3. leht 33-st
Postitatud: L Okt 14, 2006 1:59 pm
Postitas jr
Väga asjalik joonistega Isuzu leht.
http://isuzu.net.my/30.htm
Väike näide:

Postitatud: L Okt 14, 2006 2:05 pm
Postitas jr
Ja üks esimesi asjalikke broshüüre D-Maxi kohta.
http://isuzu.net.my/download/brochure.pdf
Ja küsimus praegustele D-Maxi omanikele. Kas Teile hooldusraamat on Renneksi poolt antud?
Postitatud: L Okt 14, 2006 5:19 pm
Postitas 414 AVM
Hooldusraamat olemas ja hoolduski tehtud, ainult, et nii antud raamat, kui ka manual Itaalia keeles. Nii ei saa aru, kas hooldatud on seda, mida manual ütleb või ei. Ma olen seda Lauri Tammik'ule (Renneksi juhataja) korduvalt meelde tuletanud ja korduvalt lubadusi saanud. Siit üleskutse - pöördume tarbijakaitsesse ja/või keeleinspektsiooni. Kui mees ei suuda inglise keelseid manuale hankida, siis tehku eestikeelsed.
Postitatud: P Okt 15, 2006 12:46 pm
Postitas suzi
kui maikuus auto kätte sain, väitis müügimees, et Eesti keelne raamat on trükis ja kohe saab.

Aga nagu ikka mida pole on raamat. Olen uurinud, et saaks vähemalt Inglise keelse aga ei.
Postitatud: P Okt 15, 2006 10:00 pm
Postitas jr
Jääb mulje, et tegemist hangeldamisega, mitte tootja esindamisega Eestis. Tehase servise raamatud ei taheta nagu meelega anda...
Postitatud: E Okt 16, 2006 5:42 am
Postitas 414 AVM
Mõõtsin auto janusust. Paakki mahtus 48 liitrit ja odomeeter näitas 444 km. On see võimalik - 10,81 l/100km. Valdavas enamuses sõidetud linnas ja mul on selline tubli tuukri jalg. See on mu esimene auto (olnud neid üle tosina), mille janu tehase antud piiridesse mahub.

Postitatud: E Okt 16, 2006 8:16 am
Postitas suzi
414 AVM kirjutas:Mõõtsin auto janusust. Paakki mahtus 48 liitrit ja odomeeter näitas 444 km. On see võimalik - 10,81 l/100km. Valdavas enamuses sõidetud linnas ja mul on selline tubli tuukri jalg. See on mu esimene auto (olnud neid üle tosina), mille janu tehase antud piiridesse mahub.

Ise mõõdan samuti täispaak põhimõttel. Kõige suurem kulu, mis olen saanud on 11,8. See siis koos kondiga ning auto treilaga. Tavaline on kusagil 10,5 l/100km. Tegu siis 3,0TD automaadiga. Üldiselt on tegu üli eko autoga.

Postitatud: R Okt 20, 2006 11:18 am
Postitas 414 AVM
Postitatud: R Okt 20, 2006 11:42 am
Postitas jr
Chevrolet Colorado 1:1

Postitatud: R Okt 20, 2006 2:04 pm
Postitas suzi
jr kirjutas:
Chevrolet Colorado 1:1

ja kui keegi tahab osta siis
http://www.vikingmotors.ee/
kuid tüüpiliselt Ameeriklastele on valikus ainult bensukad
Tegelt vaevab mind seoses Renneksiga veel üks asi. Nad justkui oleks Isuzu tehase esindaja siin? Sobrades selles Itaaliakeelses raamatus on näha piltidelt ka tehase poolt paigaltatud püsikiiruse hoidjat ning samuti ka raadiot. Miks neid kül meil siin pole võimalik tellida? Mina lasin cc eraldi siin installida.
Postitatud: R Okt 20, 2006 2:52 pm
Postitas 414 AVM
Postitatud: R Okt 20, 2006 3:04 pm
Postitas 414 AVM
Rääkisin inglise keelsetest manualidest just Lauri Tammikuga. Mees ütles, et tegeleb asjaga, laseb Engelsmannide juurest saata jne. Mainisin ka seda, et 4x4.ee-s ollakse Renneksi vastu suht mürgised. Sain lubaduse, et ühe kuu jooksul on materjalid kohal.
Kui kuu jooksul midagi ei toimu, tuleb Renneksisse ühiskülastus teha.
Postitatud: R Okt 20, 2006 3:17 pm
Postitas tarmo
Kas see Renneks on ainuke Isuzu esindaja Eestis?
Tartus ei müü keegi?
Käisin täna nende suur-sõjamäe esinduses, et prooviks-katsuks ka autot, aga kuna ainult 1 müüja oli, kes parajasti ostusoovi vormistas, siis ei jõudnudki ära oodata. Suhteliselt põlveotsas teenindus tundub kahjuks (veel). Margi suhtes kindlasti tänamatu, mis oleks paremat teenindust väärt.
Postitatud: R Okt 20, 2006 7:13 pm
Postitas jr
Kahju jah, et hetkel teenenduse kvaliteet soovida jätab, kuna auto on VÄGA HEA ja võiks ülejäänud kambale pika kaarega pähe k****a.
Postitatud: L Okt 21, 2006 4:42 pm
Postitas 414 AVM
jr kirjutas:Uurides seda LSD juttu vähe tõsisemalt, selgus et tüssutavad esinduses. Ikkagi ainult taga on LSD lukk. Kui keegi selle väite ümberlükkab, siis ta võiks seda teha.

Käisin täna Klooga end. sõjaväelinnakuga tutvumas ja tekkis küsimus: miks neliveoga otse sõites kulgeb auto rahulikult, kuid rattaid välja pöörates hakkab gaasi andes hirmus rabelemine? Tunne on selline, nagu sisemine ratas taoks tühja. Lähen homme proovin sellisel pinnasel, kus jäljed selgelt maha jäävad.