Cherokee jahutusvee paisupaak ja soojamure.

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Kasutaja avatar
urmas
unistus kahest 4-pakist kapoti all
Postitusi: 1917
Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185

Postitus Postitas urmas »

Plokikaan tuleb 100% lihvida enne peale panekut. R6 ju.
On kolm varianti tihendi veaga
1. Tosool õlis-on näha õlist.
2. Tosool põlemiskambris- pane käsi vastu sumbutaja otsa töötava mootoriga ja tõmba keelga üle- kui on magus, siis seal ta ka on. Tegelt võiks ka küünlast näha olla, vist?
3. Väjapoole tuleb- on silmaga näha, sest plokk märg. P.S. soe mootor suudab vähese ära kuivatada.
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
clondike
Mudder
Postitusi: 70
Liitunud: R Aug 21, 2009 1:28 pm

Postitus Postitas clondike »

Hetkeseis siis selline, et termostaat vahetatud ja tuba läheb nii soojaks, et jope võib seljast vista, ning näidik püsib seal, kus ta olema peab. Vana termostaat oli avatud olekus, ehk valgus paistis läbi. Õhu ajasin välja ja juurde kallasin nagu Virgo õpetas ja asi toimib taas. Survet sisse ei teki, lõdvikud pehmed. Küll aga avastasin, et ülemine lõdvik on ühe koha pealt kulumisjäljega ja tuleks välja vahetada. Hommikul proovisin ka siit mingist teemast leitud katset, kus külma mootoriga kork maha ja käima - 5minutit ja ei ühtegi mulli ega taseme tõusu. Käisin ära ka töökojas, kus taheti tihendit kohe vahetama hakata, arvati nüüd , et ju siis ei olegi vaja, ehk oli enne õhk süsteemis. Igastahes momendil ei tee rohkem midagi, hoian asjal silma peal ja loodan, et ongi mure lahendatud selleks korraks.
clondike
Mudder
Postitusi: 70
Liitunud: R Aug 21, 2009 1:28 pm

Postitus Postitas clondike »

Kindluse mõttes küsiks veel sellist asja, et kui mu vana radika kork visati üleeile üle õla ja istutati sinna mingi teise masina oma(kindlalt mitte Cherokee oma), mis mõõdult klappis(ühe tihendiga) ja mis on päris jäiga vedruga, siis kas peaks ikkagi otsima originaalkorgi? Küsin seepärast, et on kahtlane, et töösooja mootoriga ei suru paisunud jahutusvedelikku korgi alt paisupaaki, mis olekski paisupaagi otstarve vaid tekitab süsteemi surve. Lõdvik pole väga kõva, aga mitte nii pehme ka kui peaks ja korki paotades surub sealt välja, küll mitte kõvasti pursatesaga siiski. Peaks ju üleliigse paisupaaki väljutama ja jahtudes tagasi tõmbama? Paisupaagis tase püsib täpselt samas tasapinnas, enam ei kao miskit sealt ja ei ole näha, et juurde ka suruks. Liiga tugeva vedruga kork? Hoiab süsteemi täiesti kinnisena ja ei mingit paisumisruumi?
laurz
Rock Crawler
Postitusi: 552
Liitunud: P Jaan 10, 2010 6:40 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas laurz »

Ega sa enne teada ei saa kui kuskilt miskit järgi annab :wink: aga tead isegi.et originaal on originaal :wink:
Kasutaja avatar
kalleo
Rock Crawler
Postitusi: 843
Liitunud: T Aug 31, 2010 8:36 am
Asukoht: Kausikujulise kaluriküla serval

Postitus Postitas kalleo »

laurz kirjutas:aga tead isegi.et originaal on originaal
Lubage, et teen ühe eksitava vahemärkuse. Vanemate massinate tehases paigaldatud radikad on kindlasti oma elu juba ära elanud ja võivad olla ümber vahetatud. Näiteks minu xj-l ei ole enam teps mitte xj-le ette nähtud radikas. (Ja ma ei tea ka, mille radikas sinna on pandud.) Seda nüanssi võiks aga radikakorgi valikul kergelt silmas pidada...

Tasemest paisupaagis: kuuma mootori puhul on tase umbes sentimeetri võrra kõrgemal kui külmast peast. Eeldades muidugi, et räägime sama kuju ja mõõtmetega paagist. Ja jahutussüsteem on mul ilmselt avatud, kuna survet ei teki ning juba paar minutit peale mootori käivitamist hakkab tase paisupaagis vaikselt kerkima.
2XJ - Parem midagi mitte teha, kui teha mitte midagi...
laurz
Rock Crawler
Postitusi: 552
Liitunud: P Jaan 10, 2010 6:40 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas laurz »

Rõhu all oleva vedeliku keemis temperatuur tõuseb.
clondike
Mudder
Postitusi: 70
Liitunud: R Aug 21, 2009 1:28 pm

Postitus Postitas clondike »

Üritan esimesel võimalusel uue korgi hankida. Praegu ei suuda ta midagi paisupaaki suruda. Surve all keemispunkt tõuseb jah aga tundub, et vedru võim käib üle survest. Kas ülemine lõdvik peab olema soojal mootoril täitsa pehme? Praegu on käega tundsa mõningast survet, samas kui paisupaaki midagi suruda ei jõua paisudes, siis peabki ju seal survet tunda olema? Enne kui uus kork peal ei julgegi pikemat otsa teha.
laurz
Rock Crawler
Postitusi: 552
Liitunud: P Jaan 10, 2010 6:40 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas laurz »

Kui lõdvik "pehme" siis muretsemiseks põhjust pole :wink: Tegelt on raske öelda,kui pehme on pehme ja kui kõva on kõva.Umbes 1 att on jahutus süsteemi surve.Japside korgil on see vedru vist kõvem,sest sai kunagi mingi Nissani korki kasutatud,Peale väikest põletamist lõi lõdviku puru.Võis ka lihtsalt juhus olla. :wink:
Priit-Risto
Off Roader Wannabe
Postitusi: 48
Liitunud: L Sept 18, 2010 10:01 pm

Postitus Postitas Priit-Risto »

Tere härrased,

ei hakka pikalt kirjutama kuid mul oli just sama mure, vedelik kadus ära. Lahendus, US Partsist uus radiaatori kork (10 EUR) ja paistab, et selleks korraks probleem lahendatud. Käisin nüüd täna sõitmas (üle 100 km), paisupaagist ei ole vedelikku kadunud.

Autoks '91 4,0 XJ.

EDIT: Tänan Virgot lahenduse poole sõrmega näitamise eest:)

Parimatega,

P-R
Viimati muutis Priit-Risto, P Jaan 30, 2011 5:59 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
urmas
unistus kahest 4-pakist kapoti all
Postitusi: 1917
Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185

Postitus Postitas urmas »

Priit-Risto kirjutas:Tere härrased,

ei hakka pikalt kirjutama kuid mul oli just sama mure, vedelik kadus ära. Lahendus, US Partsist uus radiaatori kork (10 EUR) ja paistab, et selleks korraks probleem lahendatud. Käisin nüüd täna sõitmas (üle 100 km), paisupaagist ei ole vedelikku kadunud.

Autoks '91 4,0 XJ.

Parimatega,

P-R
US Partsust saab käsiklapiga/kangiga korgi. Võimalus ennem surve välja lasta, kui korgi maha keerad.
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
kadjakas2000
Rock Crawler
Postitusi: 859
Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
Asukoht: Männiku slumm

Postitus Postitas kadjakas2000 »

urmas kirjutas:
Priit-Risto kirjutas:Tere härrased,

ei hakka pikalt kirjutama kuid mul oli just sama mure, vedelik kadus ära. Lahendus, US Partsist uus radiaatori kork (10 EUR) ja paistab, et selleks korraks probleem lahendatud. Käisin nüüd täna sõitmas (üle 100 km), paisupaagist ei ole vedelikku kadunud.

Autoks '91 4,0 XJ.

Parimatega,

P-R
US Partsust saab käsiklapiga/kangiga korgi. Võimalus ennem surve välja lasta, kui korgi maha keerad.
Kiidan mainitud jullat. Harva leiab küll rakendust, kuid see-eest on neil harvadel kordadel vääga bueno abimees.
Priit-Risto
Off Roader Wannabe
Postitusi: 48
Liitunud: L Sept 18, 2010 10:01 pm

Postitus Postitas Priit-Risto »

selle sama soetasingi
clondike
Mudder
Postitusi: 70
Liitunud: R Aug 21, 2009 1:28 pm

Postitus Postitas clondike »

urmas kirjutas:
Priit-Risto kirjutas:Tere härrased,

ei hakka pikalt kirjutama kuid mul oli just sama mure, vedelik kadus ära. Lahendus, US Partsist uus radiaatori kork (10 EUR) ja paistab, et selleks korraks probleem lahendatud. Käisin nüüd täna sõitmas (üle 100 km), paisupaagist ei ole vedelikku kadunud.

Autoks '91 4,0 XJ.

Parimatega,

P-R
US Partsust saab käsiklapiga/kangiga korgi. Võimalus ennem surve välja lasta, kui korgi maha keerad.
Viljandis väga kahtlane üritus sellist leida arvatavasti. eks homme paistab. Negatiivse otsingutulemuse korral saan äkki kellegagi siit kaubale, kes ostab ja postitab selle korgi mulle? Loomulikult minu ettemaksu ja vaevatasu korral :D
Priit-Risto
Off Roader Wannabe
Postitusi: 48
Liitunud: L Sept 18, 2010 10:01 pm

Postitus Postitas Priit-Risto »

selle väikse asjaga saab vajadusel kindlasti aidata.
Geo
Rookie
Postitusi: 19
Liitunud: T Jaan 11, 2011 11:00 pm
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas Geo »

Tere!
Olen järgmine kes ämbrisse astus, nimelt minu Cherol XJ 1990a 4,0 125kW on mingi jama jahutusega, täpsemalt on see et paisupaagis on surve ja vedelik vahutab sooja mootoriga. Vaht on valget värvi. Tuba on soe ja puhub isegi tulikuuma, nii nagu peab. Mootor läheb ilusti sojaks, temperatuuri näidik on veidi alla 100C.
AGA! Radika juures on märg. Ei saa aru kas radikas lekib või muu, kuid lõdvik on kuiv (seest kah :D )
Ei ole kunagi varem Jeepiga kokku puutunud, kogemused on vaid AUDIdega. Töökotta ärge soovitage minna, saan ise hakkama kui põhjus on teada.
CNC treimine
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”