3. leht 5-st

Postitatud: R Jaan 21, 2011 10:40 am
Postitas MeelisV

Postitatud: R Jaan 21, 2011 10:53 am
Postitas raulex
Miks siis ikkagi diisel?Kokkuhoid,vääne madalatel pööretel?Kokkuhoidu selle mootoriga ei tule.Vähese potensiaalse mootoriressursiga diisli ostmisel puudub igasugune majanduslik mõte.
Ise kasutan ka viimased kümme aastat ainult diisleid,aga olen valinud vähemalt potensiaalselt head mootorid.
Seega 25%väiksem kütusekulu,võimalus kasutada seaduslikult odavamat alternatiivkütust ja väändemoment madalatel pööretel on minu motivaatoriks.
VM puhul nullib remondimaksumus kõik selle ära,miks siis ikkagi seda mootorit tahta?

Postitatud: R Jaan 21, 2011 11:03 am
Postitas rannamees
Teemaalgataja kurtis, et kõik on ümmargune jutt ilma numbriteta, olgu, lisan ka numbreid.
Ülevalpool olev link on jah minu Voya kohta.
Sõitsin temaga ca 60000km, remontisin sama summa eest, ehk siis 1eek/km, rohkelt oma töötunde ei ole sisse arvestatud.
Kui tahad osta 96/97 aasta mootorit, siis tea ka seda:
Need mootorid on juba tehasest aladimensioneeritud nukaketiga, mis puruneb suvalisel ajal.
Ketti soovitatakse vahetada 25...40000 km järel, sest 50st ülespoole ta lihtsalt ei kesta. Kui ei vaheta- klapid peas ja uus mootor.
Uus ketikomplekt maksab 9000 + töö.(seda 1* aastas, kui ikka läbisõitu on!!!)

Postitatud: R Jaan 21, 2011 11:13 am
Postitas kaminahi
s turosti mosna i hui slamat...aga pehmega pole midagi teha

Postitatud: R Jaan 21, 2011 11:16 am
Postitas kaminahi
raulex kirjutas:Miks siis ikkagi diisel?Kokkuhoid,vääne madalatel pööretel?Kokkuhoidu selle mootoriga ei tule.Vähese potensiaalse mootoriressursiga diisli ostmisel puudub igasugune majanduslik mõte.
Ise kasutan ka viimased kümme aastat ainult diisleid,aga olen valinud vähemalt potensiaalselt head mootorid.
Seega 25%väiksem kütusekulu,võimalus kasutada seaduslikult odavamat alternatiivkütust ja väändemoment madalatel pööretel on minu motivaatoriks.
VM puhul nullib remondimaksumus kõik selle ära,miks siis ikkagi seda mootorit tahta?
Olen sinuga nõus. Selleks küsisingi, et mida arvata just sellest mootorist.
Mis diisli siis eelistatuks pead? Millisel autol? Selles autos meeldis mulle väljanägemine seespidiselt ja mõistlik suurus pottsepa igapäevaseks kulgemiseks .

Postitatud: R Jaan 21, 2011 11:33 am
Postitas Alari
Selle kerega Cherokee-le ühtegi "mõistlikku" diislit ei paigaldatud, kui auto tõesti meeldib, siis mis takistab teid hea ning vastupidava bensiinimootoriga masinat ostmast ?

Postitatud: R Jaan 21, 2011 11:45 am
Postitas kaminahi
Sellist keskmisest väiksema suurusega ja heleda sisuga diisleid võib pakkuda kindlasti ka teisi. Äraaetud tanke ei võta vaadata.
Millist diislit siis saaks usaldada mõistlikuna?

Postitatud: R Jaan 21, 2011 12:26 pm
Postitas Andrus Michelis
Laias laastus jaapani.

Postitatud: R Jaan 21, 2011 12:53 pm
Postitas kaminahi

Postitatud: R Jaan 21, 2011 1:27 pm
Postitas raulex
Eks ostja ikka ise otsustab,mis meeldib,mis mitte,aga kaaluda tasuks ka 2,7TDI 92kw Terranot.Sellel mootoril puudub hammasrihm ja kett üldse,ülekanne nukile ja pumbale on eluagsete terashammasratastega.
Pool miljonit kilomeetrit muretut läbisõitu pole sellele mootorile probleemiks.Nb!Enne 2000 aastat 92 KW mudelitel on pumba elektroonika nigel.Ja muidugi on olemas veel palju teisigi häid diisleid.

Postitatud: R Jaan 21, 2011 1:57 pm
Postitas kaminahi
Sellega pottsepad sõidaksid

http://www.auto24.ee/used/803843

Pilt

Postitatud: R Jaan 21, 2011 2:31 pm
Postitas raulex
Sellisel on jah see töökindel mootor.Mul omal samasuguse viieukseline versioon läbisõiduga pool miljonit.Kui meeldib vaata üle ja osta ära,saad vähemalt sõita ka.

Postitatud: R Jaan 21, 2011 2:51 pm
Postitas kaminahi
Tore on. Aga ma ei pannud tähelegi, et uksi puudu on...Mul muidugi polegi see oluline.

Pilt

Oleks vaba rull raha , läheks kohe vaatama...

PS Kas 10 liitriga saad sõidetud?

kena köik

Postitatud: R Jaan 21, 2011 3:57 pm
Postitas raulex
Kui väga ei talla,saab kümnega kenasti hakkama,isegi vähemaga.Talvel neliveoga võtab muidugi rohkem.

Postitatud: R Jaan 21, 2011 9:33 pm
Postitas anttix
kaminahi kirjutas:Olen sinuga nõus. Selleks küsisingi, et mida arvata just sellest mootorist.
Oeh, Sulle räägiti 100x, et see mootor on S*TT ja lõpuks vist usud kah ;) Aga et I-le täpp peale panna, siis viitan ühele lääne lehele:

http://tripatlas.com/List_of_VM_Motori_ ... #425%20OHV
This engine was also used in some early Toyota Landcruisers & hilux, and Opel Fronteras. It received bad press during the late 90's for problems with the timing chain, which often broke with catastrophic consequences. This was improved from 1998 with a double chain design. Also had problems with corrosion in the 4 individual cylinder heads, which was not solved until model change in 2000. Temperature problems were also observed, taking into account that this motor was designed to be a marine motor, so the Cherokee TD suffers from overheating and some individual cylinder head can break.
Tee omad järeldused .....