helar kirjutas:esimese otsa tarakanidel hakkasid lagunema kõrgsurvepumbad mis tootsid metallipuru, mis omakorda tappis pihustid.
See puru aga jõudis lõpuks otsaga paaki tagasi. Ja kui paaki pihustite ja pumbavahetusega ei vahetatud, hakkas kasjakk otsast pihta.
Ma kuidagi ei võta su juttu tõsiselt. Pole iial kuulnud et autodel vahetatakse paake mingi paaki sattunud puru pärast ja et diiselautodel pole filtreid.
Ma ise uurisin esindusest ,et kuidas asi käib. Nemad vastasi konktreetselt - pihustid + pump + torud + kütusepaak - ja neid isegi garantii ajal vahetatigi selliselt.
Positiivselt võin öelda ,et terracan metsas hätta ei jää. enda masinal olid all 32" STT'd ja liikus väga edukalt
Metsas näeme rsk!!!
viis kaks null neli kaks viis kaks
toilu kirjutas:
Positiivselt võin öelda ,et terracan metsas hätta ei jää. enda masinal olid all 32" STT'd ja liikus väga edukalt
... mille peale lendasid difrid laiali minu mäletamist mööda, peale mida ta liikus väga edukalt remonti. Siit järeldus. Minul on all 245/75 16 BFGoodrich AT ja liigub ka väga edukalt ning liigub siiani ja liikus ka juba enne sinu terracani ja liigub ka tulevikus. 32" on sellele autole standardseades ilmselgelt liiga palju nii metsateel kulgemiseks, milleks teema algataja autot soovib valida kui ka Terracani pulkade tugevusvaru silmas pidades.
Toyota Land Cruiser 120 2008; Jeep Grand Cherokee Overland 2019; Mercedes Benz ML500 w163; Hyundai Terracan 2005
tel. 51O7O27
walkman kirjutas:32" on sellele autole standardseades ilmselgelt liiga palju nii metsateel kulgemiseks, milleks teema algataja autot soovib valida kui ka Terracani pulkade tugevusvaru silmas pidades.
245/75 16 ja 32" diameetrite vahe on 4 cm ehk 2 cm kõrgusesse.
Ei tea Terracanidest mitte midagi, aga sellise suhteliselt väikese muutuse võiksid pulgad siiski vastu pidada. Päris piiri peale vast ei ole rehvi mõõt tehaseski timmitud.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT tarmo@4x4.ee, 526 5874
toilu kirjutas:
Positiivselt võin öelda ,et terracan metsas hätta ei jää. enda masinal olid all 32" STT'd ja liikus väga edukalt
... mille peale lendasid difrid laiali minu mäletamist mööda, peale mida ta liikus väga edukalt remonti. Siit järeldus. Minul on all 245/75 16 BFGoodrich AT ja liigub ka väga edukalt ning liigub siiani ja liikus ka juba enne sinu terracani ja liigub ka tulevikus. 32" on sellele autole standardseades ilmselgelt liiga palju nii metsateel kulgemiseks, milleks teema algataja autot soovib valida kui ka Terracani pulkade tugevusvaru silmas pidades.
Ära tee järeldusi koheselt selle pärast ... kui sa natuke värskendad oma mälu siis sa peaksid teadma minu terracani ajalugu ja siingi foorumis on sellest juttu olnud.
Metsas näeme rsk!!!
viis kaks null neli kaks viis kaks