3. leht 4-st
Postitatud: K Dets 08, 2010 3:50 pm
Postitas metsik
Käisime ka seal HENKA-s priimuseid ja soendus vidinaid vaatamas.Seal on asju mida saaks kasutada aga ohutuse pärast me neid auto salongi ei pane.
Tõenäoliselt seekord siiski peab saama lõkke ja oma auto mootoriga hakkama.
Postitatud: K Dets 08, 2010 7:53 pm
Postitas koppees
Uuri ka autosuvilate gaasikütteid.Meil oli kord vagun,kus katel oli koos ballooniga väljas.Sees olid radikad ja neis tosool.Katel ise 20x20x40 umbes.
Postitatud: N Dets 09, 2010 10:57 am
Postitas robot
Romek kirjutas:
Komplekt, milles kannatab -30-ga hanges olla pakuti meile 4850.--ga koos km
kui on vaja kasutada 3-4 korda aastas, parem ostan JUSK odava varianti. See maksab viis korda vähem ja mingi 40 ööd ikka kestab.
Või Kompas. Seal peak olema enam-vähem normaalne hind.

Postitatud: N Dets 09, 2010 11:54 am
Postitas kala
mu tuttaval võistlus bussis erbaher või mingi taolise nimega küte,ehk siis nagu webasto,tempi regulaator ja toimib ideaalselt,tal pandud ka eraldi aku selle jaoks,et vältida aku tühjaks saamist.
Ei olnud see süsteem väga kallis ka.
Tal oli see transitisse ehitatud,küttis terve kongi soojaks.
See on mugav ja inimlik variant.
Kas patrolil pole seda heateri nuppu millega hoiab mootori tempi kõrgemal (nagu toyotal)
Olen ka 1 korra pidanud ramis magama,siis webastot veel polnud,panin akna kraabitsa istme ja pedaali vahele ja elektri istmega oli hea see pööre paikka regullida,nii et puhus kuuma koguaeg

:D:D:D
Postitatud: N Dets 09, 2010 2:59 pm
Postitas JoelH
kala kirjutas:mu tuttaval võistlus bussis erbaher või mingi taolise nimega küte,ehk siis nagu webasto,tempi regulaator ja toimib ideaalselt,tal pandud ka eraldi aku selle jaoks,et vältida aku tühjaks saamist.
Ei olnud see süsteem väga kallis ka.
Tal oli see transitisse ehitatud,küttis terve kongi soojaks.
See on mugav ja inimlik variant.
Kas patrolil pole seda heateri nuppu millega hoiab mootori tempi kõrgemal (nagu toyotal)
Olen ka 1 korra pidanud ramis magama,siis webastot veel polnud,panin akna kraabitsa istme ja pedaali vahele ja elektri istmega oli hea see pööre paikka regullida,nii et puhus kuuma koguaeg

:D:D:D
on ikka

Postitatud: N Dets 09, 2010 11:43 pm
Postitas al
Ikkagi soovitaks kuiva seisusoojenduse poole kaeda. Oli ka siin foorumis kunagi vihje kasutatud-refurbished tükkidele Inglismaalt, mida müüdi paari paagitäie kütuse raha eest. Siin foorumis ka mõne tuhande eest neid müüa pakutud. Kuiva paigaldus lihtne, paar tundi tööd. Asukoha ikka leiad, mõnel mehel on lausa reisija istme alla kruvitud.
edu,
a.
Postitatud: R Dets 10, 2010 8:16 am
Postitas metsik
Isegi unistasin kuivast ahjust.Aga pätroli salongi vist ei topi teda kuhugi.vbl.ainult kõrvalistuja jalgade ette.Seal jälle se jenka, et ahju sumps ja õhuvõt satub 99%vette. Aga selle ahju pärast reis katki ei jää

Postitatud: P Jaan 02, 2011 5:49 pm
Postitas metsik
Sai siis otsustatud selle vidina kasuks
http://cgi.ebay.co.uk/CAMPINGAZ-BLUECAT ... 27b1ada460
Nüüd järgmine jenka.Pole kuskilt talle gaasiballoone võtta.
Balloonil selline markeering CV 740.Ehk teab keegi kust neid saab?
Homme veel viimane koht on Priimusest vaadata ja siis on mõistus otsas.
Postitatud: P Jaan 02, 2011 6:08 pm
Postitas differ
metsik kirjutas:
Nüüd järgmine jenka.Pole kuskilt talle gaasiballoone võtta.
Balloonil selline markeering CV 740.Ehk teab keegi kust neid saab?
Homme veel viimane koht on Priimusest vaadata ja siis on mõistus otsas.
Näiteks Järve Selveri
Matkaspordist, olen näinud ka Laagri Maksis.
Postitatud: P Jaan 02, 2011 6:20 pm
Postitas metsik
Olemas jah.Ise uimane,ei taipand Matksporti vaadata.

Bauhofid,Krautad ja ehitusmarketid kammisin läbi.
Postitatud: P Jaan 02, 2011 10:24 pm
Postitas Kampkase
Juhiksin natuke tähelepanu gaasipõleti salongis kasutamisel.Olge palun ettevaatlikud kuna see põletab ööga kogu happniku autost.Tuleks jätta aken irvakile või kuidagi teisiti auto salongi nats ventileerida.On olnud kurbi juhuseid kui veokijuhid algaastatel seisusoenduse mittetöötamisel gaasipliidiga sooja teinud.
Postitatud: P Jaan 02, 2011 10:27 pm
Postitas metsik
Kampkase kirjutas:Juhiksin natuke tähelepanu gaasipõleti salongis kasutamisel.Olge palun ettevaatlikud kuna see põletab ööga kogu happniku autost.Tuleks jätta aken irvakile või kuidagi teisiti auto salongi nats ventileerida.On olnud kurbi juhuseid kui veokijuhid algaastatel seisusoenduse mittetöötamisel gaasipliidiga sooja teinud.
Tänud kaasamõtlemise eest.Oleme sellele mõelnud.Vaja leida kuskilt need tuulesuunajad uksele,siis saab akna irvakile jätta ilma, et lund sisse sajaks.
Postitatud: P Jaan 02, 2011 10:55 pm
Postitas MM
Climair -
www.climair.com - Võin tellida aga konkurent müüb kaa (Motoral)
EGR -
http://www.egr.com.au - Ise ostsin Windrox-ist
Climairi omad käivad tihendi vahele ja mõnel juhul hakkab aken pisut raskemini alguses käima. EGR-i omad liimitakse ukseraamile kahepoolse teibiga.
Kui ostad osta nii esimesed kui tagumised. Autos magamisel oli hea jätta tagaaknad irvakile. Mul on veel paigaldatud ka putukavõrgud aga talvel sul sellega muret pole

Postitatud: P Jaan 02, 2011 11:23 pm
Postitas metsik
Tänud.
Hommikul kohe uurin.
Re: Soendus maasturisse?
Postitatud: P Aug 28, 2011 11:49 pm
Postitas metsik
Jätkaks vana teemat.
Kas kellegil on pakkuda kasutatud ahju?Kas siis märga või kuiva.Tahaks toyotsile peale panna.
Plaan talvel jälle mingi ralli Venes teha
