3. leht 5-st
Postitatud: P Veebr 13, 2011 7:16 pm
Postitas uhti
Täna oli siis see tore päev kui tagumine peaülekanne otsustas lumelükkamise ajal katki minna.Ega suurt huvi enam seda nõrka silda remontida polegi

Postitatud: P Veebr 13, 2011 9:14 pm
Postitas Landy
Hea põhjus GAZ66 sillad alla kruvida!
Postitatud: T Veebr 15, 2011 3:46 pm
Postitas uhti
Hetkel saadaval üks gaz 63 .Kui kõvad tolle sillad on ja kas tal mingeid lukke võib sees olla?
Postitatud: T Veebr 15, 2011 4:14 pm
Postitas ibra
uhti kirjutas:Hetkel saadaval üks gaz 63 .Kui kõvad tolle sillad on ja kas tal mingeid lukke võib sees olla?
Seal pole mingeid lukke.Taga sild sama ,mis GAZ 51-l.Esisilla reduktor taoline nagu tagumine.Vanematel vene autodel puuduvad silla lukud,olid ainult ukselukud.

Postitatud: T Veebr 15, 2011 5:29 pm
Postitas M.A.R.E.K
ibra kirjutas:uhti kirjutas:Hetkel saadaval üks gaz 63 .Kui kõvad tolle sillad on ja kas tal mingeid lukke võib sees olla?
Seal pole mingeid lukke.Taga sild sama ,mis GAZ 51-l.Esisilla reduktor taoline nagu tagumine.Vanematel vene autodel puuduvad silla lukud,olid ainult ukselukud.


Ukselukud
nagu landy ütles tee 66 sildade peale siis saad ka haljastust selle monstrumiga teha,iseasi kas sahk vastu peab
Postitatud: T Veebr 15, 2011 5:59 pm
Postitas uputaja
ibra kirjutas:uhti kirjutas:Hetkel saadaval üks gaz 63 .Kui kõvad tolle sillad on ja kas tal mingeid lukke võib sees olla?
Seal pole mingeid lukke.Taga sild sama ,mis GAZ 51-l.Esisilla reduktor taoline nagu tagumine.Vanematel vene autodel puuduvad silla lukud,olid ainult ukselukud.

Ja pöörderaadius on kehvem kui 66 el.
Aga tegelikult tunnen ise ka huvi GAZ 63 sildade vastu, kuna selline apastraat ootab uueks tegemist.
Postitatud: K Veebr 16, 2011 9:11 am
Postitas uhti
Selge.Toda preparaati ma siis ei võta kindlasti.
Tollel 63-l on mingi bussi vms. kere peale tõstetud ja mingi vana mersu diiselmootor vahele pandud ja kiire peaülekanne sildadesse pandud.
Postitatud: E Mär 14, 2011 9:40 pm
Postitas uhti
Täna oli see tore päev kui õnnestus enne tükeldamisele minekut päästa ühe gaz 66 raam koos kõige vajalikuga.Sellest tuleb siis kollile uus alus.

Postitatud: T Mär 15, 2011 9:54 am
Postitas Matrix75
Ega see juhuslikult Eesti Metallist pärit pole? Vähemalt eile vedeles üks selline komp. raam seal. Tahtsin neile mainida, et mõni oleks üliõnnelik ja maksaks vanarauast rohkem selle eest.
Edu ehitusel (y)

Postitatud: T Mär 15, 2011 9:58 am
Postitas uhti
Täpselt sealt selle saingi

Postitatud: T Mär 15, 2011 10:23 am
Postitas RAMBO
Raplasse metalli toodi kah selline,mis läks isegi võtmest käima. Puust kast oli ainult peal ära mädanenud.
Äkki on sellest mingit abi?
Postitatud: N Mär 17, 2011 3:17 pm
Postitas uhti
Käisin eile mõõtmas nii 66-e raami kui ka enda kolli telgedevahet.66-e oma on täpselt 60 cm pikem.Nüüd ei teagi,et mida teha.Kas jätta 66 alus originaaliks ja lõigata Passati koopaid otste poole suuremaks kuna T-150 rattad nii kui nii ilma koopaid lõikamata ära ei mahu.Kui telgedevahet lühemaks teha siis on vaja ka Passati uste kallale lõikajaga minna ja see ei tundu hea varjant olevat.
Kas keegi pani tähele kuidas sellel lätlaste Porschel telgedevahe lühemaks oli tehtud?Piltidelt tunduvad vedrukandurite needid originaalid olevat.Ega nad ju raami ometi keskelt lühemaks ei teinud?
Tegelt ei ole veel suutnud otsustada ,et kas üldse panna 150-ne rattaid või jätta originaalid.Mõlemal omad plussid ja miinused.
Postitatud: N Mär 17, 2011 10:18 pm
Postitas tooland
Lätakatel oli raamil jupp vahelt ära lõigatud.
Postitatud: R Mär 18, 2011 8:44 am
Postitas raulex
uhti kirjutas:Tegelt ei ole veel suutnud otsustada ,et kas üldse panna 150-ne rattaid või jätta originaalid.Mõlemal omad plussid ja miinused.
Soovitaks midagi vahepealset,näiteks kaarrehvi.
Selle aasta talv näitas,et isegi 0,2 bar rõhuga jääb igas olukorras lumel sõitmiseks natuke puudu(enamasti kandis lume peal,aga mitte alati).
Minu Terrano koll peaks Passatiga enam-vähem samas kaalus olema.150 rattad eeldavad jälle oluliselt võimsamat mootorit,muidu on liikumine ikka väga vaevaline.
Umbes 100 kw (peale keeratud pumbaga) 2,7 TDI mootor ja originaal 66 rehviga on liikumine enam-vähem.
Postitatud: R Mär 18, 2011 8:59 am
Postitas uhti
150 rattaid plaanisin sellepärast,et nod on mul olemas.Eks neid saab tulevikus erinevaid proovida kui miskit leiab ja osta võimalik on.Sellepärast jätangi vist telgedevahe pikkema ,et tulevikus oleks võimalik erineva suurusega rattaid panna.
Praegune mootor on kindlasti väga lahja aga esialgu pole võimalik uut osta.Üks varjant on veel panna 2l turboga bentsukas millelt pigistaks välja ehk u 250-300 hj aga tolle kütusekulu jääb lumelükkamisel ikka päris suureks.Rohkem tahan ikka diislit kuna küte oleks siis ka tasuta käes