga kärukonksu kinnituskoht nii räigelt kõrgel? Kui tõste lisaks väänad tuleb oma meeter maapinnast.... eli standard haagiseid vedada ei saa, muidu sädemepilv taga ju? Muide milleks on hea see esitorude kalle ettepoole, niiöelda jänkimall?
USAkate haagisekonkse on saada päris suure langusega. Osad on ka reguleeritavad. Nii et ei tohiks probleemi tekkida. Nagu näiteks:

Pilt
Huvitav kui tugev selline lahendus on,tuttava hummeril on selline,aga tundub kuidagi jube lahja,kui nüüd seal mingi 7-8 tonni paat treilaga küljes on siis mis see konstrui arvata võib ?

Re: JEEP "Suumahher"

Postitatud: R Jaan 20, 2012 12:43 pm
Postitas v6sa
kala kirjutas: Huvitav kui tugev selline lahendus on,tuttava hummeril on selline,aga tundub kuidagi jube lahja,kui nüüd seal mingi 7-8 tonni paat treilaga küljes on siis mis see konstrui arvata võib ?
Midagi ei arva. selline kuulmunakuga lahendus on meil lubatud kuni 3500 täismassiga haakele. Selle peab kenasti vastu. Üle selle on juba O3, millel peab olema teistsugune haakeseade.

Re: JEEP "Suumahher"

Postitatud: R Jaan 20, 2012 11:08 pm
Postitas tarmo
kala kirjutas: Huvitav kui tugev selline lahendus on,tuttava hummeril on selline,aga tundub kuidagi jube lahja,kui nüüd seal mingi 7-8 tonni paat treilaga küljes on siis mis see konstrui arvata võib ?
Selline lahendus on enamikel USAkate konksudel. Ehk siis nelikant-toru. Lihtsalt enamik ei ole reguleeritavad ja ei usu küll, et see nõrgem on, kui ühes tükis lahendus.
Antud lahendus on Top Partsist ja algselt usast pärit konks, mille suurimaks käru koormuseks oli mäletamist mööda märgitud 5 tonni. RAM1500 enda max haagise mass on 4000 kg.

Peaks ikka päris peast põrunud olema, kui hakkaks selle auto ja selle konksuga 7-8 tonniseid paate vedama :shock:

Re: JEEP "Suumahher"

Postitatud: R Jaan 20, 2012 11:31 pm
Postitas andrusr
Eelnevates postitustes vegeteerides, siis meeldivad mul pigem negatiivsed vastused...
Esi stange teen nüüd natuke ringi ja alumisi torusid hakkame tegema sellel nädalavahetusel.
Plaanid on vägevad ja pean ikka tunnistama, et mõnel teist oli ikka õigus... Tööd ootavad...pildid tulevad

Re: JEEP "Suumahher"

Postitatud: L Jaan 21, 2012 10:09 am
Postitas võsakunn
Palju see raud+stange sul nina peale raskust lisab ca? Igati tummine asi tundub küll, seega ekspluatatsiooni käigus järgi ta küll ei anna.

Re: JEEP "Suumahher"

Postitatud: L Jaan 21, 2012 10:20 am
Postitas urmas
andrusr kirjutas:Esi stange teen nüüd natuke ringi ja alumisi torusid hakkame tegema sellel nädalavahetusel.
Just :thumb:

Lõika raami otsi siduv plekk välja ja vii vintsialus ca 40mm sissepoole.
Mina olen niimoodi seda lahendanud.
Pilt
Saad ka rohkem sissepoole viia, siis tuleb lihtsalt vintsi nihutada tsentrist välja.
Kui paigas, keevita miski nurk vms. vintsialuse külge, mis on vastu roolikarpi tihedalt.
Cherol on roolikarbi kinnitus nõrk koht. Kas tõmbab poldid läbi raami või murrab lihtsalt ära.

Re: JEEP "Suumahher"

Postitatud: P Jaan 22, 2012 9:16 pm
Postitas andrusr
Sai siis Teie kõikide hea nõu kuulda võetud ja toimetama hakatud.
Vana versioon:

Pilt

Pilt

Plasma käima ja kärpima:

Pilt

Pilt

Pilt

Ette uus riba

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Ja väike auguke muda irdumiseks....

Pilt

Selline ta sai ja nüüd on ta lõplik...või???

Re: JEEP "Suumahher"

Postitatud: P Jaan 22, 2012 10:34 pm
Postitas tooland
Pori kukub tõesti vintsi alt nüüd ilusti ära,aga oht vintsi korpus ära lõhkuda suhteliselt suur. Endal sai puuritud pooli alla 40.sed augud

Re: JEEP "Suumahher"

Postitatud: P Jaan 22, 2012 10:51 pm
Postitas tarmo
tooland kirjutas:Pori kukub tõesti vintsi alt nüüd ilusti ära,aga oht vintsi korpus ära lõhkuda suhteliselt suur. Endal sai puuritud pooli alla 40.sed augud
Ei ole see asi nii hull midagi. U-raud on ümberringi piisavalt jäik.

Re: JEEP "Suumahher"

Postitatud: P Jaan 22, 2012 11:12 pm
Postitas insener007
Kas stange juba täitsa valmis ja auto juba müügis :D

http://auto.plius.lt/skelbimas/lengviej ... id-2052967