3. leht 10-st

Re: Kullamäe TR3

Postitatud: R Veebr 24, 2012 9:39 pm
Postitas Veiko
Tubli oled.Sellise tempoga on suvesõiduks valmis.Ma usun sinusse!

Veiko.

Re: Kullamäe TR3

Postitatud: P Mär 11, 2012 6:41 pm
Postitas Madis
Ühe piduriketta läbi puurimiseks läks vaja 4,5m 10mm auku ja 1,5 tundi aega.
Pilt

Re: Kullamäe TR3

Postitatud: P Mär 11, 2012 7:19 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Nende aukude vahele mahub sul miski meeter - poolteist veel 0,5 tunniga :wink:

Re: Kullamäe TR3

Postitatud: P Mär 11, 2012 8:29 pm
Postitas Apelsin
Milleks need augud head on?Igast jama koguneb sinna?

Re: Kullamäe TR3

Postitatud: P Mär 11, 2012 9:04 pm
Postitas Movistar
Apelsin kirjutas:Milleks need augud head on?Igast jama koguneb sinna?
Plaanisin ka enda pidurikettad niimoodi läbi puurida puhtalt kaalu pärast.enam peast ei mäleta aga märkimisväärne kogus rauda tuleks sealt.Plaanisin puurida nii,et kahe ava vahele jääks ca 1 mm seina alles.
See jama mis sinna koguneb on ca 5 x kergem kui see väljapuuritav teras.Nii,et igaljuhul kaaluvõit + jahutus ei lähe ka halvemaks.

Re: Kullamäe TR3

Postitatud: E Mär 12, 2012 12:19 am
Postitas Madis
Umbes 5mm seina on kahe augu vahel tsentripoolses servas. Läbipuuritav osa on 100mm ja tõele au andes, siis 100mm 10mm-st ava sõidab krt teab kuhu ehk seespool ei ole need augud sugugi nii joonel. Ilmselt oksakohad :D Ühe millist seina vahet ei ole võimalik tekitada. Think about it.
Kaaluga on sedasi, et ca miinus 3 kg kettalt... x 4 = 12kg.

Re: Kullamäe TR3

Postitatud: T Mär 13, 2012 11:28 pm
Postitas koppees
Tsentrifugaaljõud peaks augud puhtad hoidma,kui õieti mäletan :)

Re: Kullamäe TR3

Postitatud: K Mär 14, 2012 9:19 am
Postitas totu
koppees kirjutas:Tsentrifugaaljõud peaks augud puhtad hoidma,kui õieti mäletan :)
TR-3 rattaga peaks päris kiiresti kulgema, et savisonni kanalitest välja viskaks. 1000rpm rattal annab ca. 200 km/h.

Re: Kullamäe TR3

Postitatud: K Mär 14, 2012 11:45 pm
Postitas hents99
Võibolla on loll tähelepanek ja küsimus on teemast läbi käinud, aga miks oli vajadus nii suurte piduriketaste järele?

Ja miks eelistada terast malmile? Soojuse salvestamiseks deformatsioonideta peab olema ka üsna eriline teras.

Postitus pole negatiivse suunitlusega, lihtsalt tekkis huvi, miks ehitada nii kardinaalselt nullist pidurikettaid, see ju nõuab omajagu palju aega.

Re: Kullamäe TR3

Postitatud: N Mär 15, 2012 1:26 am
Postitas Madis
hents99 kirjutas:Võibolla on loll tähelepanek ja küsimus on teemast läbi käinud, aga miks oli vajadus nii suurte piduriketaste järele?
Et saada see kolakas pidama
hents99 kirjutas: Ja miks eelistada terast malmile? Soojuse salvestamiseks deformatsioonideta peab olema ka üsna eriline teras.
Ei eelistagi terast malmile, aga minu jaoks oli nii lihtsam. Kiirused on väikesed ja 200km/h> 0´i vaevalt pidurdada tuleb.
hents99 kirjutas: Postitus pole negatiivse suunitlusega, lihtsalt tekkis huvi, miks ehitada nii kardinaalselt nullist pidurikettaid, see ju nõuab omajagu palju aega.
Sest Mogilt üleminek Toyota 5x150 poldivalemiga rattale vajab seda.
Jah kriitika on kohane ja kõik võib olla väga valesti tehtud, aga on ennegi tehtud terasest ja ilmselt tehakse ka hiljem.

Re: Kullamäe TR3

Postitatud: N Mär 15, 2012 11:11 am
Postitas hents99
Selge, tänud.

Re: Kullamäe TR3

Postitatud: N Mär 29, 2012 11:41 am
Postitas Madis
Nüüd siis maasikas ja meelehea Volvo sildade omanikele.
Kuivõrd siiani olin kuulnud Mog`i sildade kaalu kohta mingeid umbmääraseid legende ja arvamisi, sai ette võetud kaalumine.
Tulemused piltidel :roll:
Pilt
Pilt

Sillad täiskomplektsuses.
Vähemasti ei lähe auto ümber 8)

Re: Kullamäe TR3

Postitatud: N Mär 29, 2012 2:38 pm
Postitas Datsun
Madis kirjutas:Nüüd siis maasikas ja meelehea Volvo sildade omanikele.
Kuivõrd siiani olin kuulnud Mog`i sildade kaalu kohta mingeid umbmääraseid legende ja arvamisi, sai ette võetud kaalumine.
Tulemused piltidel :roll:
Pilt
Pilt

Sillad täiskomplektsuses.
Vähemasti ei lähe auto ümber 8)

TUBLI!!!
ma olen neid kaale ammu teadnud ja rääkinud keegi ei usu:D kaalu vahe sõltub pidurites.

Re: Kullamäe TR3

Postitatud: N Mär 29, 2012 5:22 pm
Postitas enx
Madis kirjutas:Nüüd siis maasikas ja meelehea Volvo sildade omanikele.
Kuivõrd siiani olin kuulnud Mog`i sildade kaalu kohta mingeid umbmääraseid legende ja arvamisi, sai ette võetud kaalumine.
Tulemused piltidel :roll:
Pilt
Pilt

Sillad täiskomplektsuses.
Vähemasti ei lähe auto ümber 8)
Mis need Mog-i sildade umbmäärased kaalud siis olid ennem ja palju need Volvo sillad kaaluvad?

Re: Kullamäe TR3

Postitatud: N Mär 29, 2012 5:23 pm
Postitas Madis
Nüüd uus probleemikene - eestis ei ole olemas Hunterilt pärit pukse lääbade tarbeks. Mida veel taluks raamipoolse kinnituse tarbeks kasutada? Tingimused - vajalikud omadused, hind ja saadavus.