Uus vs. Vana maastur

Postid, mis kuhugi mujale ei sobi.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

üllar003 kirjutas:Üks asjatundja seletas, et LC 80 4,2TD mootorile ka hunniku hobujõudusid ja väänet suht lihtsalt juurde saab. Tarvis paigaldada ainult suurem cooleri radikas ja uus soft sisse ja ongi ca 215 hp varba all nurrumas.
Mis soft? Kuhu?!? Mehhaanilisse pumpa või?
Ja veel - mis cooler?

Räägid äkki mingist teisest autost...
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
üllar003
Mudder
Postitusi: 68
Liitunud: R Nov 28, 2008 12:37 pm
Asukoht: Võrumaa

Postitus Postitas üllar003 »

Räägin ikkagi LC 80-st 4,2 TD. Eriti hästi pidi alluma tuunimisele uuem 24 Valve mootor. Üks näide siin http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=v3sd1jlkj2ul

Kui huvi, võin juhatada spetsialistini Soomes, kes seda teemat mulle selgitas ja on võimeline kõik vajalikud osad hankima ja tööd ka ära tegema.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

üllar003 kirjutas:Räägin ikkagi LC 80-st 4,2 TD. Eriti hästi pidi alluma tuunimisele uuem 24 Valve mootor. Üks näide siin http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=v3sd1jlkj2ul

Kui huvi, võin juhatada spetsialistini Soomes, kes seda teemat mulle selgitas ja on võimeline kõik vajalikud osad hankima ja tööd ka ära tegema.
Jah, aga seleta mulle ära kuidas mehhaanilise kõrgsurvepumbaga (ilma elektroonikata) mootorile saab mingisugust softiuuendust teha?

Ja selles pole ma 100% kindel kas kahe nukkvõlliga TD mootoril on vahejahuti, aga ühe nukkvõllilisel seda igal juhul ei ole. Arvan, et ka siinnimetatul ei ole.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

tarmo kirjutas:
üllar003 kirjutas:Räägin ikkagi LC 80-st 4,2 TD. Eriti hästi pidi alluma tuunimisele uuem 24 Valve mootor. Üks näide siin http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=v3sd1jlkj2ul

Kui huvi, võin juhatada spetsialistini Soomes, kes seda teemat mulle selgitas ja on võimeline kõik vajalikud osad hankima ja tööd ka ära tegema.
Jah, aga seleta mulle ära kuidas mehhaanilise kõrgsurvepumbaga (ilma elektroonikata) mootorile saab mingisugust softiuuendust teha?

Ja selles pole ma 100% kindel kas kahe nukkvõlliga TD mootoril on vahejahuti, aga ühe nukkvõllilisel seda igal juhul ei ole. Arvan, et ka siinnimetatul ei ole.



Softi uuendad kruvikeeraja ja nr 10 võtmega peale keeramise näol :wink:
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
marauder
True Off Roader!
Postitusi: 1183
Liitunud: R Dets 19, 2008 8:34 pm
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas marauder »

ja vahejahuti lisad juurde siis kui pole.


Aga kas tänapäeval möni talaesisillaga maastur ka olemas on vöi?
Team saarlased
lebokunn
Mudder
Postitusi: 99
Liitunud: T Okt 21, 2008 8:01 am
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas lebokunn »

Wrangler tuleb nagu meelde
marauder kirjutas:
Aga kas tänapäeval möni talaesisillaga maastur ka olemas on vöi?
Kaupo
nohik
Fitting 38"
Postitusi: 288
Liitunud: L Dets 16, 2006 11:11 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas nohik »

marauder kirjutas:
Aga kas tänapäeval möni talaesisillaga maastur ka olemas on vöi?


Eks targemad parandavad mind kui ma eksin, aga minu teada peaks LR toodang va Freelander olema ees talasillaga, siis Jeepi toodangust vähemalt Wrangler, Iveco Massif ning kui väga otsida, siis leiab kindlasti üht teist juurde. Kahjuks on esimene talasild muutunud pigem reeglit kinnitavaks erandiks. Valdavalt kasutusel ees ikkagi lääbad.

Päikest,

Madis
Kasutaja avatar
raulex
Fitting 44"
Postitusi: 429
Liitunud: L Nov 29, 2008 9:01 pm
Asukoht: Harjumaa,Loo.

Postitus Postitas raulex »

uputaja kirjutas:
tarmo kirjutas:Jah, aga seleta mulle ära kuidas mehhaanilise kõrgsurvepumbaga (ilma elektroonikata) mootorile saab mingisugust softiuuendust teha?
Softi uuendad kruvikeeraja ja nr 10 võtmega peale keeramise näol :wink:
Proovitud-toimib.Jõudu lisandub meeletult.Miinuseks suurenenud tühikäigupöörded ja tahmapilv igal järsemal gaasipedaaalivajutusel.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17417
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

marauder kirjutas: Aga kas tänapäeval möni talaesisillaga maastur ka olemas on vöi?
Uued ja tootmises olevad:
LR Defender 90/110/130
Iveco Massif
Iveco Campagmola
Sanatna Anibal SP-10
Jeep Wrangler
MB G 46x
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Ärge unustage Suzuki Jimnyt.
Elu on lill! Võilill...

Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Kasutaja avatar
Alari
Fitting 38"
Postitusi: 383
Liitunud: P Okt 26, 2008 7:11 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Alari »

Toyota HZJ105 on ka vist teatud maades veel tootmises ?
Kasutaja avatar
LR90
I live off from the mud
Postitusi: 1563
Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Postitus Postitas LR90 »

Ärge unustage vana head UAZ-i.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17417
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Kahele viimasle:
Rääkigem ikka neist mida Eestis probleemideta arvele saab!
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Alari
Fitting 38"
Postitusi: 383
Liitunud: P Okt 26, 2008 7:11 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Alari »

Landy kirjutas:Kahele viimasle:
Rääkigem ikka neist mida Eestis probleemideta arvele saab!
Kas HZJ105 ei saa meil arvele võtta ?
HZJ100 erineb vist peamiselt ainult esisilla poolest, kuid neid kohtab liikluses iga päev.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17417
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Kui E-sertifikaati pole, siis vaja üksiktüübikinnitust.
Keerukas ja kallis.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Vasta

Mine “Ajaviide ja muidu huvitav jutt”