3. leht 3-st

Re: pajero tõstmine

Postitatud: P Dets 04, 2011 8:37 pm
Postitas aleks80
sull45 kirjutas:mul jumala suva,minuarust võid sinna kasvõi kamsa vedrud panna,edu siis ehitamisel.
jumal tänatud!

Re: pajero tõstmine

Postitatud: P Dets 04, 2011 9:38 pm
Postitas sull45
usklik oled või.Oled sa ise üldse kunagi näpud õliseks teind,laisk paistad küll olevat,viiulikunstnik vist :D

Re: pajero tõstmine

Postitatud: P Dets 04, 2011 9:52 pm
Postitas aleks80
sull45 kirjutas:usklik oled või
tundub et sinul nokkimis tuju,! palun lihtsalt mitte segada! kui räägid siis palun teemasse,muidu präegust tundud erilise napakana!
ühesõnaga ära sega teemat!
kus juures alguses tundusid sa asjalik olema,nüüd tundub et lihtsalt targutad!

Re: pajero tõstmine

Postitatud: P Dets 04, 2011 10:03 pm
Postitas sull45
ei targuta ma midagi lihtsalt liiga palju aastaid on autosi remonditud

Re: pajero tõstmine

Postitatud: P Dets 04, 2011 10:12 pm
Postitas aleks80
sull45 kirjutas:ei targuta ma midagi lihtsalt liiga palju aastaid on autosi remonditud
sulle teadmiseks,et minagi olen aastaid autodega tegelenud ,kuid see ei anna minule õigust käituda nii nagu seda teed sina!
kui sa normaalne oled siis komenteerid teemakohaselt mitte ei targuta lihtsalt! mind apsoluutselt ei huvita mida sina endale alla paneksid,mind huvitab mis variandid on minul!
seega kas oled normaalne või ....kao minema!

Re: pajero tõstmine

Postitatud: P Dets 04, 2011 10:18 pm
Postitas sull45
no teeme vähe järeleandmisi sorry kui solvasin,kuid minaei peaenam midagi tõstma ,juba tõstetud,tahtsin sulle oma tagasillast pilti saata ,ei õnnestunud .Mina vaatan samamoodi kuidas odavamalt saaks,see riik kus ma seda teen pole üldse määrav,peaasi et asja vastu huvi on.

Re: pajero tõstmine

Postitatud: P Dets 04, 2011 10:21 pm
Postitas aleks80
sull45 kirjutas:no teeme vähe järeleandmisi sorry kui solvasin,kuid minaei peaenam midagi tõstma ,juba tõstetud,tahtsin sulle oma tagasillast pilti saata ,ei õnnestunud .
see juba sobib! jutt liigub teemasse tänan et kuulda võtsid!
pilt oleks teretulnud küll!
ka mõtted ja ideed on teretulnud!

Re: pajero tõstmine

Postitatud: P Dets 04, 2011 10:28 pm
Postitas sull45
mul on enda pajero tõstest alt pilt tehtud ,tahtsin seda saata,suurendatult et arusaadavam oleks,sada häda vahel ,peab kuskile üldvärki minema,loobusin ,sada sjapidi muutma.

Re: pajero tõstmine

Postitatud: P Dets 04, 2011 10:33 pm
Postitas aleks80
nii,aga tuleme siis nende vedrude juurde tagasi,sina kasutasid samasi lehtvedrusi nagu ma aru saan?
ja amordid, kas need tuleb uued muretseda? minul jäävad need liiga pikaks ja pean kõvasti ringi tegema või lühemad muretsema

Re: pajero tõstmine

Postitatud: P Dets 04, 2011 10:49 pm
Postitas sull45
kuidas jäävad pikaks,minul üks ühel pool ,teine teisel pool silda,lihtsalt keevitasin poldid sillatala külge rämedalt , algul panin alusplaadi külge ,nurk jäi sitaks järsk ,ei oleks toimind ,ära oleks murdnud,mis nüüd vedrulehe peale see plaat mis ennem all oli on nüüd pealpool ,polnud mingit kammitsate vahetust tarvis teistpidi ainult ,toimib.Ise maadlen praegu esisilla LSD diffriga ,ei leia lahendust idealis,välimise poolassi nuut on sobiv,vaja mõlemad poolassi otsad uued osta siis vanadelt saab nuudiosa maha treida.

Re: pajero tõstmine

Postitatud: P Dets 04, 2011 11:00 pm
Postitas honduras
Uazi ja Gazi vedru on 65mm lai ning Pajerol 70mm.

Re: pajero tõstmine

Postitatud: P Dets 04, 2011 11:08 pm
Postitas sull45
ei hakka vaidlema,kuid kui autosi võrrelda,pealeht vist mäletamist mõõda oli poldiga.ega seda pealehte ka kindlsti keegi ei kasutagi.

Re: pajero tõstmine

Postitatud: E Dets 05, 2011 10:03 am
Postitas RAMBO
aleks80 kirjutas:nii,aga tuleme siis nende vedrude juurde tagasi,sina kasutasid samasi lehtvedrusi nagu ma aru saan?
ja amordid, kas need tuleb uued muretseda? minul jäävad need liiga pikaks ja pean kõvasti ringi tegema või lühemad muretsema
Meil oli pandud mingid pikad (pikkust ei mäleta) land roveri omad. Alumised kinnituse sai naginii silla peale tõstetud ja ülesse silla kohale,raami peale sai keevitatud kahest vinklist kokku nelikanttoru (vinklist sellepärast,et jäeb tugevam kui seda mõõtu tavaline nelikant toru) . Mahtus raami peale,kere alla. Amortide ülemised kinnitused jäid 10cm vahega keskele. Pärast seda ei suutnud enam amorte pooleks ka sõita. Ennem originaalid läksid koos kinnitustega kordamööda pooleks.