3. leht 4-st

Postitatud: R Mai 12, 2006 6:36 am
Postitas jureivukas
Kas 2,5 TDi mootor on piisavalt hea sellele autole? Linnas olen kindel OK, aga kuidas maastikul?

Postitatud: R Mai 12, 2006 11:53 am
Postitas Landy
jureivukas kirjutas:Kas 2,5 TDi mootor on piisavalt hea sellele autole? Linnas olen kindel OK, aga kuidas maastikul?
Millist 2,5tdi mootorit mõtled? Land Rover pole muu kubatuuriga Tdi mootoreid tootnudki :wink: Mis aasta autoga tegu?

Postitatud: R Mai 12, 2006 3:32 pm
Postitas jureivukas

Postitatud: R Mai 12, 2006 5:11 pm
Postitas Landy
jureivukas kirjutas:1994 2,5 Tdi 83 KW
Tegu suure tõenäosusega 300tdi mootoriga. Jagub talle jõudu nii metsa, kui maanteele ja kõige unisem ka pole. Näiteks Luige võistlusauto selle mootoriga. Üsna töökindel mootor teine.

Postitatud: R Mai 12, 2006 6:37 pm
Postitas Veiko
Julgen soovitada.Mitte küll kõige ergum kuid väga hea momendiga.

Veiko

Postitatud: P Mai 14, 2006 11:17 am
Postitas jureivukas
Tänud, lähen www.landrover.ee natukene sügavaamalt seda teemat uurida. Aga, kas kellegil on kogemus 3 ukselise LR-ga? Äkki keegi avaldab oma muljet selle kohta :?

Postitatud: P Mai 14, 2006 11:40 am
Postitas Landy
jureivukas kirjutas:Tänud, lähen www.landrover.ee natukene sügavaamalt seda teemat uurida. Aga, kas kellegil on kogemus 3 ukselise LR-ga? Äkki keegi avaldab oma muljet selle kohta :?
3-uksega Disco on tegelikult sama, mis 5-e uksega. Vahe vaid kere osas. 1989, kui Disco tootmisesse tuli, oligi ta vaid 3-e uksega. Hiljem nimetati 3-ukseline mudel ümber "commercial" versiooniks ja enamik neist oli ilma tagumiste istmeteta, sageli kõrgendatud katusega ja registreeriti kaubikuna. "Commercial" mudleid tehti erinevaidmodifikatsioone: Briti, Iiri, Hollandi/Belgia, Prantsuse/Itaalia. Erinevused oli tingitud kohalikest maksuseadustest, mis käsitlesid tehnilisi tingimusi kaubikutele.
Samas liigub meie turul ka e-ukseg Discosid, mis on mõeldud ja toodetud inimeste veoks (tagumine istmerida), tõsi need on üsna haruldased.

Lisainfot:
http://en.wikipedia.org/wiki/Land_Rover_Discovery
http://www.4wdonline.com/LandRover/Discovery2/com.html
http://www.4wdonline.com/LandRover/Discovery/com.html
http://www.4wdonline.com/2000/000930-Disco.html

Postitatud: P Mai 14, 2006 1:24 pm
Postitas jureivukas
Tuleb välja et korrosioon Land Roveritel on nö nõrk koht. St enne ostu tegemist vaja täpselt uurida kui hästi korrosioonitõrje oli tehtud ja millal viimati???

Postitatud: P Mai 14, 2006 9:45 pm
Postitas Landy
Probleem tekib tegelikult siis, kui roostetav raud halja alumiiniumiga kokku puutub. Tekkiv alumiiniumoksiid on paraku ravimatu. Seega on Discovery-tel kõige altimad kohad ukse raamid, mis ukse välispelkiga otses kontraktis on. Roostetava ukseraami kokkupuutel alumiiniumplekiga on tulemus kiire tulema ja üsna kole. Tagantjärgi pole siin paraku midagi tõrjuda. Kui saad kunagi mõne disco omanikuks ja uksed veel korras, siis kindöasti lahti võtta ja seest korralikult ära töödelda, enne kui meie soola-vesi jaole saab.

Postitatud: P Mai 14, 2006 10:40 pm
Postitas jureivukas
Aru saadav. Olen lugenud et tagasild pidi väga kindel olema, kui ei kasuta mittestandardsed rattad, kuidagi seotud reduktoriga. Esisilla kohta oli kirjas et seal olemas nõ (otsene tõlge vene keelest) põõrde rusikad, kui haakavd katki minema, siis tuleb need koheselt väljavahetada. muidu lähevad teised asjad rikke (sarniirid ja laagrid).
Siis on karteri esikaan mis raskes sõiduolukorras võib vigastatud saama. Kas selle kaitsmisek piisab karteri kaitse? Või parem ikkagi mingid esisilla kaitse?
Siis oon olemas kaks käigukasti LT77(kuni 1994) ja R380(alates 1994). R380 kohta kirjutati et ressurs 80-100 t km.
Kas ma olen õieti aru saanud et LR DIscovery on full-time 4WD?

Postitatud: P Mai 14, 2006 11:02 pm
Postitas hulkur
Landy kirjutas:Tegu suure tõenäosusega 300tdi mootoriga.
Landy, nüüd on kaks varienti:

1. sa ei tunne LR mootoreid

2. sa ei vaadanud mootori andmeid ega kapotialust fotot.

Sest kui sa tunneks LR mootoreid või vaadanuks fotot näinuks sa, et tegu on 200tdi mootoriga.

Illustreerimaks:

200tdi mootor:
Pilt

300tdi mootor: Pilt

Sest kui sa tunneks LR mootoreid või vaadanuks fotot näinuks

Postitatud: P Mai 14, 2006 11:08 pm
Postitas jureivukas
Rahu ainult rahu. nii rääkis Karlson.
Lihtsalt viide auto24.ee peale ma lisasin hiljem kui Landy vastas.

Seega otsustasin et 3-ukselline küll ei pakku huvi, seega http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html mil on tõenäoliselt ka 200 tdi.

Aga piltide eest suur tänu. Nüüd tean mis kapotii all ja kuidas see välja näeb.

Postitatud: E Mai 15, 2006 12:20 am
Postitas Landy
hulkur kirjutas:
Landy kirjutas:Tegu suure tõenäosusega 300tdi mootoriga.
Landy, nüüd on kaks varienti:
1. sa ei tunne LR mootoreid
2. sa ei vaadanud mootori andmeid ega kapotialust fotot.
1)Ei olenud mul vastamise hetkel ühtegi pilti konkreetse auto kohta olemas ja seega ma OLETASIN, et tegu on 300tdi mootoriga (1994 teatavasti modifiktsiooni aasta)
2)Disco kapoti all näeb 300 Tdi välja nii:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Re: Sest kui sa tunneks LR mootoreid või vaadanuks fotot näi

Postitatud: E Mai 15, 2006 12:25 am
Postitas Landy
jureivukas kirjutas:, seega http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html mil on tõenäoliselt ka 200 tdi.
See konkreetne auto on olnud müügis juba üle aasta ja alul keskmisest kõrgema hinnaga. Nüüd on hind langenud ca 20KEEK. Ilmselt on selleks mingi põhjus. See teeb mind selle ostmisel veidi ettevaatlikuks.

Postitatud: E Mai 15, 2006 6:31 am
Postitas jureivukas
Aitäh info eest!!! Kuna ma see auto ei tunne veel nii hästi et üksinda ostma minna, ja lähiajal Tartu poole ei sõida ka- ei ole hullu. Vatame ringi ootame.