3. leht 3-st

Postitatud: N Nov 04, 2010 8:24 pm
Postitas hulkur
e.p. kirjutas:pole nende vattite pärast sõitmata jäänud kuskil ja see raha ja vaev ei vääri küünlaid :)
:cheers selleni ma jõudsin ise ka :lol: ja lasin vanale 2,3-sele uue torukolle teha (vana oli lootusetult mõrane), uued juhtmed särgid-värgid, uus 90A gene ja on hää küll.

Nüüd on ainult vana automaat lootusetult libisema hakanud ja peaks mingil hetkel uuema vastu vahetama...

aga õigus, teemaks oli Walkman'i auto kergendamine....

Postitatud: N Nov 04, 2010 8:28 pm
Postitas e.p.
jõudsimegi ju 100+ kilo ninast minema saamiseni ;)
2,3 bens peale ja kergem ...

P.S. samas siis saab päris mitmest mäest üles, mis enne tundusid ületamatutena ja ei jää kenal metsateel kinni nii tihti ;)

Postitatud: N Nov 04, 2010 8:29 pm
Postitas hulkur
Pmst ilmselt on sul Pets rohkem õigus kui tunnistada tahaks...

Postitatud: N Nov 04, 2010 8:36 pm
Postitas e.p.
eks mul on neid isendeid olnud juba vist kuus kokku ja iga kord tekivad erinevad "tahtmised" :lol:

Postitatud: N Nov 04, 2010 11:24 pm
Postitas rommi
e.p. kirjutas:jõudsimegi ju 100+ kilo ninast minema saamiseni ;)
2,3 bens peale ja kergem ...

P.S. samas siis saab päris mitmest mäest üles, mis enne tundusid ületamatutena ja ei jää kenal metsateel kinni nii tihti ;)
Kui nüüd vahetakse selle 2.3 veel 1.3 vastu... sillad, raami ja kere ka millegi kergema vastu ning võidaks veel 1000+ kg, mäed tunduksid nagu lauged niidud ja metsateel ei jääks enam kunagi kinni? :lol:

...väike OT nali, paluks mitte tuld võtta, aga isegi TR-2s peaks kaalujälgimisega tegelema kui soov konkurentsis püsida :)

Postitatud: R Nov 05, 2010 1:46 am
Postitas ehitusmasin
Aeglasemad ülekanded sildadesse võib ka k.kasti näppimise peale mõelda.OM 617A mootor on küll tubli,
aga OM603 108kw pakub vähe rohkem ja järeleaitamise tunde saab 603-ele palju anda,
ning kaalu vahet eriti pole.Kui särtsu ja väänet on,
siis edasi vaataks mis auto kaaluga või klassiga teha annab.
OT,Kui kellegil huvi siis kompl 617A olemas kuid vajab uut v.võlli :hihi:

Postitatud: R Nov 05, 2010 9:10 am
Postitas Movistar
rommi kirjutas:
...väike OT nali, paluks mitte tuld võtta, aga isegi TR-2s peaks kaalujälgimisega tegelema kui soov konkurentsis püsida :)
Sellest järeldubki,et G kõlbab safariks,jahiautoks,igapäevaautoks jne mitte TR -1,2 ja vabasse.Pole ta ka kolme hea toorik,sest lõikamist saab olema palju ja keegi (täpsustage kui puusse panin) saksa idioot arvas,et kardaanid peaksid erinevates suundades pöörlema.

Postitatud: R Nov 05, 2010 9:46 am
Postitas e.p.
Sõbrad, ärme lahmime niisama ;)

P.S. Täna saab ükskõik millise maasturiga TR 1,2 ja vabas esiviisikusse kui lõpuni suudetakse sõita ;)

Postitatud: R Nov 05, 2010 1:53 pm
Postitas totu
Movistar kirjutas:
rommi kirjutas:
...väike OT nali, paluks mitte tuld võtta, aga isegi TR-2s peaks kaalujälgimisega tegelema kui soov konkurentsis püsida :)
Sellest järeldubki,et G kõlbab safariks,jahiautoks,igapäevaautoks jne mitte TR -1,2 ja vabasse.Pole ta ka kolme hea toorik,sest lõikamist saab olema palju ja keegi (täpsustage kui puusse panin) saksa idioot arvas,et kardaanid peaksid erinevates suundades pöörlema.
Ehk mõtles see idioot auto külgkalde vähendamisele, kiirendades?

Postitatud: R Nov 05, 2010 3:11 pm
Postitas hulkur
Ikka juba täiesti OT :lol:
totu kirjutas:Ehk mõtles see idioot auto külgkalde vähendamisele, kiirendades?
Nendel G-del mis juba kiirendavad (G500, AMG55) käivad mõlemad juba samapidi. Esisild käib valepidi W460-l ja W461-l.