3. leht 9-st

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: K Nov 23, 2011 6:11 pm
Postitas urmas
Praks1 kirjutas:Aga mida teevad enamus tr1-e mehi praeguste 820mm rehvidega,see ju lollus,et kõik ostavad uued,lihtsam on osta neid uutel tulevatel tiimidel,lihtsalt mõte :D


Ivar praks!
No see meil ju iga paari aasta tagant juhtub. Müüvad rahvamajadele. Minu idee järgi peab sealt tulema huvilisi.
Mitte väga ammu kadusd Mudzillad. Paljud said neid siis odavalt osta. :thumb:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: K Nov 23, 2011 8:06 pm
Postitas inseneer
urmas kirjutas:
Ja nüüd tähelepanu :D
Kui autos ainult tüdrukud-siis lühikese teljevahega võib lisada rehvidele +2" :bg
Sellisel juhul ei pääse mõni mees üldse löögile. :D

Mina ei poolda mingil juhul rehvimõõdu vähendamist. Las jääb parem nii nagu oli. Mis siis ajendas TR1 reegleid muutma?
Meh vints peab jääma loomulikult originaal autole.

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: K Nov 23, 2011 8:47 pm
Postitas walkman
Rehvimõõdu vähendamist samuti ei poolda kindlasti, pigem võiks lubada veidi suuremat mõõtu.Kui viimati vähendati, siis G läbivus ja välimus muutus väga halenaljakaks. Kui jätkata seda tendentsi, nagu sellel hooajal valdavalt oli, et korraldajad hakkasid aru saama, et TR-1 tahab sõidetavatel radadel võistelda ja plaanitakse sama liini jätkata radade raskusastmetega, siis no näiteks 33X13.5 Mudzilla võiks olla maksimum. Siis peaks ikka võistlejaid vast juurde tulema, kui rajad head ja asja mõnuga saab võtta ja oleks võimalik kasutada ka suuremaid rehve, autodel mille tehniline eripära seda võimaldab. Ja nendel, millel ei võimalda, on siis tõenäoliselt palju kergemad autod, kui näiteks C303 või G või midagi muud sellist. 35" on ilmselt tõesti overkill ja mõjuks klassile laastavalt ja päris väikesed rattad võiksid jääda turistide pärusmaaks, seal ju osalejate hulga üle eriti ei kurdeta (vist?). See kaalumise asi on ka kahtlane - seda väga ei poolda küll, arvan, et põhjustab palju lisatüli.

Erik Bambus TR-1, alates 2006

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: N Nov 24, 2011 1:16 am
Postitas Landy
820mm rehvi asendamine 720mm tähendaks mitmel auto mudleil tehaserehvi asendamist hulga väiksemaga. Seega seda ettepanekut ei toetaks. Pigem pakuks, et max mõõt võiks olla teatud juhtudel 33".

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: N Nov 24, 2011 2:39 am
Postitas rommi
Landy kirjutas:820mm rehvi asendamine 720mm tähendaks mitmel auto mudleil tehaserehvi asendamist hulga väiksemaga. Seega seda ettepanekut ei toetaks. Pigem pakuks, et max mõõt võiks olla teatud juhtudel 33".
No näiteks saab ju selle olukorra lahendada sellega, et "Lubatud rehvimõõt kuni nt 31" või mitte suurem kui antud mudeli originaal tehasemõõt."

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: N Nov 24, 2011 11:27 am
Postitas Praks1
Nats naerma ajab see rehvide väiksemaks tegemise idee,ise te vingute,et rada raske ja peab palju vintsima,selle ideega tuleb teil ju vintsimist rohkem juurde ja hüdro vints kaob ära
Mõelge ka korraldajatele nats,või tahate auto orjenteerumise teha tr1-est
Mida sa teed hullu lumega,nagu saarekoll,sellise võilõikajaga jne
Teiseks,ega lätlased ei tee teile ainult kruusa sõite :D
Mõelge nats neile kes eestit esindand välisvõistlustel hästi,mitte selle nurga alt,et sõidaks korra aastas,äkki SMS .

Soomes oli kunagi naisvõistlejatele eelis +2" rehv,meeste ees,naistel lihtsalt pole sellist füüsilist vormi,et aind vintsida jne,seda enam,et hüdro kaob :D

Kui tahate kaalumise sisse viia,siis seda tuleb teha iga võistluse stardis,seda on lihtsam teha täis varustuses autoga,lihtsalt aja kulu ja kust võetakse kaalud??? Neid ju pole palju eestis ja enamasti on need töös kuskil mujal võistlustel,kus see palju tähtsam.
Kaalud maksavad nats alla 3000 euri,vaevalt alakomitee neid ostab.


Lihtsalt ideed,mõelge :D


Ivar praks!

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: N Nov 24, 2011 12:42 pm
Postitas TR Pjätt
Küsiks siis, mis paneb teid muutma praeguseid kehtivaid TR1 reegleid? Kas probleem on tingitud sellest, et üks või kaks võistkonda sõidab teistest paremini ja võibolla annab seda järjestust muuta uusi reegleid tehes? Kindlasti ei muutu midagi, ikka samad mehed on ees otsas, sest asi ei olegi nii paljuski autos kinni kui on meeskonnas. Lihtne on mõelda, et oi ma sõidaks ka nii kui mul selline auto oleks.
Tegelikult on kõik kinni korraldajates ja nende tehtavates radades. Rõõm on kuulda, et see aasta on see juba paranenud ja TR1 on endale jõukohased rajad saanud, kus ka alustaja saab teistega mõõtuvõtta.
Minu tagasihoidlik arvamus on, et TR1s ei tohiks kunagi olla määravaks vintsi tõmbetugevus, -kiirus. Vints on tr1 masinal selleks, et sõidust tekkinud vigu parandada. Ehk rajad peaks olema ka läbitavad ilma vintsita.

Priit
QKulgur
endine sõitja - tulevane korraldaja

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: N Nov 24, 2011 2:54 pm
Postitas urmas
TR Pjätt kirjutas:TR1 on endale jõukohased rajad saanud, kus ka alustaja saab teistega mõõtuvõtta
Samas arvan, et ei saa alustaja mõõtu võtta, kui pappi Toyota jaoks ei ole. Jeep, Suzuki, Niva. Head odavad autod alustuseks. Nende tehasest tulnud sillad 820mm rehvile vastu ei pea. Nende mahutamine kere lõikamata ei õnnestu (kindlasti hakkab pihta, et keegi vanasti sõitis 35" jne. Küsige tänastelt võistlejatelt arvamust)
Väiksemaid rehve pole mõtet panna, sest rajad tehakse ju ikka 820-le.
Ehk siis ei tule nii väga neid uusi TR1-d. Turiste tuleb.

Sry. Vähe OT, sest ikkagi reeglite arutamine. Ma oma nägemust rohkem siin teemas ei pasunda.

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: N Nov 24, 2011 11:28 pm
Postitas Landy
Urmas, julgen vastu vaielda. Olen võistelnud nii Niva, kui Jymni-ga ning ka nende all olevate "niidirullidega" (27-29" rehvid) on võimalik hea tahtmise juures sõita. Jah, võita kindlasti mitte, kuid mudamitse saab suhu ning ka punktikohale on oskuslikult sõites võimlik jõuda.

Seega mingit reeglitega "tasalülitamist" poleks küll vaja.

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: R Nov 25, 2011 7:33 pm
Postitas inseneer
ngumarek kirjutas:Käsil on Suzuki Jimny ehtius, et võistelda järgmisel aastal tr-1 klassis. Uute muudatustega võib selle pooleli jätta, sest antud mõõtudega rehvid ei lähe kohe kuidagi meie auto alla, ja üheks aastaks oma aega ja raha asjale kulutada on ka jama. Minu meelest asi toimib praegu väga edukalt ja miks muuta.
Ka mina kaldun arvama, et milleks peab toimivat kooslust lõhkuma?
Või olen valesti aru mõistnud? Minumeelest on ju Tr1 toimiv võistlusklass.
Kellele siis ikkagist liiga on tehtud? Lätlastele või?

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: R Nov 25, 2011 7:59 pm
Postitas Praks1
umarek kirjutas:
Käsil on Suzuki Jimny ehtius, et võistelda järgmisel aastal tr-1 klassis. Uute muudatustega võib selle pooleli jätta, sest antud mõõtudega rehvid ei lähe kohe kuidagi meie auto alla, ja üheks aastaks oma aega ja raha asjale kulutada on ka jama. Minu meelest asi toimib praegu väga edukalt ja miks muuta.


Kui nad muudavaki vastavalt kaalule rehvimõõtu,siis sinu suki ei küündi ikka 1800kg+,seega jääb sama rehv mis tänagi kuni 820mm,seega milles probleem?Või olen millestki valesti aru saanud :D


Lõpuks ei sõida auto ega rehv :D pane mudaraketile 27" rehv alla ja nad on ikka poodjumil :D


Ivar praks!

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: L Nov 26, 2011 9:27 am
Postitas urmas
Landy kirjutas:Urmas, julgen vastu vaielda. Olen võistelnud nii Niva, kui Jymni-ga ning ka nende all olevate "niidirullidega" (27-29" rehvid) on võimalik hea tahtmise juures sõita. Jah, võita kindlasti mitte, kuid mudamitse saab suhu ning ka punktikohale on oskuslikult sõites võimlik jõuda.

Seega mingit reeglitega "tasalülitamist" poleks küll vaja.
omalgi niva kogemus :D . no kuidas sa kujutad ette 27-ga võistlemist, kui kõrval lähevad 33 ja 35 boggeritega. upud ära nende jälge :cry: siin ei aita parimgi tihend. ega ma kangutagi reeglite muutmist allapoole. pigem tuleks mõni millimeeter juurde panna, et rehvivalikut oluliselt suurendada. 835 näiteks. allapoole on nüüd juba klassi juurde vaja minu veendumist mööda.

sry, läpakas ei tee suuri tähti

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: L Nov 26, 2011 2:51 pm
Postitas runn
allapoole on nüüd juba klassi juurde vaja minu veendumist mööda.

Aga on selline klass ju Turist. See et seal ei jagata punkte ja suuri auhindu ei tähenda et seal ei võistelda.
Kõik kes tahavad alustada saavad kõva kooli selles klassis, kuna paljud vanad sõitjad paugutavad seal.

Ehk: kõlav nimi(klass) ei tee meestest(naistest) offroaderit vaid tema konkurendid.

Ja arvan ka et ei ole Tr1 praegustel reeglitel midagi viga. Kui siis, rehvi mõõt laius vabastada raskematele ja pikkematele aga sellisel juhul kui see on kindlalt mõõdetav suurus.
Vints ... kui lätlased ja leedukad keelavad hüdro kasutamise siis võiks ka meil keelatud olla, muidu vaja kahte võistlus autot


Vello Ruhno

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: L Nov 26, 2011 7:34 pm
Postitas urmas
runn kirjutas:allapoole on nüüd juba klassi juurde vaja minu veendumist mööda.

Aga on selline klass ju Turist. See et seal ei jagata punkte ja suuri auhindu ei tähenda et seal ei võistelda.
Kõik kes tahavad alustada saavad kõva kooli selles klassis, kuna paljud vanad sõitjad paugutavad seal.
Mõtetu klass. Mulle ei tee keegi selgeks, milleks seda vaja on.
Miks ei või olla originaalseades väikese tõstega, 31" karvase rehviga maasturile võistlusklassi? Nad ju sõidavad ainult sellepärast turisti, et ei jaksa/taha hullult kulutada raha sildadesse ja rehvidesse.
Ostsin hiljuti korras chero 800 euroga, Sellise, millega võib ja plaaningi joonelt mutta minna. See on vähem, kui võitlemiseks sobiv TR1 boggeri vms. jooks.
Kuidagi kallis see kõik minugi jaoks. Eks ma sellepärast vingungi seda väiksemat võistlusklassi :D
Turistina teid tolmutada võin niisamagi.

Seda veel, et portaalsillad võiksid olla siiski lubatud, tingimusel, et rehv 2" väiksem. Volvosid ju küll, kes tahaks ka mutta saada.

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: L Nov 26, 2011 7:40 pm
Postitas tyyp07
Vaadates viimase sõidu turisti autosid siis enamusel olid korralikud mudakad all ja vintsid ninal. Lisaks veel tõsted.
Tolmuseid teid ei täheldanud 8) Pigem korralikke tõuse/languseid ja muda. Sai isegi 2x vints välja keritud enne katkestamist.