3. leht 10-st

Postitatud: P Apr 03, 2011 10:02 am
Postitas andruss
Mida jäigem kinnitus seda vahetum kontakt juhiga ja ka parem tunneteus :wink:

Postitatud: P Apr 03, 2011 11:10 am
Postitas totu
Tegelikult on mootor patajadel, see nelja poldiga asi ongi padi (kummist), palju suuremate mootorite kinnitamiseks. Patjadele tuleb ka kabiin. On lisandunus veel üks parameeter, mille suurusest ei ole erilist ettekujutust- kW. Neli karpat näevad (tuleb ka pilt)igatahes jõhkrad välja. Rakuskeskme allaviimisega on kaasnenud ka tõsine ebamugavus, igasugune agregaatide nokkimine hakkab selja peale. Tõsta või auto pukkidele tagasi.

Postitatud: E Apr 04, 2011 9:18 am
Postitas totu

Postitatud: L Apr 09, 2011 4:13 pm
Postitas Veiko
Need näevad välja nagu tsikli karpad.Aga tegelikult mille omad need on?
Veiko

Postitatud: L Apr 09, 2011 10:49 pm
Postitas uputaja
Veiko kirjutas:Need näevad välja nagu tsikli karpad.Aga tegelikult mille omad need on?
Veiko
Pakuks, et tsikli.

Postitatud: P Apr 10, 2011 1:08 am
Postitas totu
uputaja kirjutas:
Veiko kirjutas:Need näevad välja nagu tsikli karpad.Aga tegelikult mille omad need on?
Veiko
Pakuks, et tsikli.
R1

Postitatud: P Apr 10, 2011 10:53 am
Postitas totu
Suur Reede läheneb kohutava kiirusega ja ei ole aega olnud isegi eriti pilti teha, kirjutamisest rääkimata. Mootor on praktiliselt komplekteeritud, jäänud snorkel, soojendusvoolikud ja süüde, kabiiniga seotud asjad. Ajagraafik näeb ette täna kabiini paigaldamist ja põhja ehitust (kui need asjad täna tehtud saab, on lootust jõuda Kõuekõminale. Kindlasti jääb tegemata kõik "ebaoluline", e. igasugune disain, võibolla sisemised porikoopad (mootor jääb esiratastega samasse "tuppa"),veokast, turvaraamist tahaks peakaare paika saada. Kabiini soojendus on veel teema, mille kohta ei ole ühtegi head mõtet, pane või katusele. Ok, hommikukohv sai otsa ja tööle.

Postitatud: P Apr 10, 2011 11:56 am
Postitas andruss
Paar pilti reedesest seisust leiab siit: http://nagi.ee/photos/andrest/

Postitatud: E Apr 11, 2011 9:45 am
Postitas totu
andruss kirjutas:Paar pilti reedesest seisust leiab siit: http://nagi.ee/photos/andrest/
Oli siis vaja seda tagumikku ilmale vaatamiseks panna?

Postitatud: E Apr 11, 2011 11:41 am
Postitas tarmo
Nüüdseks põnevamad pildid vist eemaldatud?

Aga nagu eile õhtul silma jäi, siis sillad tulevad mõlemad sillad sõltumatu vedrustusega (Hilux/4Runner esimesed?), diferentsiaal on kõrgele viidud ja imiteeris üsna ilmekalt portaalsilda? :twisted:
On mul õigus?

Postitatud: E Apr 11, 2011 12:43 pm
Postitas erik
Totu tahab põnevaks asja ajada :lol: . Aga nelikroolimine ja sõltumatu vedrustus... huvitav kuidas see asi vastu pidama hakkab, loodetavasti hakkab.

Postitatud: E Apr 11, 2011 1:58 pm
Postitas PARUN
Alumine õõts oli nagu custom made, ülemine õõts hiluxi/4jooksija oma ja seda siis toyota käändmikul

Postitatud: E Apr 11, 2011 2:10 pm
Postitas totu
tarmo kirjutas:Nüüdseks põnevamad pildid vist eemaldatud?

Aga nagu eile õhtul silma jäi, siis sillad tulevad mõlemad sillad sõltumatu vedrustusega (Hilux/4Runner esimesed?), diferentsiaal on kõrgele viidud ja imiteeris üsna ilmekalt portaalsilda? :twisted:
On mul õigus?
Üritasin siin vaikselt tekirerva kergitada aga Andruss tuli ja rebis teki pealt.
Õigus ta on. Tegelikult ei ole eesmärk midagi imiteerida, vaid soov teha minimaalse kaalu ja mõõtmetega maastikusuutlik auto. Kuna asi on ikka niikuradi eksperimentaalne, jäid välja (kuigi kiusatus oli suur) komposiitmaterjalid ja igasugused kulud sai viia minimaalseks. See on ka põhjus, miks mitte TR-3. Lihtsalt nii suure ratta vedamiseks vajalikud komponendid käivad üle jõu. Kui asi, puhtjuhuslikult, peaks töötama on järgmistel ehitajatel arenguruumi küllaga. Vastupidamine?? :roll: Tegelikult on isegi läbivuse osas kahtlusi, hea on asi ilmselt kallakutel, kiirel sõidul ja täielikus mülkas, kõik vahepealne on kahtlane.

Postitatud: E Apr 11, 2011 2:13 pm
Postitas totu
PARUN kirjutas:Alumine õõts oli nagu custom made, ülemine õõts hiluxi/4jooksija oma ja seda siis toyota käändmikul
Nii ongi, õõtsad on pikendatud ja velje offsett positiivne, st. püsika nurk viidud minimaalseks ja pidurid+ muu mudru võimalikult veje sees praktiliselt standardrööpega..

Postitatud: E Apr 11, 2011 4:29 pm
Postitas tarmo
Päris äge set tegelt :) Ootame põnevusega katsetusi mudas :)

Aga kui sul pooltelgi/püsikaid varsti juurde läheb vaja, siis mul 2 komplekti riiulis ootamas :D