lumeläbivusega maasturit vaja (krdi Monika)

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Vasta
Mony
Off Roader Wannabe
Postitusi: 25
Liitunud: N Dets 09, 2010 9:27 pm

Postitus Postitas Mony »

panin su kontakti endale kirja ja võtan ühendust, kui vanast autost üks kord lahti olen saanud. samas mingi sisetunne ütleb, et enne kevadet seda ei juhtu, kuna hetkel kõik märgid viitavad eelmise talve kordumisele ning 12 cm kliirensiga auto müümine ei saa ilmselt lihtne olema :(
Mony
Off Roader Wannabe
Postitusi: 25
Liitunud: N Dets 09, 2010 9:27 pm

Postitus Postitas Mony »

Kilpkonn kirjutas: Ning esialgse poolemiljonilise hinnapiiri alla jääb pärismaasturitest nt. ka neljaukseline Jeep Wrangler Unlimited. See samasugune kiiksuga inimeste :) auto nagu Defendergi, ainult veidi väiksem.
wrangler oleks plan b-na ka arvestatav, kuid mis ta kliirens on? kodulehel ilutseb ilus - selle koha peal :

http://www.silberauto.ee/jeep/?content= ... &item=tech
Kilpkonn
Fitting 38"
Postitusi: 364
Liitunud: R Dets 14, 2007 10:32 am
Asukoht: Tallinn, asfalt

Postitus Postitas Kilpkonn »

Mony kirjutas: wrangler oleks plan b-na ka arvestatav, kuid mis ta kliirens on?
Alates 250 mm, Rubiconil ca 290 mm.
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Minu kogemus on, et lumme jäävad kergemini kinni masinad, millel siledam põhi. See silla kliirens ei näita palju, loeb pigem põhja kõrgus. Ja siis veel suurema läbimõõduga ratas. Eelnimetatutest vist Wrangler jõuab kõige kaugemale, sellel üks pluss veel: näeb stiilne välja kah. Defekas kah muidugi. Jimny ilmselt suurema läbisõidu puhul ebamugav. Tagurpidi keeratud vannidest palju ei arva ja lumes need kaugele ei jõua.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Jimny sõidab väga hästi lumes:
http://www.youtube.com/watch?v=_R2hKkAVJBQ
+372 5028488
slauri
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 152
Liitunud: N Juun 29, 2006 3:15 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas slauri »

Defekas kah muidugi.
Reedel sai L.-Virumaal Mõdrikul käidud.Sai sealt välja aidatud kolm sõiduautot ning minnes ja tulles välja tõmmatud kaks rekkat S.-Peterburi mnt.-l.Täna käisin uuesti.Defenderil all BFG M/T 255/85R16.Kahju,et pilte või videot polnud aega teha."Moonika" on seal tõeliselt vinge.
SÕITJA - sündind SÕITJA
+37256564491
tyybel
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 171
Liitunud: T Apr 22, 2008 12:53 pm
Asukoht: Tallinn ja Pärnu

Postitus Postitas tyybel »

slauri kirjutas:Defekas kah muidugi. Defenderil all BFG M/T 255/85R16.Kahju,et pilte või videot polnud aega teha."Moonika" on seal tõeliselt vinge.
Vot nii. Härrased, ärgem unustagem rehve! Ka Defender on maanteerehviga keerulisemas olukorras suht abitu.

Jututuba: Ja 440K saab ikka väga askeetliku Defeka. Kuigi kui leppida paar aastat vana autoga ja joppab, võib leida ka ülihea eksemplari.
Eks teemaalgataja peab ise otsustama, palju tal seda läbimatut teed vs läbitavat teed vahekord on. Ja palju ta tegelikult maksta tahab. Nt kui üksi paar kilomeetrit läbi raske maastiku poes käia, on normaalse rehviga Suki väha hea valik - ronib õige rehviga kui loom. Aga laste igapäevaseks kooliviimiseks valiksin ma midagi pisut mugavamat. Kui läbitavat teed on rohkelt/igapäevaselt ning valik on Forrester vs Defekas, siis (küll omamata Forresteriga kogemusi,) valiksin ma ilmselt Forresteri.
Sest Defekat ostes saad sa täiesti ebavajaliku nakkuse ning peatselt ostad sa oma autole korraliku mudarehvi, siis vintsi, siis tõstad pisut, paned korralikud küljerauad, spacerid, veel suuremad rehvid, oksatrossid, uued püsikad, naine ei räägi sinuga, lukud, teed tõste veel suuremate rehvide tarbeks, aretad säästliku diisli asemele V8, rehvid velgedega maksavad rohkem kui naabrimehe auto, lemmikparfüüm on väljalaskekollektorist tulev odöör, noorim laps on naabrimehe nägu.... blin, oli nüüd seda kõike vaja?

Osta oma Hondale korralik rehv ja endale lumelabidas.
tyybel@sai soetatud Defender, et maakoju minnes kinni ei jääks
Jeep Grand Cherokee ZJ V8 5.2
Jeep Cherokee XJ
+372 5074010
rivo
Mudder
Postitusi: 69
Liitunud: T Mai 25, 2010 8:14 pm

Postitus Postitas rivo »

Subaru 'kaitseks' võin öelda, et kaheliitrisel bensukal on kangist lülitatav aeglusti. Diislil seda pole, sest esimene käik on väga aeglane. Lumes ronib nagu loom. Libanelivedu ei ole, korralikult difritega jaotatud veojõud, LSD jms ka küljes. Sõdumugavus on tasemel ja kütust ei kuluta ka ülemäära palju. Diisel eriti :lol: Teravama mineku jaoks on saadaval ka turbomootoriga isendid, mis liiguvad ikka väga nobedasti. Mine küsi Mariinest proovisõitu ja vaata auto üle. Defeka vastu ta küll ei saa aga nn. parketikatest on ta parim.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4433
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Movistar »

Ma kuidagi ei saa aru inimestest,kes käivad välja ca 0,5 milj. ja ostavad omale inglise huumori.(defender)
Mis seal nii head on? Nõrgad sillad,käigu-vahekastid.Rooli taha ei mahu.Ukse vahelt võib vabalt vares sisse lennata ja talvel on külm kui kurat.Mugavusest ei teata samuti midagi.Selle raha eest saab oluliselt parema masina.
Miinuseid on veelgi. Millised on need plussid?
HM Racing Team
Kasutaja avatar
yanekk
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: P Mär 11, 2007 4:49 pm
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas yanekk »

Movistar kirjutas: Millised on need plussid?
Võid ükskõik mis kell helistada Landyle ja oma muret kurta :twisted: .
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4433
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Movistar »

Parem mitte.Ei hakka riskima.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
Indrek
Fitting 44"
Postitusi: 411
Liitunud: T Nov 01, 2005 9:12 am
Asukoht: Linna keskel

Postitus Postitas Indrek »

No natuke täpsustaks. Sillad on jah nõrgad, kuid tasub muretseda uus sisu (Ascroft) ja palun lase ringi 37 rehviga. Vahe-käigukasti remondist ei olnud mina 10 aasta jooksul küll miskit kuulnud (gaas oli kogu aeg põhjas). Peavad ilusti vastu. Vares sisse ei lenda, soojaks läks ka 27 kraadise külmaga ilusti. Masinaks oli 2000 Td5. Lumes läbivus oli 35 rehviga super. Kütust kaanis ca.10-12 l. Defender on elustiil, masinal on oma nägu. Ehk ainult G on sama kandiline... :D



Movistar kirjutas:Ma kuidagi ei saa aru inimestest,kes käivad välja ca 0,5 milj. ja ostavad omale inglise huumori.(defender)
Mis seal nii head on? Nõrgad sillad,käigu-vahekastid.Rooli taha ei mahu.Ukse vahelt võib vabalt vares sisse lennata ja talvel on külm kui kurat.Mugavusest ei teata samuti midagi.Selle raha eest saab oluliselt parema masina.
Miinuseid on veelgi. Millised on need plussid?
Defender 110, Discovery V8
Kasutaja avatar
denis23
Mudder
Postitusi: 84
Liitunud: P Mai 29, 2005 2:23 pm

Postitus Postitas denis23 »

Lp inimene, see mis Sinul on vaja - normaalse läbivusega sõiduautot, mitte monstrum-maasturi)))

Kuula minu kogemus.

"Ausa" neliveoga kuid madalama kliirensiga ja sileda põhjaga kerge crossover suudab liivas, mudas, lumes üsna hästi hakkama.

Enda kogemus on Lexus RX-ga mis on TEATUD tingimustes ronib OLULISELT paremini kui Landcruiser 120 (rehvid ja juht on samad)

Põhjused miks RX300 parem on:

baas on lühem
põhi on sile
kaal on väiksem
veojõusüsteem on targem (TLC 120 omanikud saavad aru;)
manööverdusvõime parem
tagumine vedrustus on sõltumatu
paljud TLC kasutajad ei tea midagi diffrilukust, aeglustist jne



Nii et mina millegipärast toetan Foresteri. Muide, on väga oluline teada, mis moodi töötab veojõusüsteem. Juhul kui veojõusüsteem jagab pöördemomendi nii, et see suundub libisevalt rattalt seisvale, täidab ta osaliselt diffriluku funktsiooni. Aga kõik süsteemid ei toimi nii. Lexuse oma toimis näiteks..

Jimni ON hea maastur (endal oli kogemus Samuraiga ja ainult kiidulaulu võin öelda), kuid siiski igapäevaseks kasutuseks seda ma ei soovitaks.

Eelarvega kuni 200 000 eek soovitaksin Grand Cherokee 2001-04, suure V8 mootoriga. Tegelikult, kui 50 000 aastas sõita ei hakka, siis on selline ost põhjendatud - odavalt saab osta väikese läbisõiduga isendi ning säästad hiljem hooldusel ja varuosadel (pruugitud diislitel on reeglina 2X suuremad läbisõidud)

Veel üks soovitus - osta ketid, need aitavad.

Defenderi ei soovita - maantel ikka väga mürarikkas ning väsitab ära. Istuda ka ei ole hea.
Kasutaja avatar
Alari
Fitting 38"
Postitusi: 383
Liitunud: P Okt 26, 2008 7:11 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Alari »

Andke andeks, aga mis kuradi jutu te nüüd kirjutasite siia, sõltumatu vedrustus ja veojõukontroll on eelised ? :lol:
Raigo
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 129
Liitunud: L Mär 11, 2006 5:33 pm
Asukoht: L-Viru

Postitus Postitas Raigo »

Ma usun ,et veojõukontroll on kindlasti heaks lisaks avatud diffrile.
UAZ 3741
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”