Postitatud: R Juul 23, 2010 2:27 am
Väljavõte meie piiblist:
3) rehvil, millel puudub märge ĢREGROOVABLEģ, ei tohi mustrit sügavamaks lõigata.
Miks ei võiks lõigata rehvi mis omab antud märget.
Kui mingil põhjusel peaks tehniliste reeglite järgi olema lubatud rehvide lõikamine mis iganes klassis siis peaks tegema vahet rehvimustri sügavamaks lõikamisel ja rehvimustri korrigeerimisel. Esimene variant peaks olema keelatud kui tootja pole ettenäinud teisiti.
Esimesel juhul on võimalus rehvi rikkuda turvalisuse arvelt üsna suur, teisel juhul väheneb haardetegur, peamiselt kõvakattega teel. Arvestades meie võistlus kiirust (70 km/h) ja rehvitootja lubatud max kiirust, siis tundub, et varu peaks olema. Loomulikult ei saaks selliseid rehve kasutada võistlusvälisel ajal.
Turvapuur on tore asi ja peaks olema igas võistlusautos. Aga, turvapuuri paigaldamine autosse mis ei ole sportauto va. LR ja Wrangler ei ole lubatud.
Eemalt vaatajana on mul võimalik avaldada arvamust ilma, et see tunduks pillimisena.
Kas vaba klass omal ajal ei olnud loodud neile kes TR1-te ei mahtunud (generaator, el.vent, otto vahetus diisli vastu aga teise margi oma jne.), mitte neile kes TR3-s sõita ei tahtnud. Või teeme järgmise klassi nendele kes ei mahu TR-1 ja ei taha, ei jõua või ei oska vahetad sildasid, raami auto all jne.
Pole küll minu asi aga aru ma ei saa, mis takistab inimestel klassi vahetamast. Kas TR 3 pole piisavalt VABA? Või kardetakse kõrgust mis tuleb suuremast rehvist.
Tundub, et osa vaba seltskonnast on oma sipupükstest välja kasvanud, kas ei oleks aeg pükse vahetada e. arendada oma autosid selleks loodud masinaklassis ja lasta neil kes seda teha ei saa, või ei soovi edasi toimetada.
Mine tea, äkki polegi vabas sõitjaid sest paljud ei jõua või ei taha võidurelvastuda ja kolmes pole sõitjaid sest need kes jõuavad ja tahavad võidurelvastuda on mingil põhjusel vabas.
Minu tagasihoidlik mõte ja millega ei pea arvestama. JOKK on lahe.
3) rehvil, millel puudub märge ĢREGROOVABLEģ, ei tohi mustrit sügavamaks lõigata.
Miks ei võiks lõigata rehvi mis omab antud märget.
Kui mingil põhjusel peaks tehniliste reeglite järgi olema lubatud rehvide lõikamine mis iganes klassis siis peaks tegema vahet rehvimustri sügavamaks lõikamisel ja rehvimustri korrigeerimisel. Esimene variant peaks olema keelatud kui tootja pole ettenäinud teisiti.
Esimesel juhul on võimalus rehvi rikkuda turvalisuse arvelt üsna suur, teisel juhul väheneb haardetegur, peamiselt kõvakattega teel. Arvestades meie võistlus kiirust (70 km/h) ja rehvitootja lubatud max kiirust, siis tundub, et varu peaks olema. Loomulikult ei saaks selliseid rehve kasutada võistlusvälisel ajal.
Turvapuur on tore asi ja peaks olema igas võistlusautos. Aga, turvapuuri paigaldamine autosse mis ei ole sportauto va. LR ja Wrangler ei ole lubatud.
Eemalt vaatajana on mul võimalik avaldada arvamust ilma, et see tunduks pillimisena.
Kas vaba klass omal ajal ei olnud loodud neile kes TR1-te ei mahtunud (generaator, el.vent, otto vahetus diisli vastu aga teise margi oma jne.), mitte neile kes TR3-s sõita ei tahtnud. Või teeme järgmise klassi nendele kes ei mahu TR-1 ja ei taha, ei jõua või ei oska vahetad sildasid, raami auto all jne.
Pole küll minu asi aga aru ma ei saa, mis takistab inimestel klassi vahetamast. Kas TR 3 pole piisavalt VABA? Või kardetakse kõrgust mis tuleb suuremast rehvist.
Tundub, et osa vaba seltskonnast on oma sipupükstest välja kasvanud, kas ei oleks aeg pükse vahetada e. arendada oma autosid selleks loodud masinaklassis ja lasta neil kes seda teha ei saa, või ei soovi edasi toimetada.
Mine tea, äkki polegi vabas sõitjaid sest paljud ei jõua või ei taha võidurelvastuda ja kolmes pole sõitjaid sest need kes jõuavad ja tahavad võidurelvastuda on mingil põhjusel vabas.
Minu tagasihoidlik mõte ja millega ei pea arvestama. JOKK on lahe.