3. leht 4-st

Postitatud: K Aug 18, 2010 12:10 am
Postitas K.Kotkas
aitea, iluste toimib teine ju
Just rekkasin SB 2.0 -i

Postitatud: K Aug 18, 2010 2:54 am
Postitas Cooper
Tere head võistlejad !

Kui te mäletate, siis eelmise aasta autolehes ilmus "Klaperjaht 2009" nn. "ralli pass" kus oli ära toodud võistlejate tabel. Käesoleval aastal on plaanis samalaadne materjal Autolehes ära trükkida.
Seoses sellega paluks kõiki, kes soovivad oma nime sealt lugeda teostada lähema paari päeva jooksul EAL-i lehel eelregistreerimine, muidu ei jõua lihtsalt see materjal trükki...

tänan tähelepanu eest!

Vaiko

Postitatud: N Aug 19, 2010 8:12 am
Postitas Tarmi
Tere. Kas nüüdseks juba selgunud ka mingisugust täpsustavat informatsiooni raja konfiguratsiooni kohta. Mõtlen siis seda, et kui palju vett, muda jne. (kiire või vintsirohke?) Kas rada tuleb kõigile võistlusklassidele eraldi muudatustega, või on TR1 meelega pühapäevaks pandud, kui suuremad masinad üle käinud :D ? Lugesin seda juhendit, mis netis üleval ja seal kirjas selle kvalifikatsiooniringi kohta, et võimalik proovida kolm korda jne. Kas see toimub kusagil muu trassi peal või on see võistlusringi peal?
Tervitades Tarmi @ plaanime ehk TR1-te tulla seekord 8)

Postitatud: N Aug 19, 2010 9:16 am
Postitas Cooper
Värskeid uudisi rajalt !

Pole vist kellelegi uudiseks, et viimase ööpäeva jooksul on märkimisväärne kogus vett maakera peale laotunud... ja teda tuleb vist veel. Pinnas on pealt märg ning looduslikkesse anumatesse on lisandunud vee kõrguse sentimeetreid, aga kui pinnaselt eemaldada 4-5 cm tuleb alt välja ikka tolmav saviliiv.
Sellele kõigele viidates tõotab rada tulla märjavõitu, kigi 3 päikselist ja palavat päeva muudaks jällegi oluliselt pinnaseproove. Sellel aastal on raja trassi valik ja testimine teostatav uue metoodika ja vahendite kaasabiga. Trassi valikul lähtume ilmselgelt metoodilisest juhendist mille alusel peaks iga võistlusklassi juhtiv-maastur esimesel ringil ideaalis saama hakkama ilma vintsita ja suurte ummikuteta.

Kvalifikatsioonirada:
kvalifikatsioonirada on peamiselt tehistakistustega trass, kus läbivaks ideeks on testida maasturite ja pilootide valmisolekut kestvussõiduks. Vihjeks niipalju, et sellel trassil ei ole sellist muda millest on vaja läbi vintsida. Pigem tuleks lähtuda põhimõttest, et enne mõtle ja siis tegutse või, et üheksa korda mõõda ja siis proovi. Aga samas võib ju ka tuua eredaid näiteid, et viimasest reast startija ka võib võistluse võita. Suure tõenäosusega kvalifikatsiooniraja võitmine ei tähenda veel võistluse võitmist. Jutu püändiks võiks lugeda seda, et ärge laske kvalifikatsioonirajal publiku pikudest ennast hüpnotiseerida ja hullutada ning pidage tähtsamaks pigem tehnika hoidmist ja lähtuge põhimõttest, et kvalifikatsioon on lihtsalt šõuelementidega publikukatse.

Aga nüüd pean lõpetama, sest võistluse korraldamise toimingud ootavad...

Postitatud: N Aug 19, 2010 9:19 am
Postitas Cooper
õige .. jäi veel ütlemata,

silmad ruutu :shock: ja reedel kohtume ....

Postitatud: N Aug 19, 2010 3:17 pm
Postitas TR Pjätt
Võimalus saada Treilaga Klaperile. Kokku mahub 5 autot ja hind kokku 9000 - 10 000.- Tallinn - Tõrva - Tallinn
Eelistatud TR2 ja TR3 masinad, kuna siis saaks rekka Laupäeva õhtul võistlusautodega tagasi tulla. Palun anda hiljemalt esmaspäevaks teada, kes soovib.

1. QKulgur
2. Wurth
3. SB 2.0
4. Porivormel
5. Vanad Sõbrad

Seega treila koos.

Postitatud: N Aug 19, 2010 7:11 pm
Postitas erik
Broneeriks meile koha.

Postitatud: N Aug 19, 2010 10:47 pm
Postitas walkman
Üks ilmaennustamise sait lubab head ilma lähipäevadeks sinnakanti 8)

Postitatud: N Aug 19, 2010 10:49 pm
Postitas tont
Nii nii
Selline huvitav osa sai nüüd kodukale lisatud, nagu uudised.
Eesmärk: Kajastada kõigest olulisest täna, homme, ülehomme....
Näiteks juba homme saab JEEBIRAJAST pilti, videot ja texti.

http://www.klaperjaht.eu/klaperjaht2010/ee
Martin

Postitatud: P Aug 22, 2010 1:15 pm
Postitas walkman
Kas ja kes veel TR1-te minna plaanib? Kellegil nende vene tiimide kohta on infot, mis masinatega tegu?

Postitatud: P Aug 22, 2010 11:35 pm
Postitas TR Pjätt
Treila peal veel üks vaba koht.

Priit

Postitatud: E Aug 23, 2010 2:17 pm
Postitas Libekala
Turistide rada on nüüd valmis. :P
Loodud on võimalused eksimiseks nii linnas kui metsas ning ka autoga kinni jäämiseks. Võimaluste ära kasutamine jääb igaühe enda otsustada, aga kes otsib - see leiab. Igatahes vaadates ilmaennustust tasuks veenduda, et autos on vahendeid millega ennast või kaasseiklejat porist välja aidata. Sööki-jooki tasuks ka varuda, kuna reedene tegevus on planeeritud 12 tunniks ja lõuna pausi ning poepunkte ei ole. Osa punkte pole mõeldud autoga läbimiseks, seega võtke kaasa varustus pimedas metsas punkti otsimiseks (riietus, valgustus, GPS).

turistid

Postitatud: T Aug 24, 2010 10:33 am
Postitas Prisas
Kuhu Turistid oma esimese päeva lõpuks välja peaks jõudma? Kui seda teaks, saab majutuse organiseerida.

Postitatud: T Aug 24, 2010 11:37 am
Postitas Libekala
Turistid lõpetavad oma päeva Tõrvas.

Postitatud: T Aug 24, 2010 11:00 pm
Postitas STG44
Keegi teadjamees võiks üle täpsustada Veoautode tehn. tingimuste kohta :
Turvavööd ? Tulekustutid ?

Kui on kõik sama eelmise aastaga siis on ok.