3. leht 13-st
Postitatud: E Nov 22, 2010 4:05 pm
Postitas seff
Naksitrallid kirjutas:Vaatame lubatud rehvimõõtude järgi ?
reduktorsild ja 33 vs tala 37 kumb on kõrgem,matemaatikud arvutage,Eelkõneleja mõte lasta lahjemad klassid enne on tervitatav kui muidugi kolmemehed pirtsutama ei hakka

Postitatud: E Nov 22, 2010 4:13 pm
Postitas Movistar
seff kirjutas:Naksitrallid kirjutas:Vaatame lubatud rehvimõõtude järgi ?
reduktorsild ja 33 vs tala 37 kumb on kõrgem,matemaatikud arvutage,Eelkõneleja mõte lasta lahjemad klassid enne on tervitatav kui muidugi kolmemehed pirtsutama ei hakka

Rohkem on kinni auto kaalus. Võistluskaal ca 1800 kg või 3000 on ikka vahe küll

Postitatud: E Nov 22, 2010 4:13 pm
Postitas R.Laansalu
Kiidusõnad korraldajatele/rajameistritele.
Tehnika kahjuks ei olnud see päev meie poolt. Aga mitte see ei ajanud kõige rohkem tigedaks. Lugupeetud kuuevarbalised sõitsid mu ukse nii kõveraks, et see ei käi tänase päevani kinni. Antud kohas oli raja laiust ikka korralikult ja ilusti oleks saanud natuke kaugemalt mööduda. Ise olin autosse ronimas e. ukse ja auto vahel. Hea, et üle jala ei sõitnud.
Üritus ise super - 5 punkti!
Rasmus
TR1 Viimsi Autohooldus
Postitatud: E Nov 22, 2010 4:14 pm
Postitas Naksitrallid
Meil oli tala mitte reduktorsild

Postitatud: E Nov 22, 2010 6:39 pm
Postitas nipper
Räägin siis ka ATV meeste peale sõitu kuuldud nurinat. Polnud vist ühtegi meest kes ei oleks oma masinat üle kaela ajanud või vähemalt korra küljele saanud. Hommikul briifingul küsisin kuidas vaatetorni juures laskume, Oliver tegi kuhugi kiire telefoni kõne ja saime vastuse "lähenege loominguliselt vms.". Oi kuidas ATV liigub maatikul hästi, aga läheb veel kergemalt ümber.
Siis vaatetorni juures kolmest esimeset võistkonast juba 2 veeresid alla nagu pesumasinas, üks mees jäi veel masina alla ja teisel oli ATV nagu pannkook(õnneks mõlemad mehed suuremate vigastusteta). Eelmine aasta oli seal kohtunik kes näitas kust ümber saab sõita, kui seda pannkook ATVd seal näidiseks ei oleks olnud oleks nii mõnigi veel alla veerenud.FAKT!!! Loomulikult saaks nuriseda vastu, et miks teine mees ei aita ja ohutus eelkõige, aga me oleme ju tulnud sõitma mitte terve tee teise mehe pakika küljes taga lohisema
Teine asi need Narva jõe juures pikad sirged... märg kinnas ja silma peksev lumi ei oleks vist kellegile lemmik.
Kolmandaks- läks hästi et terve ATV pundi peale oli vähemalt 1 mees kes sai omale punktid GPSi(mahtusid 850 punkti peale) ja oli nõus neid ka teistele jagama, muidu poleks vist võidusõidust midagi välja tulnud.
See jutt pole nutt ja hala, vaid reaalne tagasiside rajameistrile mida võiks tulevikus kõrva taha panna. Muidu oli korraldus ja muu väga hea.
AITÄH!!!
Martin, Pärnumaa ORT
Postitatud: E Nov 22, 2010 7:53 pm
Postitas JoelH
nipper kirjutas:Räägin siis ka ATV meeste peale sõitu kuuldud nurinat. Polnud vist ühtegi meest kes ei oleks oma masinat üle kaela ajanud või vähemalt korra küljele saanud. Hommikul briifingul küsisin kuidas vaatetorni juures laskume, Oliver tegi kuhugi kiire telefoni kõne ja saime vastuse "lähenege loominguliselt vms.". Oi kuidas ATV liigub maatikul hästi, aga läheb veel kergemalt ümber.
Siis vaatetorni juures kolmest esimeset võistkonast juba 2 veeresid alla nagu pesumasinas, üks mees jäi veel masina alla ja teisel oli ATV nagu pannkook(õnneks mõlemad mehed suuremate vigastusteta). Eelmine aasta oli seal kohtunik kes näitas kust ümber saab sõita, kui seda pannkook ATVd seal näidiseks ei oleks olnud oleks nii mõnigi veel alla veerenud.FAKT!!! Loomulikult saaks nuriseda vastu, et miks teine mees ei aita ja ohutus eelkõige, aga me oleme ju tulnud sõitma mitte terve tee teise mehe pakika küljes taga lohisema
Martin, Pärnumaa ORT
´
Milleks see urin, vahest oli äkki ka rajal pori liiga palju et vintsima pidi?
aga me oleme ju tulnud sõitma mitte......
ringrajal saab sõita...ükteisest mööda ja ilma tüütute languste ja takistusteta.
Kui sõidetakse ainult võit silme ees ja ei hinnata olukordi võib ka sirgel ennast külili saada.
Ja kui ei ole kindel kas masin jääb püsti lastakse ennast vintsiga alla või leitakse mõni muu lahendus. Jah kaotad aega aga kui teine mees ennast üle nipli keerab kõrval kuna tal kiire oli siis vist ei lähe see ajakaotus nii kalliks kui juppideks ATV.
Kas rajameister on süüdi kui hinnatakse ennast või tehnikat üle?
Ei tea kas mul jääb puudu kogemusest või kogenematusest aga sealt SÕITA alla ei oleks julgenud ATV-ga.
Päikest teile

Postitatud: E Nov 22, 2010 8:12 pm
Postitas nipper
JoelH kirjutas:nipper kirjutas:Räägin siis ka ATV meeste peale sõitu kuuldud nurinat. Polnud vist ühtegi meest kes ei oleks oma masinat üle kaela ajanud või vähemalt korra küljele saanud. Hommikul briifingul küsisin kuidas vaatetorni juures laskume, Oliver tegi kuhugi kiire telefoni kõne ja saime vastuse "lähenege loominguliselt vms.". Oi kuidas ATV liigub maatikul hästi, aga läheb veel kergemalt ümber.
Siis vaatetorni juures kolmest esimeset võistkonast juba 2 veeresid alla nagu pesumasinas, üks mees jäi veel masina alla ja teisel oli ATV nagu pannkook(õnneks mõlemad mehed suuremate vigastusteta). Eelmine aasta oli seal kohtunik kes näitas kust ümber saab sõita, kui seda pannkook ATVd seal näidiseks ei oleks olnud oleks nii mõnigi veel alla veerenud.FAKT!!! Loomulikult saaks nuriseda vastu, et miks teine mees ei aita ja ohutus eelkõige, aga me oleme ju tulnud sõitma mitte terve tee teise mehe pakika küljes taga lohisema
Martin, Pärnumaa ORT
´
Milleks see urin, vahest oli äkki ka rajal pori liiga palju et vintsima pidi?
Kui sõidetakse ainult võit silme ees ja ei hinnata olukordi võib ka sirgel ennast külili saada.
Ja kui ei ole kindel kas masin jääb püsti lastakse ennast vintsiga alla või leitakse mõni muu lahendus. Jah kaotad aega aga kui teine mees ennast üle nipli keerab kõrval kuna tal kiire oli siis vist ei lähe see ajakaotus nii kalliks kui juppideks ATV.
Kas rajameister on süüdi kui hinnatakse ennast või tehnikat üle?
Ei tea kas mul jääb puudu kogemusest või kogenematusest aga sealt SÕITA alla ei oleks julgenud ATV-ga.
Päikest teile

Rajal pori oli meile küll väga vähe, sai korra ainult vints välja keritud.
Kas ma olen kedagi SÜÜDISTANUD? Rajameistrit v?
Su jutus on küll tõe tera sees, aga korralda mõni võistlus ja räägi seda sama juttu võistlejatele, ning vaata palju sõitjaid tuleb

Postitatud: E Nov 22, 2010 8:21 pm
Postitas JoelH
nipper kirjutas:
Rajal pori oli meile küll väga vähe, sai korra ainult vints välja keritud.
Kas ma olen kedagi SÜÜDISTANUD? Rajameistrit v?
Su jutus on küll tõe tera sees, aga korralda mõni võistlus ja räägi seda sama juttu võistlejatele, ning vaata palju sõitjaid tuleb

Oot, kas seal oli nüüd tõesti midagi nii ületamatut, et peaks rada lihtsamaks tegema/muutma hakkama.
Ma ei saa aru, ei ole võimatuid olukordi, tegutseda tuleb vastavalt olukorrale lihtsalt.
Postitatud: E Nov 22, 2010 8:22 pm
Postitas Myrgel
Naksitrallid kirjutas:Tore üritus aga natukene ebaõiglaselt korraldatud kuna lõpus startinud väiksemate klasside autodel oli TR-3 -de poolt ülesse kaevatud radadel ikka väga raske.Oleks pidanud starti laskma tr-1 siis tund vahet siis vaba tund vahet tr-2 jne.Tuletab meelde 2007 ladogat kus tr-3 sõitis protoga samat rada ning kui tr-3 stardid oli antud siis 5 mintsa hiljem tulid protod järgi ja sõitsid esimeses poriaugus tr-3 -st mööda ja kaevasid reduktorsildadega sellised roopad ,et ainult vintsides liikusime edasi !
Alati oleks saanud proloogil parema aja sõita ja siis ehk oleks puhtamat rada saanud. Selline püdel tee peakski proloogil heaks motivatsiooniks olema. Ise sõitsime ERITI ettevaatlikult, eriti mis puudutab külgkallet ja saime kah päris lõpus startida. Kohati meenutas rada juba Klaperjahti, mida kuuldes olid esimese otsa mehed imestunud, kuna neil oli veel suhteliselt korralik pind samas kohas olnud.
Ei ajaks segisongitud rada TR3 süüks. Pigem oli vist asi selles, et sel aastal registreerunuid ilmselt rohkem kui korraldajad unistadagi oskasid. Samuti sadas mitu päeva järjest taevast mingit ollust alla. Kui see 58 ekipaazi mõne mudasema kohapealt läbi olid lennanud siis oli tulemus ka vastav. Vahel võib edasi tagasi ukerdav ja vintsiv TR1 rohkem rada sonkida kui pehmetel boggeritel kulgev kolm.
Laskumistega võiks vähe rahulikumalt ehk võtta jah. Kui mõni ATV mees või puurita TR1 peaks õnnetult alla sadama, siis vaevalt rajameistrid seda oma südametunnistusele tahavad.. Alati saab jah apelleerida, et oma süü kui ettevaatlik ei ole kuid võimalused tõsisteks tervisekahjustusteks võiks ikka miinimumini viia.
Meil endil kujunes katkestamine vat et raskemaks kui sõit ise. Peale pikka vintsiremonti mudas ja kahte purunenud tagaamorti otsustasmime tulemuse kirja saamiseks veel paar punkti ära võtta ja õhtupimeduses laagrisse sõita. Teatasime oma katkestamisest kohtunikele ja asusime koduteed otsima. Leitud pikk ja lai kallurite tee oli pitsitatud üle tee minevate kõrgete vallidega mille vallutamiseks tuli lõbusat traialit teha.
Turnimised tehtud jõudsime meeletusse teederägastiku kust üritasime päris tükk aega õiget teed leida. Kõne pulletäänis märgitud Oliveri numbrile vastas, et Oliver magab ja kõnele vastaja ei oska meid välja juhatada. Soovitati Jaagule helistada kes nagu ilmselt paljud "üle ääre ajava leviga" operaatori kliendid istus leviaugus. Olles korduvalt tupikusse sõitnud leidsime ime läbi ühe kütuseauto juhi kes oli valmis meid Narva karjääri väravasse juhatama. Tuhat tänu talle selle eest

Teel välja leidsime samuti eksinud US Partsi kes meile tänulikult sappa võttis.
Myrglid
P.S. Pilte tahaks! Meist tegid jäädvustusi vähemalt mitu pika toruga asjapulka, aga seni pole ühtegi kaadrit veel näinud. Ja kui keegi proff paneb siia parimatest parimad pildid üles siis võiks kaasa panna ka lingi kust saab natukene lahjemaid pilte näha kus saaks näiteks oma larffi näha
P.P.S. Fotoalbumi link ei avane. Tee album avalikuks ja tee viide kui oled välja logitud.
Postitatud: E Nov 22, 2010 8:49 pm
Postitas hmm
Kõigepelt tänud korraldajatele ja rajameristritele kes sellise võistluse organiseerimise ette võtsid ja loodetavasti ka edaspidi võtavad.
Olen kindlal arvamusel, et see on üdse parim sõit mida Eestimaal korraldada annab. 120 km offroadi - kiiremad läbisid raja ca 7 tunniga, SUPER!!!
Ajakava toimis ideaalselt.
Mõningaid pisiasju mille üle viriseda tuleb ikka ette, näiteks ilmse ülemõtlemise tulemusena raja vasakus (juhipoolses) küljes paiknevad kontrollkiibid.
Nüüd järelkajadest.
Naksitrallid leiavad, et tegemist on ebaõglusega. Sorry, aga minu arust on tegemist üldse kõige õiglasema võistlusega kiirem ja parem lihtsalt võidab ja kõik. Ülejäänutel jääb üle ainult seda tunnistada. Kui tulemus ei sobi tuleb autot või juhti vahetada.
ATV- kuna olen seda rada rajameistrina ATV-ga lõputuseni läbinud. Siis pean tunnistama, et laskumised ja kalded on ATV jaoks karmid aga mõistusega liikudes kõik ohutult võetavad - selleks teid ju paari kaupa rajale lastakse. Kes ilma mõtlematta lihtsalt järsakust alla paarutab see peab küll vaid oma aju või selle puudumist süüdistama
Postitatud: E Nov 22, 2010 8:50 pm
Postitas weix2
Myrgel kirjutas:
P.P.S. Fotoalbumi link ei avane. Tee album avalikuks ja tee viide kui oled välja logitud.
On tehtud välja loginuna. Härra Myrgel on teine kes ytleb et pole avanenud aga, ma arvan et seal kahjuks midagi YLI huvitavat pole, mõni klõps neile kes siit meite tegemisijälgivad. Klõpsisin kui jahutasime endid ja massinat ja rehve pumpasime. TUlevikus katsun leida fotoka mis nii kiirelt ära ei koole talvel, et huvitavaid asju kiirelt jooksvalt kaadrisse saada.
Postitatud: E Nov 22, 2010 9:11 pm
Postitas kailo1
ATV- kuna olen seda rada rajameistrina ATV-ga lõputuseni läbinud. Siis pean tunnistama, et laskumised ja kalded on ATV jaoks karmid aga mõistusega liikudes kõik ohutult võetavad - selleks teid ju paari kaupa rajale lastakse. Kes ilma mõtlematta lihtsalt järsakust alla paarutab see peab küll vaid oma aju või selle puudumist süüdistama[/quote]
Huvitav kuidas teise ATV mäest alla vintsida saab kui üks on all ja teine üleval???
Postitatud: E Nov 22, 2010 9:26 pm
Postitas totu
Viriseks ka veidi:
Karpa otsustas uputama hakata, rooli pikivarda munakas läks ise pooleks, varuosa toorikud jõudsid Tallinnast hirmus hilja (liiga kaugel) ja nende ümberehitamine neelas aega, start hakkas liiga vara (meie ei olnud veel autot proloogilt kätte saanud), rada sõideti pehmeks, peale 13. ajavõttu oli kraavipõhi liiga kivine või püsikas liiga nõrk.
Kokkuvõtteks oli kõik peale võistluse korralduse, raja, kohtunike ja kaasvõistlejate jama.
TÄNUD Sookonnalt!!!
PS. Mingid evakuatsiooniskeemid rajalt võiks ju olla, osaliselt liikumisvõimelisele autole.
Postitatud: E Nov 22, 2010 9:31 pm
Postitas hmm
kailo1 kirjutas:ATV- kuna olen seda rada rajameistrina ATV-ga lõputuseni läbinud. Siis pean tunnistama, et laskumised ja kalded on ATV jaoks karmid aga mõistusega liikudes kõik ohutult võetavad - selleks teid ju paari kaupa rajale lastakse. Kes ilma mõtlematta lihtsalt järsakust alla paarutab see peab küll vaid oma aju või selle puudumist süüdistama.
Huvitav kuidas teise ATV mäest alla vintsida saab kui üks on all ja teine üleval???
Ma räägin - ajusid tuleb kasutada.
Kas lased abiköega või oma vintsiga tagurpidi.
Postitatud: E Nov 22, 2010 10:10 pm
Postitas Stig
ATV-dele ei mahu tavaliselt kuidagi üle 18meetri köit ja seal polnud tõesti kuskile teist masinat kinnitadagi. Tegelt ütles Oliver enne starti et,Kõik on lubatud mis pole keelatud. Ja nii oligi,selja tagant mahtusid ATV-d külg kaldega läbi küll.
Siinkohal edastaks tänud Mudaraketi toetus tiimile kes meile 2 liitrit bentsu eraldasid,mis kiibi lõikamisel otsa sai.Samuti tänaks LC70 meeskonda kes kandsid vist numbrit 101, Kes võtsid mind enda mäkke vintsimisel tropiga sappa,kuna meil oli kahe ATV peale jäänud ainult minu taga vints.Kütet oli nii vähe et tippu ei vedanud.Suured tänud ka rajameistritele,väga lahe üritus oli!
Colhooz