reduktorsild ja 33 vs tala 37 kumb on kõrgem,matemaatikud arvutage,Eelkõneleja mõte lasta lahjemad klassid enne on tervitatav kui muidugi kolmemehed pirtsutama ei hakkaNaksitrallid kirjutas:Vaatame lubatud rehvimõõtude järgi ?

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
Rohkem on kinni auto kaalus. Võistluskaal ca 1800 kg või 3000 on ikka vahe küllseff kirjutas:reduktorsild ja 33 vs tala 37 kumb on kõrgem,matemaatikud arvutage,Eelkõneleja mõte lasta lahjemad klassid enne on tervitatav kui muidugi kolmemehed pirtsutama ei hakkaNaksitrallid kirjutas:Vaatame lubatud rehvimõõtude järgi ?
´nipper kirjutas:Räägin siis ka ATV meeste peale sõitu kuuldud nurinat. Polnud vist ühtegi meest kes ei oleks oma masinat üle kaela ajanud või vähemalt korra küljele saanud. Hommikul briifingul küsisin kuidas vaatetorni juures laskume, Oliver tegi kuhugi kiire telefoni kõne ja saime vastuse "lähenege loominguliselt vms.". Oi kuidas ATV liigub maatikul hästi, aga läheb veel kergemalt ümber.
Siis vaatetorni juures kolmest esimeset võistkonast juba 2 veeresid alla nagu pesumasinas, üks mees jäi veel masina alla ja teisel oli ATV nagu pannkook(õnneks mõlemad mehed suuremate vigastusteta). Eelmine aasta oli seal kohtunik kes näitas kust ümber saab sõita, kui seda pannkook ATVd seal näidiseks ei oleks olnud oleks nii mõnigi veel alla veerenud.FAKT!!! Loomulikult saaks nuriseda vastu, et miks teine mees ei aita ja ohutus eelkõige, aga me oleme ju tulnud sõitma mitte terve tee teise mehe pakika küljes taga lohisema
Martin, Pärnumaa ORT
aga me oleme ju tulnud sõitma mitte......
JoelH kirjutas:´nipper kirjutas:Räägin siis ka ATV meeste peale sõitu kuuldud nurinat. Polnud vist ühtegi meest kes ei oleks oma masinat üle kaela ajanud või vähemalt korra küljele saanud. Hommikul briifingul küsisin kuidas vaatetorni juures laskume, Oliver tegi kuhugi kiire telefoni kõne ja saime vastuse "lähenege loominguliselt vms.". Oi kuidas ATV liigub maatikul hästi, aga läheb veel kergemalt ümber.
Siis vaatetorni juures kolmest esimeset võistkonast juba 2 veeresid alla nagu pesumasinas, üks mees jäi veel masina alla ja teisel oli ATV nagu pannkook(õnneks mõlemad mehed suuremate vigastusteta). Eelmine aasta oli seal kohtunik kes näitas kust ümber saab sõita, kui seda pannkook ATVd seal näidiseks ei oleks olnud oleks nii mõnigi veel alla veerenud.FAKT!!! Loomulikult saaks nuriseda vastu, et miks teine mees ei aita ja ohutus eelkõige, aga me oleme ju tulnud sõitma mitte terve tee teise mehe pakika küljes taga lohisema
Martin, Pärnumaa ORT
Milleks see urin, vahest oli äkki ka rajal pori liiga palju et vintsima pidi?
Kui sõidetakse ainult võit silme ees ja ei hinnata olukordi võib ka sirgel ennast külili saada.
Ja kui ei ole kindel kas masin jääb püsti lastakse ennast vintsiga alla või leitakse mõni muu lahendus. Jah kaotad aega aga kui teine mees ennast üle nipli keerab kõrval kuna tal kiire oli siis vist ei lähe see ajakaotus nii kalliks kui juppideks ATV.
Kas rajameister on süüdi kui hinnatakse ennast või tehnikat üle?
Ei tea kas mul jääb puudu kogemusest või kogenematusest aga sealt SÕITA alla ei oleks julgenud ATV-ga.
Päikest teile
nipper kirjutas:
Rajal pori oli meile küll väga vähe, sai korra ainult vints välja keritud.
Kas ma olen kedagi SÜÜDISTANUD? Rajameistrit v?
Su jutus on küll tõe tera sees, aga korralda mõni võistlus ja räägi seda sama juttu võistlejatele, ning vaata palju sõitjaid tuleb
Alati oleks saanud proloogil parema aja sõita ja siis ehk oleks puhtamat rada saanud. Selline püdel tee peakski proloogil heaks motivatsiooniks olema. Ise sõitsime ERITI ettevaatlikult, eriti mis puudutab külgkallet ja saime kah päris lõpus startida. Kohati meenutas rada juba Klaperjahti, mida kuuldes olid esimese otsa mehed imestunud, kuna neil oli veel suhteliselt korralik pind samas kohas olnud.Naksitrallid kirjutas:Tore üritus aga natukene ebaõiglaselt korraldatud kuna lõpus startinud väiksemate klasside autodel oli TR-3 -de poolt ülesse kaevatud radadel ikka väga raske.Oleks pidanud starti laskma tr-1 siis tund vahet siis vaba tund vahet tr-2 jne.Tuletab meelde 2007 ladogat kus tr-3 sõitis protoga samat rada ning kui tr-3 stardid oli antud siis 5 mintsa hiljem tulid protod järgi ja sõitsid esimeses poriaugus tr-3 -st mööda ja kaevasid reduktorsildadega sellised roopad ,et ainult vintsides liikusime edasi !
On tehtud välja loginuna. Härra Myrgel on teine kes ytleb et pole avanenud aga, ma arvan et seal kahjuks midagi YLI huvitavat pole, mõni klõps neile kes siit meite tegemisijälgivad. Klõpsisin kui jahutasime endid ja massinat ja rehve pumpasime. TUlevikus katsun leida fotoka mis nii kiirelt ära ei koole talvel, et huvitavaid asju kiirelt jooksvalt kaadrisse saada.Myrgel kirjutas: P.P.S. Fotoalbumi link ei avane. Tee album avalikuks ja tee viide kui oled välja logitud.
Ma räägin - ajusid tuleb kasutada.kailo1 kirjutas:ATV- kuna olen seda rada rajameistrina ATV-ga lõputuseni läbinud. Siis pean tunnistama, et laskumised ja kalded on ATV jaoks karmid aga mõistusega liikudes kõik ohutult võetavad - selleks teid ju paari kaupa rajale lastakse. Kes ilma mõtlematta lihtsalt järsakust alla paarutab see peab küll vaid oma aju või selle puudumist süüdistama.
Huvitav kuidas teise ATV mäest alla vintsida saab kui üks on all ja teine üleval???