Cherokee jahutusvee paisupaak ja soojamure.
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Plokikaan tuleb 100% lihvida enne peale panekut. R6 ju.
On kolm varianti tihendi veaga
1. Tosool õlis-on näha õlist.
2. Tosool põlemiskambris- pane käsi vastu sumbutaja otsa töötava mootoriga ja tõmba keelga üle- kui on magus, siis seal ta ka on. Tegelt võiks ka küünlast näha olla, vist?
3. Väjapoole tuleb- on silmaga näha, sest plokk märg. P.S. soe mootor suudab vähese ära kuivatada.
On kolm varianti tihendi veaga
1. Tosool õlis-on näha õlist.
2. Tosool põlemiskambris- pane käsi vastu sumbutaja otsa töötava mootoriga ja tõmba keelga üle- kui on magus, siis seal ta ka on. Tegelt võiks ka küünlast näha olla, vist?
3. Väjapoole tuleb- on silmaga näha, sest plokk märg. P.S. soe mootor suudab vähese ära kuivatada.
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Hetkeseis siis selline, et termostaat vahetatud ja tuba läheb nii soojaks, et jope võib seljast vista, ning näidik püsib seal, kus ta olema peab. Vana termostaat oli avatud olekus, ehk valgus paistis läbi. Õhu ajasin välja ja juurde kallasin nagu Virgo õpetas ja asi toimib taas. Survet sisse ei teki, lõdvikud pehmed. Küll aga avastasin, et ülemine lõdvik on ühe koha pealt kulumisjäljega ja tuleks välja vahetada. Hommikul proovisin ka siit mingist teemast leitud katset, kus külma mootoriga kork maha ja käima - 5minutit ja ei ühtegi mulli ega taseme tõusu. Käisin ära ka töökojas, kus taheti tihendit kohe vahetama hakata, arvati nüüd , et ju siis ei olegi vaja, ehk oli enne õhk süsteemis. Igastahes momendil ei tee rohkem midagi, hoian asjal silma peal ja loodan, et ongi mure lahendatud selleks korraks.
Kindluse mõttes küsiks veel sellist asja, et kui mu vana radika kork visati üleeile üle õla ja istutati sinna mingi teise masina oma(kindlalt mitte Cherokee oma), mis mõõdult klappis(ühe tihendiga) ja mis on päris jäiga vedruga, siis kas peaks ikkagi otsima originaalkorgi? Küsin seepärast, et on kahtlane, et töösooja mootoriga ei suru paisunud jahutusvedelikku korgi alt paisupaaki, mis olekski paisupaagi otstarve vaid tekitab süsteemi surve. Lõdvik pole väga kõva, aga mitte nii pehme ka kui peaks ja korki paotades surub sealt välja, küll mitte kõvasti pursatesaga siiski. Peaks ju üleliigse paisupaaki väljutama ja jahtudes tagasi tõmbama? Paisupaagis tase püsib täpselt samas tasapinnas, enam ei kao miskit sealt ja ei ole näha, et juurde ka suruks. Liiga tugeva vedruga kork? Hoiab süsteemi täiesti kinnisena ja ei mingit paisumisruumi?
- kalleo
- Rock Crawler
- Postitusi: 843
- Liitunud: T Aug 31, 2010 8:36 am
- Asukoht: Kausikujulise kaluriküla serval
Lubage, et teen ühe eksitava vahemärkuse. Vanemate massinate tehases paigaldatud radikad on kindlasti oma elu juba ära elanud ja võivad olla ümber vahetatud. Näiteks minu xj-l ei ole enam teps mitte xj-le ette nähtud radikas. (Ja ma ei tea ka, mille radikas sinna on pandud.) Seda nüanssi võiks aga radikakorgi valikul kergelt silmas pidada...laurz kirjutas:aga tead isegi.et originaal on originaal
Tasemest paisupaagis: kuuma mootori puhul on tase umbes sentimeetri võrra kõrgemal kui külmast peast. Eeldades muidugi, et räägime sama kuju ja mõõtmetega paagist. Ja jahutussüsteem on mul ilmselt avatud, kuna survet ei teki ning juba paar minutit peale mootori käivitamist hakkab tase paisupaagis vaikselt kerkima.
2XJ - Parem midagi mitte teha, kui teha mitte midagi...
Üritan esimesel võimalusel uue korgi hankida. Praegu ei suuda ta midagi paisupaaki suruda. Surve all keemispunkt tõuseb jah aga tundub, et vedru võim käib üle survest. Kas ülemine lõdvik peab olema soojal mootoril täitsa pehme? Praegu on käega tundsa mõningast survet, samas kui paisupaaki midagi suruda ei jõua paisudes, siis peabki ju seal survet tunda olema? Enne kui uus kork peal ei julgegi pikemat otsa teha.
Kui lõdvik "pehme" siis muretsemiseks põhjust pole
Tegelt on raske öelda,kui pehme on pehme ja kui kõva on kõva.Umbes 1 att on jahutus süsteemi surve.Japside korgil on see vedru vist kõvem,sest sai kunagi mingi Nissani korki kasutatud,Peale väikest põletamist lõi lõdviku puru.Võis ka lihtsalt juhus olla. 


-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 48
- Liitunud: L Sept 18, 2010 10:01 pm
Tere härrased,
ei hakka pikalt kirjutama kuid mul oli just sama mure, vedelik kadus ära. Lahendus, US Partsist uus radiaatori kork (10 EUR) ja paistab, et selleks korraks probleem lahendatud. Käisin nüüd täna sõitmas (üle 100 km), paisupaagist ei ole vedelikku kadunud.
Autoks '91 4,0 XJ.
EDIT: Tänan Virgot lahenduse poole sõrmega näitamise eest:)
Parimatega,
P-R
ei hakka pikalt kirjutama kuid mul oli just sama mure, vedelik kadus ära. Lahendus, US Partsist uus radiaatori kork (10 EUR) ja paistab, et selleks korraks probleem lahendatud. Käisin nüüd täna sõitmas (üle 100 km), paisupaagist ei ole vedelikku kadunud.
Autoks '91 4,0 XJ.
EDIT: Tänan Virgot lahenduse poole sõrmega näitamise eest:)
Parimatega,
P-R
Viimati muutis Priit-Risto, P Jaan 30, 2011 5:59 pm, muudetud 1 kord kokku.
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
US Partsust saab käsiklapiga/kangiga korgi. Võimalus ennem surve välja lasta, kui korgi maha keerad.Priit-Risto kirjutas:Tere härrased,
ei hakka pikalt kirjutama kuid mul oli just sama mure, vedelik kadus ära. Lahendus, US Partsist uus radiaatori kork (10 EUR) ja paistab, et selleks korraks probleem lahendatud. Käisin nüüd täna sõitmas (üle 100 km), paisupaagist ei ole vedelikku kadunud.
Autoks '91 4,0 XJ.
Parimatega,
P-R
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 859
- Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
- Asukoht: Männiku slumm
Kiidan mainitud jullat. Harva leiab küll rakendust, kuid see-eest on neil harvadel kordadel vääga bueno abimees.urmas kirjutas:US Partsust saab käsiklapiga/kangiga korgi. Võimalus ennem surve välja lasta, kui korgi maha keerad.Priit-Risto kirjutas:Tere härrased,
ei hakka pikalt kirjutama kuid mul oli just sama mure, vedelik kadus ära. Lahendus, US Partsist uus radiaatori kork (10 EUR) ja paistab, et selleks korraks probleem lahendatud. Käisin nüüd täna sõitmas (üle 100 km), paisupaagist ei ole vedelikku kadunud.
Autoks '91 4,0 XJ.
Parimatega,
P-R
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 48
- Liitunud: L Sept 18, 2010 10:01 pm
Viljandis väga kahtlane üritus sellist leida arvatavasti. eks homme paistab. Negatiivse otsingutulemuse korral saan äkki kellegagi siit kaubale, kes ostab ja postitab selle korgi mulle? Loomulikult minu ettemaksu ja vaevatasu korralurmas kirjutas:US Partsust saab käsiklapiga/kangiga korgi. Võimalus ennem surve välja lasta, kui korgi maha keerad.Priit-Risto kirjutas:Tere härrased,
ei hakka pikalt kirjutama kuid mul oli just sama mure, vedelik kadus ära. Lahendus, US Partsist uus radiaatori kork (10 EUR) ja paistab, et selleks korraks probleem lahendatud. Käisin nüüd täna sõitmas (üle 100 km), paisupaagist ei ole vedelikku kadunud.
Autoks '91 4,0 XJ.
Parimatega,
P-R

-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 48
- Liitunud: L Sept 18, 2010 10:01 pm
Tere!
Olen järgmine kes ämbrisse astus, nimelt minu Cherol XJ 1990a 4,0 125kW on mingi jama jahutusega, täpsemalt on see et paisupaagis on surve ja vedelik vahutab sooja mootoriga. Vaht on valget värvi. Tuba on soe ja puhub isegi tulikuuma, nii nagu peab. Mootor läheb ilusti sojaks, temperatuuri näidik on veidi alla 100C.
AGA! Radika juures on märg. Ei saa aru kas radikas lekib või muu, kuid lõdvik on kuiv (seest kah
)
Ei ole kunagi varem Jeepiga kokku puutunud, kogemused on vaid AUDIdega. Töökotta ärge soovitage minna, saan ise hakkama kui põhjus on teada.
Olen järgmine kes ämbrisse astus, nimelt minu Cherol XJ 1990a 4,0 125kW on mingi jama jahutusega, täpsemalt on see et paisupaagis on surve ja vedelik vahutab sooja mootoriga. Vaht on valget värvi. Tuba on soe ja puhub isegi tulikuuma, nii nagu peab. Mootor läheb ilusti sojaks, temperatuuri näidik on veidi alla 100C.
AGA! Radika juures on märg. Ei saa aru kas radikas lekib või muu, kuid lõdvik on kuiv (seest kah

Ei ole kunagi varem Jeepiga kokku puutunud, kogemused on vaid AUDIdega. Töökotta ärge soovitage minna, saan ise hakkama kui põhjus on teada.
CNC treimine