3. leht 4-st

Postitatud: L Mai 29, 2010 1:13 am
Postitas jr
Nüüd jääb veel vaid võitja välja selgitada. Kõik on ette valmistatud ... rada on super ja meeskond ning toetajad kes seda kõike võimaldasid samuti.

Seega...Lahinguväljal näeme Rai$k!

Postitatud: L Mai 29, 2010 6:44 pm
Postitas Pille
Väike galerii siin: http://www.autoleht.ee/ Suurem tuleb hiljem minu kodulehele...

Postitatud: L Mai 29, 2010 7:42 pm
Postitas inseneer
Tooriku team tänab rajameistreid ja konkurente ja korraldajaid vinge ürituse eest. :D Ikkagi oli maru!

Postitatud: L Mai 29, 2010 9:11 pm
Postitas Madis
inseneer kirjutas:Tooriku team tänab rajameistreid ja konkurente ja korraldajaid vinge ürituse eest. :D Ikkagi oli maru!
Indrek, kas sa oma piiksuva neegri sealt kapoti alt leidsid ülesse?

Ühtlasi tänan korraldajaid VINGE ürituse eest! Ja õnnitlused Maidule!
P.S. Ise kasutan juhtmega gps`i edasi:)

Postitatud: L Mai 29, 2010 9:32 pm
Postitas Zazz

Postitatud: P Mai 30, 2010 12:21 am
Postitas Pille
Nüüd veidi suurem galerii ka veebis: http://www.rallifotod.eu/album257/fotod.html Kuna üritasin pildistada kõiki kolme ala, siis... tulemus on nagu on.

Postitatud: P Mai 30, 2010 12:44 am
Postitas aadu
Lahe üritus oli :thumb:
Ei tea, oli see väikeste rock-crawlerite suur aura või mis aga nii mõnigi tõsine maastur paistab mu pildil nagu mänguauto :)
http://www.pesapaik.pri.ee/index.php

Postitatud: P Mai 30, 2010 11:06 am
Postitas inseneer
Madis kirjutas: Indrek, kas sa oma piiksuva neegri sealt kapoti alt leidsid ülesse?

See ei olnud piiksuv neeger, vaid roolivõimupump mis andis märku peatsest orbiidile suundumisest. Siis poolfinaalis oli Artisti suht keeruline puuhobuse tüüpi roolimisega teda võita. :D

Postitatud: P Mai 30, 2010 10:16 pm
Postitas Edgar1
C.S.G team tänab väga hea ürituse korraldamise eest! Rada oli super! :thumb: :yupikaye

Postitatud: P Mai 30, 2010 11:31 pm
Postitas Neuser
Ülisuured tänud ka Artist tiimi poolt Oliverile, Jaagule ja kogu korraldajate tiimile tohutult vinge võistluse eest. Oli meie päev.
1 eelsõit. Tutvusime rajaga, tegime kaks sõiduviga, tagasihoidlik aeg, aga me polnud ainukesed ja 3 koht.
2 eelsõit. Rada juba meeles, puhtalt, ilma vigadeta läbi ja 1 koht, sellega pääseb finaali.
3 eelsõit rapsimata ja puhtalt, aega ei paranda, kokkuvõttes kolmandad.
Finaalsõidud.
Läheme kokku Vaikoga (Not Bad) eelmise aasta finalistiga, vedas, pääsesime edasi.
Poolfinaal Inseneeriga. Meie roolivõim oli korras :) , puhas sõit, pääsesime jälle.
Ootame vastast ,Madis või Vahur. Vahuri eksib, nii, et tiitlikaitsja Kullamäe vastu finaali. Samad autod, Tr1 versus TR2.
Kuna suur Bogger ei ole just kõige õigem rehv sellele rajale, on meil füsioloogiline eelis. Närv peab vastu ja uskumatu, olemegi finishis esimestena !!!
Ei tea, kas keegi aegu mõõtis, aga minu arust Vahuri esimene veerandfinaali sõit elliminaatori kiireim. St, et võitis sport, lihtsal meil vedas ja saime Toughbooki endale.
Kahju, et nii vähe osalejaid oli, sest sellist koolitust kui sellel võistlusel ei saa iialgi niisama kuskil künka otsas turnides.
Veelkord suurimad tänud korraldajatele ja loodan, et traditsioon jätkub.

Postitatud: E Mai 31, 2010 1:54 am
Postitas Madis
Neuser kirjutas: Kahju, et nii vähe osalejaid oli, sest sellist koolitust kui sellel võistlusel ei saa iialgi niisama kuskil künka otsas turnides.
Väga õige!

Postitatud: E Mai 31, 2010 7:38 am
Postitas Romek
Madis kirjutas:
Neuser kirjutas: Kahju, et nii vähe osalejaid oli, sest sellist koolitust kui sellel võistlusel ei saa iialgi niisama kuskil künka otsas turnides.
Väga õige!
+1 See rada võiks olla rohkem kasutuses, kui korra aastas. Kus võiks olla Lowgeari õppesõidurada :twisted: ?
Sain ka suurepäraselt aru, miks autodele keerdvedrusid paigaldatakse, õhtul oli tunne, nagu oleks peksa saandud :lol:

Korraldajatele ja toetajatele au ja kuulsust, pöidlad pihku, et see üritus ka järgmisel aastal aset leiaks!

Postitatud: E Mai 31, 2010 8:34 am
Postitas Madis
Romek kirjutas:Korraldajatele ja toetajatele au ja kuulsust, pöidlad pihku, et see üritus ka järgmisel aastal aset leiaks!
Kui vaid osavõtjaid oleks... :?

Postitatud: E Mai 31, 2010 9:48 am
Postitas tango
[quote="jr"]Rada tänase seisuga paigas.
Rajal ka 70m pikk veetakistus ... TR1 klassi masinaga ilma snorklita läbitav vabalt. Laupäevaks ilmselt veetase langeb veelgi.

Ilma snorklita oli veetakistus kulgetav,mitte sõidetav.Muidu tundus rada väga lahe.

Postitatud: E Mai 31, 2010 10:38 am
Postitas Oliver
Oli meeldiv laupäev toreda seltskonnaga!

Suured tänud ja sügav kummardus kõikide korraldusega seotud inimeste ees:
Jaak Ruusmaa, Aleksander Barnabas, Siim Kalmus, Vallo Nurme, Mait Mumme, Arto, Kairi, Gunnar, Rolts, Rasmus Himma, Jaanus Lukk, Kuido Soo, Tanel Puu, Kristo Puustusmaa, Joel Jürna, Tõnis, Urmas, Ragnar Haljas, Vello Gorjatsev, Jaanus Paju, Veiko, Ivo Piilend, Helen Arjo, Margus, Tarmo Talvik, Martin Sepp, Jüri Tõnisberg, Erik Metsis, Kristjan Kotkas, Kristjan Vaarmann, Peeter Eltmaa, Aivar Parts, Ermi Peets, Marek Pedak, Pärt.

Toetajad: US Parts, Motoral, JR Motors, Landeker, Palms, Multifix, AK Autoteenindus, Väo Paas, Motohouse, Lõuna Kindlustusmaakler, Vaiko Järvi.

tango kirjutas:
jr kirjutas:Rada tänase seisuga paigas.
Rajal ka 70m pikk veetakistus ... TR1 klassi masinaga ilma snorklita läbitav vabalt. Laupäevaks ilmselt veetase langeb veelgi.

Ilma snorklita oli veetakistus kulgetav,mitte sõidetav.Muidu tundus rada väga lahe.
Peep, ma ei saanud laupäeval aru, miks sa oma ägeda ja väga konkurentsivõimelise autoga publiku alas ringi "tiksusid" selle asemel, et rajal, sulle omaselt eeskujulikku sõidustiili näidata. Arvasin, et ilmselt on sul selleks mingi mõjuv põhjus.

Aga nüüd ei saa ma sinust enam üldse aru. Sõitma ei julgenud sa tulla, OK, aga millisel põhjusel sa virised raja läbitavuse üle?

Vee takistuse sõitis Landy oma õnnetu pardipojagaläbi, millel oli lisaks katki ka õhufiltri korpus, me pidasime seda väga objektiivseks indikaatoriks.

Peep, varem olid sa sõtja, aga tundub, et hakkad vist vanaks jääma ja ka nende tegelaste leeri vajuma, kes ainult virisevad ja targutavad, selle asemel, et rajal tegusid teha.