3. leht 3-st

Postitatud: P Apr 18, 2010 10:02 am
Postitas err
tai kirjutas:Antud isend, mis haamrer netis on on defeka eelkäia. Sellest teha kaasaegset tööriista on suht rashke, kuna mootor jõuetu puudulik roolivõim ja muud hellused. Suure tõenäosusega on ka raam mäda. Muidugi ei ütle, et kõiki karusid ei saa tantsima panna aga vahest ei ole sel lihtsalt mõtet. Ise vahetan juba nädala sellisel käigukasti - üks asi viib teiseni.
jep,see oligi rohkem niisama lingitud,mul napiks aega seda defekat kokkulappima hakata ja siis jääks metsade elektrifitseerimise projekt soiku sedasi.

Postitatud: P Apr 18, 2010 9:16 pm
Postitas AsTroSS
Kas järelkäru ei oleks üheks võimaluseks, kui korralik 4x4 masin sikutab?

Ma eeldan,et sa metsa sõidad mingeid sihte ja teid pidi

Postitatud: P Apr 18, 2010 9:23 pm
Postitas err
niih,täna veel Defekateni ei jõudnud,sai nimelt aidatud sõbral üht Volvo C202-te uurimas-puurimas käia,väikse mõttega,et ehk sobib ka mulle.
Masin tõsine ja just selle meh. vintsi pärast,mis tal põhja all istub.
Kahjuks läheks keretöödeks liigne aeg,et ta ka tänavakõlblik oleks.
Tekkis ka kahtlus,et viimse kandevõime piiri peal koguaeg toimetatdes kannatab ilmselt ka vastupidavus.

Postitatud: P Apr 18, 2010 9:31 pm
Postitas err
AsTroSS kirjutas:Kas järelkäru ei oleks üheks võimaluseks, kui korralik 4x4 masin sikutab?

Ma eeldan,et sa metsa sõidad mingeid sihte ja teid pidi
Järelkäru oleks kindlasti teine võimalus,ise tahtsin lihtsalt kompaktset kaadervärki nö kaks-ühes.
Karta on,et töös tekib olukordi,kus ei ole teed ja see tuleb mingil määral ise rajada.
Määravaks asjaks siin saab pingelang,mis tekib liiga pikke kaableid vedades sihtpunktini ja sihtpunkt võib sattuda ikka päris pärapõrgusse vahest.
Muidugi jäin mõtlema ka selle üle,et kas 400kg raskus seljas ka väga maasturi sõiduomadusi raskel maastikul muutma hakkab,et vajub kergelt sügavamale jne.Samas ju järelkäru,mis veel oma korda kaalub vajub koos genekaga ka päris hästi sisse vist.

Postitatud: P Apr 18, 2010 9:53 pm
Postitas marauder
Käru suht madal ka, siis peab mingi erikäru tegema.

Aga räägi siis , mida tegema hakkad vooluga metsas?

Postitatud: P Apr 18, 2010 10:01 pm
Postitas honkomees
err kirjutas:...Muidugi jäin mõtlema ka selle üle,et kas 400kg raskus seljas ka väga maasturi sõiduomadusi raskel maastikul muutma hakkab,et vajub kergelt sügavamale jne.Samas ju järelkäru,mis veel oma korda kaalub vajub koos genekaga ka päris hästi sisse vist.
oma mitte-offrouderi kuid jahimehe aastakümnetepikkustest kogemustest metsavahel tundub käru ikka raskem variant olema maasturile vedada, aga näituseks kastika läbivus paari-kolmesaja kilose koormaga a la põder paraneb tunduvalt (kaalujaotus :!: ), eriti küngaste ületamisel tatisemal ajal muutub käru võimatuks takistuseks isegi metsateedel. Samas maastur ilma käruta läheb samades oludes ilusasti edasi ja kui raskemates oludes ei lähe siis tuleb vastava silla peale mõned mehed raskuseks istutada (kas kapotile või pagassi) ja läheb ikkagi.

Postitatud: P Apr 18, 2010 10:27 pm
Postitas err
marauder kirjutas:Käru suht madal ka, siis peab mingi erikäru tegema.

Aga räägi siis , mida tegema hakkad vooluga metsas?
Vool läheb valgustuse tarbeks ja tihti on olnud filmivõtetega probleem,et just järelkärul generaator ei pääse sinna kuhu vaja,samuti on enamuses geneka vedajaks pika kerega suur kaubik,mis juba ammugi kinni istub,kui maanteelt kõrvale pööranud on.
Paraja siibri saab ka jämeda magistraalkaabli sadades meetrites vedamisest ja hiljem kokkulappimisest.
Seega on minu asja mõte,olla alati seal kus vaja ja seda koos genekaga.

Postitatud: E Apr 19, 2010 6:03 pm
Postitas Landy
err kirjutas:niih,täna veel Defekateni ei jõudnud,sai nimelt aidatud sõbral üht Volvo C202-te uurimas-puurimas käia,väikse mõttega,et ehk sobib ka mulle.
Selle pidamine on keerukas ja kuluaks. Bensiinimootor rüüpab kenasti kütete ja jupid kordades rakskemini saadavad, kui Defekale.

Postitatud: E Apr 19, 2010 6:30 pm
Postitas marauder
Ooot aga kas mingi suvalien kastikas siis ei sobi? A'la Nissan Kingcab, Toyota Hilux, Ford Ranger jne jne?

Postitatud: E Apr 19, 2010 7:08 pm
Postitas fagott
Kõige popim olekski vast nn. "eesti energia kuudiga" Ranger. Ja 80kw mootoriga.

Postitatud: E Apr 19, 2010 8:07 pm
Postitas err
fagott kirjutas:Kõige popim olekski vast nn. "eesti energia kuudiga" Ranger. Ja 80kw mootoriga.
Kahjuks sel ajal,kui neid hulgi osta.ee oksjonil müüdi ei taibanud vaja minevat :(

Postitatud: E Mai 10, 2010 10:52 pm
Postitas länkar
err kirjutas:
fagott kirjutas:Kõige popim olekski vast nn. "eesti energia kuudiga" Ranger. Ja 80kw mootoriga.
Kahjuks sel ajal,kui neid hulgi osta.ee oksjonil müüdi ei taibanud vaja minevat :(
tere kui valik veel tehtud ei ole siis on saadaval üks Toyota bj 75 pickup 3,4d kolm kohta, taga diff. lukk, meh. vints ees,uued heavy duty vedrud, ees koni heavy track amort, taga kyb gaasi amort,16tolli rattad,kaigukast remonditud,pööratav veokonks/2 munakat+silmus/,sillad remonditud,mootor hea,uued akud,auto on 3 aastat tagasi tükkideks võetud ,kõik plekid+raam on liivapritsis käinud,värvitud,eelmine aasta kokku pandud,kõik toimib, auto on tõeline tööloom,kuna siin osakonnas vist hindadest rääkida ei tohi siis võib helistada 5270040 rakveres