
3,3 TD Patroli mootori tuunimine
Moderaatorid: jr, Moderators
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Vaat nüüd lähen ma uudishimulikuks - tehtagu mulle selgeks, kuidas saab täismehaanilises pumbas millegi reguleerimisega kütuse survet muuta? Arvestades, et jõud kantakse ekstsentrikvõllilt otse plunrile, ilma mingi vahevedru või muu jamata. 7. klassi füüsikaõpikut aluseks võttes on tegemist ilmselt pöördelise avastusega Newtoni-aegses füüsikas... 

Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Ma siin omaette nuputan - kas see, et kütusest puudu jääb, on teoreetiline, või praktikas järeleproovitud fakt? Ma olen patroli pumpa lammutanud... silma järgi vaadates on see kütusekogus, mida maksimumasendis pluner peale suudab anda, küllaltki märkimisväärne. Millel see arvamus või teave põhineb?
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
See kruvi asub keset pumba välimist külge ja reguleerib hammaslati asendit seadva võlli paiknemist. Kui sellest väheks jääb, on võimalik ka pluneritest kogust peale keerata, aga see on juba stendis tegemise töö, näpu vahel koguseid võrdseks ei saa.Movistar kirjutas:Kus see kruvi asub?isakene kirjutas:Kui soovid küttesegu kangemaks, siis selleks on kruvi täiesti olemas. Kruviga reguleeritakse hammaslati asendit. Kui pumba füüsiline piir vastu tuleb, siis tuleb pump asendada suurema tootlikkusega pumba vastu, nii lihtne ongi.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com
Arvamus põhineb visuaalsel vaatlusel ja persetundel.isakene kirjutas:Ma siin omaette nuputan - kas see, et kütusest puudu jääb, on teoreetiline, või praktikas järeleproovitud fakt? Ma olen patroli pumpa lammutanud... silma järgi vaadates on see kütusekogus, mida maksimumasendis pluner peale suudab anda, küllaltki märkimisväärne. Millel see arvamus või teave põhineb?
Vaadates toyota diisleid pärast nn.pumba pealekeeramist on märgatav vahe sellel mis korstnast välja tuleb.Rikkam segu järelikult.
Niisama infoks,et võistlustel on küll raske ja mõttetu hinnata kütusekulu 100 km kohta, kuid kui see midagi sulle ütleb siis meie diisel rüüpab 50-80 l/100 km kohta.Klapperi kulu oli

HM Racing Team
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
...sain ma õieti aru, et sa siiani ei ole veel üldse pumpa peale keeranud?
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com
Ehk tasub uurida, kas keegi neist Bosch Kiki pumbaga ka tegeleb.
One professional pump modifier is Mynädiesel, specialiced in mercedes highpower pumps and tractor pulling dieselpumps. One good is also PP diesel.
http://www.frybrid.com/forum/showthread.php?t=16104
Mynädiesel
Järvenkalliontie 9
23100 MYNÄMÄKI
P.02/4307180
PP-diesel
Pasi Lamsijärvi
Mutkalammintie 290
69100 KANNUS
Puhelin: 050 343 6313
http://www.ppdiesel.com/
One professional pump modifier is Mynädiesel, specialiced in mercedes highpower pumps and tractor pulling dieselpumps. One good is also PP diesel.
http://www.frybrid.com/forum/showthread.php?t=16104
Mynädiesel
Järvenkalliontie 9
23100 MYNÄMÄKI
P.02/4307180
PP-diesel
Pasi Lamsijärvi
Mutkalammintie 290
69100 KANNUS
Puhelin: 050 343 6313
http://www.ppdiesel.com/
Pump käis 2 aastat tagasi mingi venna käes kes midagi tegi.Mida ,ei tea täpselt.Aja jooksul on mingil imelikul kombel asi ainult paremaks läinud.isakene kirjutas:...sain ma õieti aru, et sa siiani ei ole veel üldse pumpa peale keeranud?
Masin hakkab iga võistlus järjest paremini edasi käima ja ka rohkem kütet võtma.Samuti on tekkinud anomaalia sellega,et aegajalt ei hoia tühikäiku.Peab gaasi peal hoidma nii 1000 kopikatega pöörde peal,et välja ei sureks.
Tavaliselt hakkavad autod alati enne otsasaamist paremini käima

Eks ta tunneb ette,et sults on tema viimane võistlus.
HM Racing Team
Meeletu kütusekulu ei pruugi veel märkimisväärset jõudu anda. Ebaeffektiivne põlemine põletab kütet, aga ei lase maksimaalsel energial vallanduda.Movistar kirjutas: Niisama infoks,et võistlustel on küll raske ja mõttetu hinnata kütusekulu 100 km kohta, kuid kui see midagi sulle ütleb siis meie diisel rüüpab 50-80 l/100 km kohta.Klapperi kulu oli25 liitrit- 25 km.
EHk teisisõnu ma paneks su asemel ka Propaani sinna peale, pakun et leiad 25% jõudu juurde, kui sul juba kütet ja boosti tõstetud on.
+372 5028488
SD33T mootoril ongi raskem tahma välja saada, sest lõõrid on suuremad kui toyotal ja mootori hingamine parem. Ehk see mootor vajab rohkem kütet kui toyota, et tahmama hakkaks. Sest ega diisel ei hakka enne tahmama ju, kui küte enam ära ei põle...õhku jääb väheks. Õhku aga Patrullil jagub.Movistar kirjutas: Vaadates toyota diisleid pärast nn.pumba pealekeeramist on märgatav vahe sellel mis korstnast välja tuleb.Rikkam segu järelikult.
+372 5028488
Kas selle diisli puhul ei kehti :rokem kütet,rohkem jõudu,rohkem tahma?
Vaadates USA diisleid siis nii kui juurde väänad on korralik tomu lõõrist väljas ja ka jõudu tuleb isuga juurde.
Ehe näide oli alles hiljaaegu Kala Ramiga.
See küll ei ole kohalik aga idee on sama http://www.youtube.com/watch?v=75kLUvu9 ... re=related
Vaadates USA diisleid siis nii kui juurde väänad on korralik tomu lõõrist väljas ja ka jõudu tuleb isuga juurde.
Ehe näide oli alles hiljaaegu Kala Ramiga.
See küll ei ole kohalik aga idee on sama http://www.youtube.com/watch?v=75kLUvu9 ... re=related
Viimati muutis Movistar, T Nov 09, 2010 11:33 pm, muudetud 1 kord kokku.
HM Racing Team
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4713
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Kui mu mälu mine ei peta, siis pumba välisküljel oli see kruvi mida pidi välja keerama. Lõpuni lahti kujul tuli ikka rammus lont välja. Muuvi pilli tahma kogus võrreldes minu masinaga oli väga erinev.
Pmst 1,6Bar rõhku ja lõpuni pumbaga murdus hooratas otsast.
Poldid ei jõudnud enam kinni hoida. Kes ei usu, tulgu vaadaku. Ning 2,5" sirge 2m pikk toru oli liiga peenike .
Pealekeeratud kujul sai asfaldil 37" rehvi lõdvalt põletada.
Pmst 1,6Bar rõhku ja lõpuni pumbaga murdus hooratas otsast.

Pealekeeratud kujul sai asfaldil 37" rehvi lõdvalt põletada.

Asjas sees 2005. Sügissõidust.