
VW Passat 4x4 : Uhti VOL.2
Moderaator: Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17414
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Hea põhjus GAZ66 sillad alla kruvida!
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Seal pole mingeid lukke.Taga sild sama ,mis GAZ 51-l.Esisilla reduktor taoline nagu tagumine.Vanematel vene autodel puuduvad silla lukud,olid ainult ukselukud.uhti kirjutas:Hetkel saadaval üks gaz 63 .Kui kõvad tolle sillad on ja kas tal mingeid lukke võib sees olla?

Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
ibra kirjutas:Seal pole mingeid lukke.Taga sild sama ,mis GAZ 51-l.Esisilla reduktor taoline nagu tagumine.Vanematel vene autodel puuduvad silla lukud,olid ainult ukselukud.uhti kirjutas:Hetkel saadaval üks gaz 63 .Kui kõvad tolle sillad on ja kas tal mingeid lukke võib sees olla?



nagu landy ütles tee 66 sildade peale siis saad ka haljastust selle monstrumiga teha,iseasi kas sahk vastu peab
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4707
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Ja pöörderaadius on kehvem kui 66 el.ibra kirjutas:Seal pole mingeid lukke.Taga sild sama ,mis GAZ 51-l.Esisilla reduktor taoline nagu tagumine.Vanematel vene autodel puuduvad silla lukud,olid ainult ukselukud.uhti kirjutas:Hetkel saadaval üks gaz 63 .Kui kõvad tolle sillad on ja kas tal mingeid lukke võib sees olla?
Aga tegelikult tunnen ise ka huvi GAZ 63 sildade vastu, kuna selline apastraat ootab uueks tegemist.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
- RAMBO
- True Off Roader!
- Postitusi: 1337
- Liitunud: E Aug 13, 2007 8:50 am
- Asukoht: Kodusadam on Rapla tel.56 740 725
Raplasse metalli toodi kah selline,mis läks isegi võtmest käima. Puust kast oli ainult peal ära mädanenud.
Äkki on sellest mingit abi?
Äkki on sellest mingit abi?
Veoteenus ja auto transport Raplapuksiir@gmail.com +372 567 40 725
ITst MITTE MIDAGI.
ITst MITTE MIDAGI.
Käisin eile mõõtmas nii 66-e raami kui ka enda kolli telgedevahet.66-e oma on täpselt 60 cm pikem.Nüüd ei teagi,et mida teha.Kas jätta 66 alus originaaliks ja lõigata Passati koopaid otste poole suuremaks kuna T-150 rattad nii kui nii ilma koopaid lõikamata ära ei mahu.Kui telgedevahet lühemaks teha siis on vaja ka Passati uste kallale lõikajaga minna ja see ei tundu hea varjant olevat.
Kas keegi pani tähele kuidas sellel lätlaste Porschel telgedevahe lühemaks oli tehtud?Piltidelt tunduvad vedrukandurite needid originaalid olevat.Ega nad ju raami ometi keskelt lühemaks ei teinud?
Tegelt ei ole veel suutnud otsustada ,et kas üldse panna 150-ne rattaid või jätta originaalid.Mõlemal omad plussid ja miinused.
Kas keegi pani tähele kuidas sellel lätlaste Porschel telgedevahe lühemaks oli tehtud?Piltidelt tunduvad vedrukandurite needid originaalid olevat.Ega nad ju raami ometi keskelt lühemaks ei teinud?
Tegelt ei ole veel suutnud otsustada ,et kas üldse panna 150-ne rattaid või jätta originaalid.Mõlemal omad plussid ja miinused.
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Soovitaks midagi vahepealset,näiteks kaarrehvi.uhti kirjutas:Tegelt ei ole veel suutnud otsustada ,et kas üldse panna 150-ne rattaid või jätta originaalid.Mõlemal omad plussid ja miinused.
Selle aasta talv näitas,et isegi 0,2 bar rõhuga jääb igas olukorras lumel sõitmiseks natuke puudu(enamasti kandis lume peal,aga mitte alati).
Minu Terrano koll peaks Passatiga enam-vähem samas kaalus olema.150 rattad eeldavad jälle oluliselt võimsamat mootorit,muidu on liikumine ikka väga vaevaline.
Umbes 100 kw (peale keeratud pumbaga) 2,7 TDI mootor ja originaal 66 rehviga on liikumine enam-vähem.
150 rattaid plaanisin sellepärast,et nod on mul olemas.Eks neid saab tulevikus erinevaid proovida kui miskit leiab ja osta võimalik on.Sellepärast jätangi vist telgedevahe pikkema ,et tulevikus oleks võimalik erineva suurusega rattaid panna.
Praegune mootor on kindlasti väga lahja aga esialgu pole võimalik uut osta.Üks varjant on veel panna 2l turboga bentsukas millelt pigistaks välja ehk u 250-300 hj aga tolle kütusekulu jääb lumelükkamisel ikka päris suureks.Rohkem tahan ikka diislit kuna küte oleks siis ka tasuta käes
Praegune mootor on kindlasti väga lahja aga esialgu pole võimalik uut osta.Üks varjant on veel panna 2l turboga bentsukas millelt pigistaks välja ehk u 250-300 hj aga tolle kütusekulu jääb lumelükkamisel ikka päris suureks.Rohkem tahan ikka diislit kuna küte oleks siis ka tasuta käes
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f