Re: Klaperjaht 2011
Postitatud: R Aug 19, 2011 10:39 am
Ei tea, kas sellel aastal ka Autolehes mingit tutvustavat informatsiooni (võistluste ajakava, ülesehitus, võistlejate nimekirjad jne) ilmumas on?
Mingi reklaam oli juba ilmunud Autolehes ,kohe esikaane taga,aga ei midagi erilist.Saad teada pileti hinna ja kellaajadJevrei kirjutas:Ei tea, kas sellel aastal ka Autolehes mingit tutvustavat informatsiooni (võistluste ajakava, ülesehitus, võistlejate nimekirjad jne) ilmumas on?
Ma olen aru saanud, et see numbrite värk on 3 -s siiamaani nagu vaba olnud. Olen algusest (TR-3-s) peale sõitnud numbriga 307 (olenemata mitmes olen aasta kokkuvõttes olnud) ja järkaks selle numbriga vähemalt hooaja lõpuni, kuniks mingi kord paika pannakse. Mul pole midagi selle vastu, kui Idanaaber sõidab autoga, mille ust kaunistab number 306.Arto kirjutas:Kuna numbri kirjutavad kõik ise siis...Movistar kirjutas:Registreerimisnumbrites tundub mingi kala olevat.
Blackoutil ja Idanaabril mõlemil 304 number.
Idanaaber peaks ikka 307 olema.
Würthil peaks 307 asemel 306 olema.
... eks mõni tahab ennast äkki paremini näidata.
Parandasin hetke olukorra ära!
Tuleb.Jevrei kirjutas:Ei tea, kas sellel aastal ka Autolehes mingit tutvustavat informatsiooni (võistluste ajakava, ülesehitus, võistlejate nimekirjad jne) ilmumas on?
Mõned küsimused:tont kirjutas:Sööki-jooki võiks varuda, kuna reedene tegevus on planeeritud 12 tunniks. Kuna valge aeg saab otsa enne 12 tunni täitumist, võtke kaasa varustus pimedas metsas punktide otsimiseks.
24.08 ilmuvas Autolehes on info.Jevrei kirjutas:Ei tea, kas sellel aastal ka Autolehes mingit tutvustavat informatsiooni (võistluste ajakava, ülesehitus, võistlejate nimekirjad jne) ilmumas on?
registreeritud meeskonna kuni 3-le liikmele saada käepael ning vabalt liikuda võistlusalas. Kui meeskond soovib endaga liita mehhaaniku, siis tuleb tal lunastada mandaadis võistlejatunnustega käepael (mis annab talle õiguse viibida võistlejate parklas ning võistlusautode alas). Kui meeskonnal on oma fännklubi, kellele nad soovivad tagada ligipääsu võistlejate parklasse, siis tuleb seda samuti küsida mandaadist, ning neile väljastatakse vastavate tunnustega käepaelad tavapileti hinnaga (turvalisuse kaalutlustel on pealtvaatajatele ligipääs ilma saatjata võistlejate parklasse keelatud). Võistlejate parklasse on võimalik sisse pääseda võistlusautoga ning ühe saateautoga, millel võib olla järel ka haagis, kui meeskonnal on soov pääseda võistlejate parklasse eritehnikaga või rohkem kui kahe mootorsõidukiga, siis tuleb seda kooskõlastada mandaadis või tel. 5100657. Võistlusautodega ringi sõitmine on keelatud, need asetsevad kas suletud parklas, võistlusrajal või lahkuvad võistlusalast ilma tagasipääsu õiguseta. Saateautod varustatakse vastavasisulise aknakleepsuga ja nendega saab sõita sisse-välja võistlejate parkla väravast. Kõrvalised isikud, kes ei ole seotud meeskonnaga sisenevad põhivõravast, pealtvaataja käepaela ettenäitamiselRaidoKol kirjutas:Mis raha eest ja kuidas saab soetada mehaaniku käepaela?
OK aga raha tahetakse ju ikka saada või ei?Shrek4x4 kirjutas:registreeritud meeskonna kuni 3-le liikmele saada käepael ning vabalt liikuda võistlusalas. Kui meeskond soovib endaga liita mehhaaniku, siis tuleb tal lunastada mandaadis võistlejatunnustega käepael (mis annab talle õiguse viibida võistlejate parklas ning võistlusautode alas). Kui meeskonnal on oma fännklubi, kellele nad soovivad tagada ligipääsu võistlejate parklasse, siis tuleb seda samuti küsida mandaadist, ning neile väljastatakse vastavate tunnustega käepaelad tavapileti hinnaga (turvalisuse kaalutlustel on pealtvaatajatele ligipääs ilma saatjata võistlejate parklasse keelatud). Võistlejate parklasse on võimalik sisse pääseda võistlusautoga ning ühe saateautoga, millel võib olla järel ka haagis, kui meeskonnal on soov pääseda võistlejate parklasse eritehnikaga või rohkem kui kahe mootorsõidukiga, siis tuleb seda kooskõlastada mandaadis või tel. 5100657. Võistlusautodega ringi sõitmine on keelatud, need asetsevad kas suletud parklas, võistlusrajal või lahkuvad võistlusalast ilma tagasipääsu õiguseta. Saateautod varustatakse vastavasisulise aknakleepsuga ja nendega saab sõita sisse-välja võistlejate parkla väravast. Kõrvalised isikud, kes ei ole seotud meeskonnaga sisenevad põhivõravast, pealtvaataja käepaela ettenäitamiselRaidoKol kirjutas:Mis raha eest ja kuidas saab soetada mehaaniku käepaela?
Movistar kirjutas:Mida sa selle mehaanikuga Klapperil teed ? Kui auto juba treilalt maha sõites ära laguneb,siis pole mõtet sellega üldse rajale minna ja 3 tunnise sõidu jooksul võivad autot remontida ainult meeskonnaliikmed.
Täpselt nii ongi.rato kirjutas:inimene kes pidevalt aitab muterdada, tahaks saada takistusteta omade juurde.. muidu käi muudkui eskortimas..ka ju kurat teab mis..aga teisiti ei hoia võõraid cambist eemal.
siis oleks suht tagumine aeg nimekirjad üle vaadata, et õiged nimed saaks, eelmine aasta Vaino luges otse ja valesti maha seal meeskondi.. veits nõme..Maasturid kirjutas:24.08 ilmuvas Autolehes on info.Jevrei kirjutas:Ei tea, kas sellel aastal ka Autolehes mingit tutvustavat informatsiooni (võistluste ajakava, ülesehitus, võistlejate nimekirjad jne) ilmumas on?