3. leht 3-st

Postitatud: E Apr 03, 2006 10:28 pm
Postitas aadu
Ei vihjanud ma midagi just ende piltide peale. :D
Olen teisigi terveid ja katkisi stangesid rajal näinud

Postitatud: E Apr 03, 2006 11:49 pm
Postitas Veiko
Kevatsõidul saad ilusti orginaali sõita.Seal pole peale rehvi mõõdu suuremas plaanis midagi piiratut.Loodetavasti on ka konkurentid kohal.Hetkel just teen kihutustööd,et teile sinna ühe veel juurde saaks :lol:

Postitatud: T Apr 04, 2006 10:09 am
Postitas Madis
Stupiduser kirjutas:Hmm, mul ei tule küll hetkel meelde, kellel TR1-s
oleks originaalstange asemel "torudest moodustis" :roll:
...
http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/avo05/26_11_2005_053

See siis kiirelt leitud pilt. Kas need torudest moodustised on tehase poolt paigaldatud/valmistatud? Ma väga vabandan kui kellelegi liiga teen, aga minu isiklik arvamus küll eitab seda. Pole just parim pilt aga aimu saab siiski millest räägin

Postitatud: T Apr 04, 2006 11:07 am
Postitas hulkur
Mats kirjutas: http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/avo05/26_11_2005_053

See siis kiirelt leitud pilt. Kas need torudest moodustised on tehase poolt paigaldatud/valmistatud? Ma väga vabandan kui kellelegi liiga teen, aga minu isiklik arvamus küll eitab seda. Pole just parim pilt aga aimu saab siiski millest räägin
Foto pärit Avo Mälestussõidult möödunud novembris, mis oli ka klubisarja võistlus. Klubisarja klass ORIGINAAL ei vasta tehnilistelt reeglitelt klassile TR 1, vaid on sellest OLULISELT vabamate reeglitega, piiranguks peamiselt rehvi mõõt. Ma ei leidnud küll kiiruga võistluse lõpp-protokolle, et kontrollida mis klassis antud auto võistles, kuid kaldun arvama, et nimelt klassis ORIGINAAL, mitte aga TR 1.

andres

Postitatud: T Apr 04, 2006 11:54 am
Postitas Service
Stupiduser kirjutas:
aadu kirjutas: Tegelikult see stangede teema ongi suht diskrimineeriv. Eriti just plaststangede omanike suhtes. Mis sest eeskirjast kasu on kui peale esimest mudaauku korjatakse stangetükid kokku ja seotakse katusele :D

ups, nüüd tõmbasin vist fleimi üles :wave , see viimane oli ainult minu isiklik ja väga tagasihoidlik arvamus :P
Fleim fleimiks, aga tõsi see on, et stanged ja laiendid peavad ainult stardis küljes olema.

Arvan, et Aadu vihjas sellele plaststangedega maasturile:
http://www.lahe.net/landy/sillaehitajad ... mage23.htm
http://www.lahe.net/landy/sillaehitajad ... mage24.htm

Esistange on kinnitatud 2 Lada tüübliga (1-2 eeku tk) ja ise võite arvata mitukümmend sekundit selle eemaldamiseks kulub :D
Nii, et pikemal sõidul oleks variant boksist läbi sõita ja stange kindlasse kohta hoiule panna.
Aga ka selle juures on oma "agad" :twisted:
Ja Stardis peab olema nõuetele vastava mõõduga rehvd all jne?
Kaua see rehvi vahetus siis boksis ikka aega võtab.
Kas siis ainult teh. komisjoni lollitamiseks need reeglid tehtud?

Marek

Postitatud: T Apr 04, 2006 1:36 pm
Postitas Stupiduser
Nutikas oled Marek! Selle peale pole vist keegi tulnudki :lol:
Nüüd lasid dzinni pudelist välja...

Tõepoolest pole rehvivahetus keelatud. Ja rattaid ei markeerita enne võistlust.

Mis plaststangedesse puutub siis mina ei näe küll mingit vahet, kas korjatakse peale N-ndat mudaauku tükid katusele või võetakse varem ühes tükis küljest ära...

Postitatud: T Apr 04, 2006 1:47 pm
Postitas hulkur
Siiski, siiski... minu mäletamist mööda, ühel mälestusväärsel suvisel võistlustüüpi safaril sai üks mitte-eesti tiim rehvivahetuse eest võistluse ajal pea-aegu disklafi. Ja seda tänu kaas-safariliste protestile. Ametlik disklaf jäi ära ainult tänu nimetet tiimi auto tagasilla pooleksmurdumisele (või oli see esisild, ei mäleta enam nii täpselt).

andres

Postitatud: T Apr 04, 2006 2:20 pm
Postitas Veiko
Ma arvan,et keegi ei viitsi eriti vaeva näha kahekortse rehvi vahetusega.Tavaliselt ollakse ju lõpus kõik koos ja räägitakse mis katgi läks ja millist punkti ei leitud.Ja siis veel selline nüants ka,et kui võetud punktide piltide peal on ikka näha,et mingid eriti suurete rehvidega auto siis see hakkab silma.

Postitatud: T Apr 04, 2006 2:48 pm
Postitas Landy
hulkur kirjutas:Siiski, siiski... minu mäletamist mööda, ühel mälestusväärsel suvisel võistlustüüpi safaril sai üks mitte-eesti tiim rehvivahetuse eest võistluse ajal pea-aegu disklafi. Ja seda tänu kaas-safariliste protestile. Ametlik disklaf jäi ära ainult tänu nimetet tiimi auto tagasilla pooleksmurdumisele (või oli see esisild, ei mäleta enam nii täpselt).
Teema on küll mölaks kätte läinud, kuid mäletan ühe võistluse reeglitest, et "kohtunikud võivad teha rajal rehvidele pistelist kontrolli".

Postitatud: T Apr 04, 2006 3:31 pm
Postitas Service
Möla küll, aga lollitame ise-ennast.

Vabalt võiks ehitada ju sellise auto, et pealt nagu originaal, aga.............
pärast starti tõmbad splindi-stanged kukuvad,
vajutad nuppu-tõste+30cm.
Ja veel....... küll fantaasiat jaguks.

Postitatud: T Apr 04, 2006 3:49 pm
Postitas Veiko
Milleks siis ehitada TR1 kui sealt on lihtalt eemaltatav kõik mis seal küljes.Teha juba siis korralik TR2 või TR3 masin valmis.Kui enam adekvaatseid lisase teemasse ei tule siis võik selle lukku pista.

Postitatud: N Apr 06, 2006 4:34 pm
Postitas erik
Sulgesin teema, kuna eesmärk oli rääkida asjalikku juttu klassi tr1, auto kere, tiiva laiendite ja stangede reglementeeritud modimisest. Kui kellegi jäi midagi olulist kirjutamata, saatke mulle PS.

Erik