3,3 TD Patroli mootori tuunimine

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

Vaat nüüd lähen ma uudishimulikuks - tehtagu mulle selgeks, kuidas saab täismehaanilises pumbas millegi reguleerimisega kütuse survet muuta? Arvestades, et jõud kantakse ekstsentrikvõllilt otse plunžrile, ilma mingi vahevedru või muu jamata. 7. klassi füüsikaõpikut aluseks võttes on tegemist ilmselt pöördelise avastusega Newtoni-aegses füüsikas... :lol:
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4433
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Movistar »

Ka mulle pakub asi huvi mismoodi see asi ikka käib.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4433
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Movistar »

isakene kirjutas:Kui soovid küttesegu kangemaks, siis selleks on kruvi täiesti olemas. Kruviga reguleeritakse hammaslati asendit. Kui pumba füüsiline piir vastu tuleb, siis tuleb pump asendada suurema tootlikkusega pumba vastu, nii lihtne ongi.
Kus see kruvi asub?
HM Racing Team
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

Ma siin omaette nuputan - kas see, et kütusest puudu jääb, on teoreetiline, või praktikas järeleproovitud fakt? Ma olen patroli pumpa lammutanud... silma järgi vaadates on see kütusekogus, mida maksimumasendis plunžer peale suudab anda, küllaltki märkimisväärne. Millel see arvamus või teave põhineb?
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

Movistar kirjutas:
isakene kirjutas:Kui soovid küttesegu kangemaks, siis selleks on kruvi täiesti olemas. Kruviga reguleeritakse hammaslati asendit. Kui pumba füüsiline piir vastu tuleb, siis tuleb pump asendada suurema tootlikkusega pumba vastu, nii lihtne ongi.
Kus see kruvi asub?
See kruvi asub keset pumba välimist külge ja reguleerib hammaslati asendit seadva võlli paiknemist. Kui sellest väheks jääb, on võimalik ka plunžeritest kogust peale keerata, aga see on juba stendis tegemise töö, näpu vahel koguseid võrdseks ei saa.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4433
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Movistar »

isakene kirjutas:Ma siin omaette nuputan - kas see, et kütusest puudu jääb, on teoreetiline, või praktikas järeleproovitud fakt? Ma olen patroli pumpa lammutanud... silma järgi vaadates on see kütusekogus, mida maksimumasendis plunžer peale suudab anda, küllaltki märkimisväärne. Millel see arvamus või teave põhineb?
Arvamus põhineb visuaalsel vaatlusel ja persetundel.
Vaadates toyota diisleid pärast nn.pumba pealekeeramist on märgatav vahe sellel mis korstnast välja tuleb.Rikkam segu järelikult.
Niisama infoks,et võistlustel on küll raske ja mõttetu hinnata kütusekulu 100 km kohta, kuid kui see midagi sulle ütleb siis meie diisel rüüpab 50-80 l/100 km kohta.Klapperi kulu oli :D 25 liitrit- 25 km.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

...sain ma õieti aru, et sa siiani ei ole veel üldse pumpa peale keeranud?
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
matis
Mudder
Postitusi: 96
Liitunud: N Juul 15, 2004 7:22 pm

Postitus Postitas matis »

Ehk tasub uurida, kas keegi neist Bosch Kiki pumbaga ka tegeleb.
One professional pump modifier is Mynädiesel, specialiced in mercedes highpower pumps and tractor pulling dieselpumps. One good is also PP diesel.
http://www.frybrid.com/forum/showthread.php?t=16104
Mynädiesel
Järvenkalliontie 9
23100 MYNÄMÄKI
P.02/4307180

PP-diesel
Pasi Lamsijärvi
Mutkalammintie 290
69100 KANNUS
Puhelin: 050 343 6313
http://www.ppdiesel.com/
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4433
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Movistar »

isakene kirjutas:...sain ma õieti aru, et sa siiani ei ole veel üldse pumpa peale keeranud?
Pump käis 2 aastat tagasi mingi venna käes kes midagi tegi.Mida ,ei tea täpselt.Aja jooksul on mingil imelikul kombel asi ainult paremaks läinud.
Masin hakkab iga võistlus järjest paremini edasi käima ja ka rohkem kütet võtma.Samuti on tekkinud anomaalia sellega,et aegajalt ei hoia tühikäiku.Peab gaasi peal hoidma nii 1000 kopikatega pöörde peal,et välja ei sureks.
Tavaliselt hakkavad autod alati enne otsasaamist paremini käima :D
Eks ta tunneb ette,et sults on tema viimane võistlus.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Movistar kirjutas: Niisama infoks,et võistlustel on küll raske ja mõttetu hinnata kütusekulu 100 km kohta, kuid kui see midagi sulle ütleb siis meie diisel rüüpab 50-80 l/100 km kohta.Klapperi kulu oli :D 25 liitrit- 25 km.
Meeletu kütusekulu ei pruugi veel märkimisväärset jõudu anda. Ebaeffektiivne põlemine põletab kütet, aga ei lase maksimaalsel energial vallanduda.

EHk teisisõnu ma paneks su asemel ka Propaani sinna peale, pakun et leiad 25% jõudu juurde, kui sul juba kütet ja boosti tõstetud on.
+372 5028488
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4433
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Movistar »

See,et tuleb propaan on otsustatud juba varem.See on nagu kingitus lisaks millega väga ei arvesta hetkel.Muud asjad peab enne paremaks saama.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Movistar kirjutas: Vaadates toyota diisleid pärast nn.pumba pealekeeramist on märgatav vahe sellel mis korstnast välja tuleb.Rikkam segu järelikult.
SD33T mootoril ongi raskem tahma välja saada, sest lõõrid on suuremad kui toyotal ja mootori hingamine parem. Ehk see mootor vajab rohkem kütet kui toyota, et tahmama hakkaks. Sest ega diisel ei hakka enne tahmama ju, kui küte enam ära ei põle...õhku jääb väheks. Õhku aga Patrullil jagub.
+372 5028488
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4433
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Movistar »

Kas selle diisli puhul ei kehti :rokem kütet,rohkem jõudu,rohkem tahma?
Vaadates USA diisleid siis nii kui juurde väänad on korralik tomu lõõrist väljas ja ka jõudu tuleb isuga juurde.
Ehe näide oli alles hiljaaegu Kala Ramiga.
See küll ei ole kohalik aga idee on sama http://www.youtube.com/watch?v=75kLUvu9 ... re=related
Viimati muutis Movistar, T Nov 09, 2010 11:33 pm, muudetud 1 kord kokku.
HM Racing Team
Uko
Rock Crawler
Postitusi: 663
Liitunud: E Nov 29, 2004 4:38 pm
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas Uko »

Pead ikka pedalit vajutades musta pilve taha saama,siis peaks ikka tagumikuga ka minek tunda olema. Kui pöördeid juurde vaja peab regulaatorit näppima.Seda oleks hea teha ikka stndis,muidu võib mootori pilbasteks lasta.
olge marurahulikud!
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Kui mu mälu mine ei peta, siis pumba välisküljel oli see kruvi mida pidi välja keerama. Lõpuni lahti kujul tuli ikka rammus lont välja. Muuvi pilli tahma kogus võrreldes minu masinaga oli väga erinev.

Pmst 1,6Bar rõhku ja lõpuni pumbaga murdus hooratas otsast. :twisted: Poldid ei jõudnud enam kinni hoida. Kes ei usu, tulgu vaadaku. Ning 2,5" sirge 2m pikk toru oli liiga peenike .

Pealekeeratud kujul sai asfaldil 37" rehvi lõdvalt põletada. 8)
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Vasta

Mine “Nissan / Renault”