
lumeläbivusega maasturit vaja (krdi Monika)
Moderaator: Moderators
wrangler oleks plan b-na ka arvestatav, kuid mis ta kliirens on? kodulehel ilutseb ilus - selle koha peal :Kilpkonn kirjutas: Ning esialgse poolemiljonilise hinnapiiri alla jääb pärismaasturitest nt. ka neljaukseline Jeep Wrangler Unlimited. See samasugune kiiksuga inimesteauto nagu Defendergi, ainult veidi väiksem.
http://www.silberauto.ee/jeep/?content= ... &item=tech
Minu kogemus on, et lumme jäävad kergemini kinni masinad, millel siledam põhi. See silla kliirens ei näita palju, loeb pigem põhja kõrgus. Ja siis veel suurema läbimõõduga ratas. Eelnimetatutest vist Wrangler jõuab kõige kaugemale, sellel üks pluss veel: näeb stiilne välja kah. Defekas kah muidugi. Jimny ilmselt suurema läbisõidu puhul ebamugav. Tagurpidi keeratud vannidest palju ei arva ja lumes need kaugele ei jõua.
Defekas kah muidugi.
Reedel sai L.-Virumaal Mõdrikul käidud.Sai sealt välja aidatud kolm sõiduautot ning minnes ja tulles välja tõmmatud kaks rekkat S.-Peterburi mnt.-l.Täna käisin uuesti.Defenderil all BFG M/T 255/85R16.Kahju,et pilte või videot polnud aega teha."Moonika" on seal tõeliselt vinge.
Reedel sai L.-Virumaal Mõdrikul käidud.Sai sealt välja aidatud kolm sõiduautot ning minnes ja tulles välja tõmmatud kaks rekkat S.-Peterburi mnt.-l.Täna käisin uuesti.Defenderil all BFG M/T 255/85R16.Kahju,et pilte või videot polnud aega teha."Moonika" on seal tõeliselt vinge.
SÕITJA - sündind SÕITJA
+37256564491
+37256564491
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 171
- Liitunud: T Apr 22, 2008 12:53 pm
- Asukoht: Tallinn ja Pärnu
Vot nii. Härrased, ärgem unustagem rehve! Ka Defender on maanteerehviga keerulisemas olukorras suht abitu.slauri kirjutas:Defekas kah muidugi. Defenderil all BFG M/T 255/85R16.Kahju,et pilte või videot polnud aega teha."Moonika" on seal tõeliselt vinge.
Jututuba: Ja 440K saab ikka väga askeetliku Defeka. Kuigi kui leppida paar aastat vana autoga ja joppab, võib leida ka ülihea eksemplari.
Eks teemaalgataja peab ise otsustama, palju tal seda läbimatut teed vs läbitavat teed vahekord on. Ja palju ta tegelikult maksta tahab. Nt kui üksi paar kilomeetrit läbi raske maastiku poes käia, on normaalse rehviga Suki väha hea valik - ronib õige rehviga kui loom. Aga laste igapäevaseks kooliviimiseks valiksin ma midagi pisut mugavamat. Kui läbitavat teed on rohkelt/igapäevaselt ning valik on Forrester vs Defekas, siis (küll omamata Forresteriga kogemusi,) valiksin ma ilmselt Forresteri.
Sest Defekat ostes saad sa täiesti ebavajaliku nakkuse ning peatselt ostad sa oma autole korraliku mudarehvi, siis vintsi, siis tõstad pisut, paned korralikud küljerauad, spacerid, veel suuremad rehvid, oksatrossid, uued püsikad, naine ei räägi sinuga, lukud, teed tõste veel suuremate rehvide tarbeks, aretad säästliku diisli asemele V8, rehvid velgedega maksavad rohkem kui naabrimehe auto, lemmikparfüüm on väljalaskekollektorist tulev odöör, noorim laps on naabrimehe nägu.... blin, oli nüüd seda kõike vaja?
Osta oma Hondale korralik rehv ja endale lumelabidas.
tyybel@sai soetatud Defender, et maakoju minnes kinni ei jääks
Jeep Grand Cherokee ZJ V8 5.2
Jeep Cherokee XJ
+372 5074010
Jeep Cherokee XJ
+372 5074010
Subaru 'kaitseks' võin öelda, et kaheliitrisel bensukal on kangist lülitatav aeglusti. Diislil seda pole, sest esimene käik on väga aeglane. Lumes ronib nagu loom. Libanelivedu ei ole, korralikult difritega jaotatud veojõud, LSD jms ka küljes. Sõdumugavus on tasemel ja kütust ei kuluta ka ülemäära palju. Diisel eriti
Teravama mineku jaoks on saadaval ka turbomootoriga isendid, mis liiguvad ikka väga nobedasti. Mine küsi Mariinest proovisõitu ja vaata auto üle. Defeka vastu ta küll ei saa aga nn. parketikatest on ta parim.

Ma kuidagi ei saa aru inimestest,kes käivad välja ca 0,5 milj. ja ostavad omale inglise huumori.(defender)
Mis seal nii head on? Nõrgad sillad,käigu-vahekastid.Rooli taha ei mahu.Ukse vahelt võib vabalt vares sisse lennata ja talvel on külm kui kurat.Mugavusest ei teata samuti midagi.Selle raha eest saab oluliselt parema masina.
Miinuseid on veelgi. Millised on need plussid?
Mis seal nii head on? Nõrgad sillad,käigu-vahekastid.Rooli taha ei mahu.Ukse vahelt võib vabalt vares sisse lennata ja talvel on külm kui kurat.Mugavusest ei teata samuti midagi.Selle raha eest saab oluliselt parema masina.
Miinuseid on veelgi. Millised on need plussid?
HM Racing Team
No natuke täpsustaks. Sillad on jah nõrgad, kuid tasub muretseda uus sisu (Ascroft) ja palun lase ringi 37 rehviga. Vahe-käigukasti remondist ei olnud mina 10 aasta jooksul küll miskit kuulnud (gaas oli kogu aeg põhjas). Peavad ilusti vastu. Vares sisse ei lenda, soojaks läks ka 27 kraadise külmaga ilusti. Masinaks oli 2000 Td5. Lumes läbivus oli 35 rehviga super. Kütust kaanis ca.10-12 l. Defender on elustiil, masinal on oma nägu. Ehk ainult G on sama kandiline...

Movistar kirjutas:Ma kuidagi ei saa aru inimestest,kes käivad välja ca 0,5 milj. ja ostavad omale inglise huumori.(defender)
Mis seal nii head on? Nõrgad sillad,käigu-vahekastid.Rooli taha ei mahu.Ukse vahelt võib vabalt vares sisse lennata ja talvel on külm kui kurat.Mugavusest ei teata samuti midagi.Selle raha eest saab oluliselt parema masina.
Miinuseid on veelgi. Millised on need plussid?
Defender 110, Discovery V8
Lp inimene, see mis Sinul on vaja - normaalse läbivusega sõiduautot, mitte monstrum-maasturi)))
Kuula minu kogemus.
"Ausa" neliveoga kuid madalama kliirensiga ja sileda põhjaga kerge crossover suudab liivas, mudas, lumes üsna hästi hakkama.
Enda kogemus on Lexus RX-ga mis on TEATUD tingimustes ronib OLULISELT paremini kui Landcruiser 120 (rehvid ja juht on samad)
Põhjused miks RX300 parem on:
baas on lühem
põhi on sile
kaal on väiksem
veojõusüsteem on targem (TLC 120 omanikud saavad aru;)
manööverdusvõime parem
tagumine vedrustus on sõltumatu
paljud TLC kasutajad ei tea midagi diffrilukust, aeglustist jne
Nii et mina millegipärast toetan Foresteri. Muide, on väga oluline teada, mis moodi töötab veojõusüsteem. Juhul kui veojõusüsteem jagab pöördemomendi nii, et see suundub libisevalt rattalt seisvale, täidab ta osaliselt diffriluku funktsiooni. Aga kõik süsteemid ei toimi nii. Lexuse oma toimis näiteks..
Jimni ON hea maastur (endal oli kogemus Samuraiga ja ainult kiidulaulu võin öelda), kuid siiski igapäevaseks kasutuseks seda ma ei soovitaks.
Eelarvega kuni 200 000 eek soovitaksin Grand Cherokee 2001-04, suure V8 mootoriga. Tegelikult, kui 50 000 aastas sõita ei hakka, siis on selline ost põhjendatud - odavalt saab osta väikese läbisõiduga isendi ning säästad hiljem hooldusel ja varuosadel (pruugitud diislitel on reeglina 2X suuremad läbisõidud)
Veel üks soovitus - osta ketid, need aitavad.
Defenderi ei soovita - maantel ikka väga mürarikkas ning väsitab ära. Istuda ka ei ole hea.
Kuula minu kogemus.
"Ausa" neliveoga kuid madalama kliirensiga ja sileda põhjaga kerge crossover suudab liivas, mudas, lumes üsna hästi hakkama.
Enda kogemus on Lexus RX-ga mis on TEATUD tingimustes ronib OLULISELT paremini kui Landcruiser 120 (rehvid ja juht on samad)
Põhjused miks RX300 parem on:
baas on lühem
põhi on sile
kaal on väiksem
veojõusüsteem on targem (TLC 120 omanikud saavad aru;)
manööverdusvõime parem
tagumine vedrustus on sõltumatu
paljud TLC kasutajad ei tea midagi diffrilukust, aeglustist jne
Nii et mina millegipärast toetan Foresteri. Muide, on väga oluline teada, mis moodi töötab veojõusüsteem. Juhul kui veojõusüsteem jagab pöördemomendi nii, et see suundub libisevalt rattalt seisvale, täidab ta osaliselt diffriluku funktsiooni. Aga kõik süsteemid ei toimi nii. Lexuse oma toimis näiteks..
Jimni ON hea maastur (endal oli kogemus Samuraiga ja ainult kiidulaulu võin öelda), kuid siiski igapäevaseks kasutuseks seda ma ei soovitaks.
Eelarvega kuni 200 000 eek soovitaksin Grand Cherokee 2001-04, suure V8 mootoriga. Tegelikult, kui 50 000 aastas sõita ei hakka, siis on selline ost põhjendatud - odavalt saab osta väikese läbisõiduga isendi ning säästad hiljem hooldusel ja varuosadel (pruugitud diislitel on reeglina 2X suuremad läbisõidud)
Veel üks soovitus - osta ketid, need aitavad.
Defenderi ei soovita - maantel ikka väga mürarikkas ning väsitab ära. Istuda ka ei ole hea.