3. leht 4-st

Postitatud: R Nov 05, 2010 11:03 am
Postitas TR Pjätt
Tehtud! Seega meil rekka täis.

Priit
QKulgur

Postitatud: R Nov 05, 2010 12:57 pm
Postitas Oliver
Sellel nädalavahetusel saate jälgida meie liikumisi aadressil: http://rada.minurada.ee/race/164 Luige külge on kinnitatud seade nimega tracker12.

Katsetame online jälgimissüsteemi. Seade on aktiivne ka praegu ja ilmselt sukeldume karjääri juba täna õhtul.

Olge tugevad!

Postitatud: P Nov 07, 2010 7:31 pm
Postitas Oliver
Oliver kirjutas:Sellel nädalavahetusel saate jälgida meie liikumisi aadressil: http://rada.minurada.ee/race/164 Luige külge on kinnitatud seade nimega tracker12.

Katsetame online jälgimissüsteemi. Seade on aktiivne ka praegu ja ilmselt sukeldume karjääri juba täna õhtul.

Olge tugevad!
Online jälgimine töötab! Sellel aastal läheb seade külge kõigile võistlusmasinatele. Maksmimum kiirust näeme lives ja hiljem ka arhiivist paari hiire klikiga :wink:

Meie kiirused sellel nädalavahetusel:
Pilt

Postitatud: P Nov 07, 2010 9:55 pm
Postitas Movistar
Väga tore,et seda 70 km/h nii pingsalt jälgitakse. Vähemalt ei teki bensukatel eelist suurema lõppkiirusega :D

Postitatud: P Nov 07, 2010 11:16 pm
Postitas srock
Tekkis imelik küsimus, kas vintsimise ajal peab ka turvavöö kinni olema?

8.11. Sõitvas autos peavad olema kõikidel võistlejatel turvavööd kinni ning kiivrid peas.

Postitatud: P Nov 07, 2010 11:35 pm
Postitas jr
Jah, sest sellel rajal on reaalne võimalus mäenõlvalt alla pudeneda.

Postitatud: P Nov 07, 2010 11:50 pm
Postitas srock
jr kirjutas:Jah, sest sellel rajal on reaalne võimalus mäenõlvalt alla pudeneda.


Kuna Eestis ei ole TR-1-es nõutud turvapuur, on selliselt mäenõlvalt alla pudenemisel suur oht vägagi valusalt haiget saada ka siis kui sul on turvavöö peal.Toon näiteks Soome- ohtlike punkte võtta ei tohi kui sul puudub turvapuur,kas rajameistrid sellega ikka siinmail on arvestanud,et osa autosid on ilma turvapuurita? Tekkis lihtsalt siuke küsimus, ärge valusalt lööge 8) Pigem mõtlesin sirgel maal mudas vintsimist kus liikumiskiirus ei ületa 5 km/h, pidades seda punkti silmas: 8.14. Võistlejatel on keelatud sõita võistlusautol väljaspool võistlusauto salongi kui auto liikumiskiirus
ületab 5 km/h (rahulik jalakäija liikumiskiirus ).

Postitatud: E Nov 08, 2010 9:53 am
Postitas HKA
Oliver kirjutas:
Online jälgimine töötab! Sellel aastal läheb seade külge kõigile võistlusmasinatele.
Kas jälgimisseadmele on ka eraldi toidet vaja?

Postitatud: E Nov 08, 2010 4:48 pm
Postitas Myrgel
Esialgsed EMHI luureandmed ütlevad, et 19-21 nov on korralik vihm, ca +5 kraadi ja mõõdukas tuul. Vihma tuleb ka eelmistel päevadel, aga reedest sajab juba isukalt.

Tegemist on esialgsete hinnangutega ja võttes arvesse fakti, et juba 7 päeva on väga pikalt ette ennustatud, võivad andmed muutuda. Eks järgmine esmaspäev annab juba täpsemad tulemused.

Urmas

Postitatud: E Nov 08, 2010 5:16 pm
Postitas Oliver
Myrgel kirjutas:Esialgsed EMHI luureandmed ütlevad, et 19-21 nov on korralik vihm, ca +5 kraadi ja mõõdukas tuul. Vihma tuleb ka eelmistel päevadel, aga reedest sajab juba isukalt.

Tegemist on esialgsete hinnangutega ja võttes arvesse fakti, et juba 7 päeva on väga pikalt ette ennustatud, võivad andmed muutuda. Eks järgmine esmaspäev annab juba täpsemad tulemused.

Urmas
Tundub nii: http://www.gismeteo.ru/city/weekly/4073/

Postitatud: E Nov 08, 2010 5:27 pm
Postitas Movistar
Siis pole vist rehvide naelutamisel mingit mõtet.

Postitatud: T Nov 09, 2010 12:33 am
Postitas eero I
Movistar kirjutas:Siis pole vist rehvide naelutamisel mingit mõtet.
Lestad tuleb panna :lol:

Postitatud: T Nov 09, 2010 12:55 pm
Postitas Oliver
Meeleolukad pildid viimasest nädalavahetusest ehk spordipäevast: http://vimeo.com/16641849

Täna saab öelda, et rada on valmis. On mitmeid uuendusi. Jõge ei forsseeri.

Algab töö legendiga ja ees ootab legendi kontroll ehk läbisõit. Kooskõlastuste ringil võib tulla ette kärpeid, aga nende jaoks on olemas alternatiivsed trajektorid.

Olge tugevad!

Postitatud: T Nov 09, 2010 5:03 pm
Postitas pilgrems
Kas videos 05:20 nähtud auto pardanumbriga 116 tuleb TR-1 sõitma.
:twisted: :twisted: :twisted:

Postitatud: T Nov 09, 2010 5:12 pm
Postitas Oliver
srock kirjutas:Kuna Eestis ei ole TR-1-es nõutud turvapuur, on selliselt mäenõlvalt alla pudenemisel suur oht vägagi valusalt haiget saada ka siis kui sul on turvavöö peal.Toon näiteks Soome- ohtlike punkte võtta ei tohi kui sul puudub turvapuur,kas rajameistrid sellega ikka siinmail on arvestanud,et osa autosid on ilma turvapuurita?
Rene loe palun minu postitust mille kirjutasin Nov 03, 2010 12:43 pm