3. leht 6-st

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitatud: N Sept 15, 2011 9:14 am
Postitas Veiko
Mul oleks mõttes sellinne kooslus:Land Rover Range Roveri 4,6L 2000-2002.Sellel tuleb muhkvõll asendada nukkvõlliga ja sisselase ära portida.Toru väljalase on juba olemas.Siis 4HP-22 kast millele panna 4HP-24 sisu koos BMW 850 kasutatava esimese käiguga.
Või kui eriti kerget asja otsida siis Nissani QX 3,0L V6.Sinna otsa ma pole suutnud veel välja mõelda mõistliku auto kasti.
Sellised mõtted siis.
Veiko

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitatud: N Sept 15, 2011 9:18 am
Postitas Movistar
Kõlab kuidagi hirmus kallilt aga siiski võimalus. :)

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitatud: N Sept 15, 2011 10:22 am
Postitas Veiko
Küsi Inseneri käest hinda.Korralik nukk maksis 240 EUR-i.
Ja progetavad pritseid mis korralikult töötavad saab alates 500 EUR-ist.Org piritse on ka suht OK.
Nissani hinda ei tea.Seda peab Leedu lammaristest uurima.

Veiko

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitatud: K Okt 05, 2011 8:55 am
Postitas kollane
Movistar kirjutas:Minu andmete põhjal th 350 kui selline üldse ei sobi.See kast on meil ka olemas. Põhjuseks liiga aeglane ülekandearv.Viimane,ehk 3. käik on ülekandesuhtega 1:1 .Võiks aga olla kiirendav.
Mis kast/id seal Fordi 4,6 otsas tehasest tulnuna on ?
fordi enda kastid on puhas pask
sul on kuskil valed andmed.milleks kiirendav käik?
th 350 on hea pommikindel kast +veel odav ka
fordi 4,6 maksab umbes 800-1000€.kast 400€
lisada vahetüki tegemine ja ongi korralik komplekt olemas

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitatud: K Okt 05, 2011 11:36 am
Postitas Movistar
kollane kirjutas: milleks kiirendav käik?
Kuna planeeritavate sildade ülekandearv on ca 10,3:1 siis jääb lihtsalt pööret väheks.
Olemasoleval autol on sildade ülekandearv 7,55:1 .
4.käiguga,ehk otse ,pöördel ca 3000 rpm on kiirus ca 75 km/h.
10,3 on ca 30% aeglasem kui 7,55 ja pööre tõuseb ligikaudu 1000 rpm võrra ehk 4000 peale.
Selleks ongi vaja,et käigukasti väljundvõllilt tulevad pöörded oleks suuremad mootoripööretest.
Bensiinimootoril pole võibolla ka suurt vahet kas ta töötab 3000 või 4000 pöörde pealt.
Arvestada tuleb ka seda,et vähemalt Leedus on ülesõitudel kiirus 90 km/h ja ülesõidud on pikad.
40-50 km ülesõitu põhjagaasiga ei mõju ühelegi mootorile hästi.
Lisaks veel see nüanss,et kuna Eesti karikavõistlustel käib punktide arvestus selle järgi,et kes-keda tunneb ja kes-kellega sõber on siis peame ka meie hakkama oma tehnikat muutma rohkem välisriikide radadele vastavaks.

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitatud: K Okt 05, 2011 12:02 pm
Postitas kollane
hea põhjus peab olema sellise ülekandega silda kasutada
mina kasutaks sel juhul mootorit mis käib kuni 10tp/min
sellisele ei tee tunnike 7000 lasta midagi

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitatud: K Okt 05, 2011 12:18 pm
Postitas Arto
Movistar kirjutas:Lisaks veel see nüanss,et kuna Eesti karikavõistlustel käib punktide arvestus selle järgi,et kes-keda tunneb ja kes-kellega sõber on siis peame ka meie hakkama oma tehnikat muutma rohkem välisriikide radadele vastavaks.
Kas sooviksite teemat täpsustada?
Sel aastal olete sõitnud ainut ühe võistluse, kus tulemus pole kahjuks möödunud aastaga võrreldav.
Äkki on Teie nurin sellest põhjustatud?
Kutsun Teid Kukepeal tulemuste tegemise juurde vaatlejaks, koos saab kindlasti parem.

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitatud: K Okt 05, 2011 7:24 pm
Postitas Movistar
Arto kirjutas:
Movistar kirjutas:Lisaks veel see nüanss,et kuna Eesti karikavõistlustel käib punktide arvestus selle järgi,et kes-keda tunneb ja kes-kellega sõber on siis peame ka meie hakkama oma tehnikat muutma rohkem välisriikide radadele vastavaks.
Kas sooviksite teemat täpsustada?
Sel aastal olete sõitnud ainut ühe võistluse, kus tulemus pole kahjuks möödunud aastaga võrreldav.
Äkki on Teie nurin sellest põhjustatud?
Kutsun Teid Kukepeal tulemuste tegemise juurde vaatlejaks, koos saab kindlasti parem.
Võtsin omale õiguse teha uue teema.Vaidleme siis seal edasi.Selle teema jätame mootori jaoks.

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitatud: R Okt 07, 2011 8:51 am
Postitas kollane
vahekasti tuleb sel juhul teha aeglusti asemel kiirendav ülekanne
sellise sillaülekandega pole aeglustit ju vaja

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitatud: R Okt 07, 2011 9:53 am
Postitas Movistar
kollane kirjutas:vahekasti tuleb sel juhul teha aeglusti asemel kiirendav ülekanne
sellise sillaülekandega pole aeglustit ju vaja
Aeglustit on TR 3-s alati vaja.Ülekannet peab saama ajada nii aeglaseks,et masin liiguks tühikäigul ise.
Sellise sillaülekandega masin on tegelt juba ammu olemas ja osaleb arvatavasti ka selle aasta Kukepeal klassis TR3 .
Ehk siis Eesti mõistes midagi uut :D

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitatud: R Okt 07, 2011 11:46 am
Postitas Praks1
Midagi uut eesti mõistes on ka see,et pill ujub ja kaalub traktori rattaga 1860kg :D(võistlus kaal)

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitatud: R Okt 07, 2011 5:31 pm
Postitas kollane
kas 1860 on auto koos sõitjatega

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitatud: R Okt 07, 2011 7:58 pm
Postitas Movistar
kollane kirjutas:kas 1860 on auto koos sõitjatega
Ilma.

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitatud: L Okt 08, 2011 8:08 pm
Postitas kollane
palju teil üks ratas kaalub ?
meie väike peletis kaalus väikse traktorirehviga 1350kg

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitatud: L Okt 08, 2011 8:52 pm
Postitas Movistar
kollane kirjutas:palju teil üks ratas kaalub ?
meie väike peletis kaalus väikse traktorirehviga 1350kg
Millisest autost käib jutt?