3. leht 5-st
Postitatud: K Nov 23, 2005 8:21 am
Postitas Madis
kopi pastega 4x4õhvrõudi lehelt
Suur
Joined: 28 Jul 2005
Posts: 97
Posted: Tue Nov 22, 2005 11:49 pm Post subject: Traagilised teated rindelt.
--------------------------------------------------------------------------------
Täna hommikul tuli mulle kõne keskkonnainspektsioonist.
Selles räägiti väga karmilt Mudakoon Trophyga seoses esilekerkinud probleemidest.Tuleb välja,et Mudakoonu võistluse peale on esitatud vihaseid kaebusi keskonnainspektsioonile ja keskonnainspektsioon on siiani neid uurinud.Nüüdseks on neil koos põhjalik materjal koos tunnistajate ütlustega ja nad tahavad kellegile sellega tõsiselt vastu pead anda.
Andsin neile Joeli andmed.
Ei läinud kahte tundigi,kui mulle tuli teine kõne,et nüüd on meie järgmise võistluse load peatatud.
Asusin asja uurima.
Õnneks leidus Jõhvis ametimees,kes oli üllatuslikult nõus mind ka peale tööd ,õhtul kell 8 vastu võtma.
Peale tööd kihutasin Jõhvi ja saime inimesega kokku.selgus ,et esilekerkinud probleemidega on seotud mitmed instantsid ja uute lubade saamine on suhteliselt keeruline.
Lootus pole veel päris kadunud ja teeme koos Erna seltsiga kõik endast sõltuva,aga arvestama peab sellega ,et meid võidakse sundida Avo Mälestussõitu ära jätma.

Loodame parimat!
Postitatud: K Nov 23, 2005 1:10 pm
Postitas Draakon
Kurb on tõdeda, et ma ise pean ka seda kuskilt foorumist lugema. Sain ka Suure käest nr. kust ise järelpärimist teha selle süüdistuse kohta, sest kui RMK ja vallast sai küsitud, siis nendel oli kõik suurepärane.
Sai räägitud ning selgitustele, et kõik kooskõlastused olemas. Ka Harju KKT oma. Siis saadi olukorrast aru, ning lubati järgmisel nädalal vaibale kutsuda. Probleem olevat tekitatud kellegi eraisikupoolt - väites, et oleme metsasihi nässu keeranud. Samas ei teadnud ta väidet, et sellepärast me sinna läksimegi, et oli põnev metsasiht.
Kokkuvõtlikult pole midagi siin rohkem targutada. Sama jutt oli minul peale ERNA TROPHY't, kus saadeti mind kõigepealt puu taha. Aga mida rohkem rääkida ning pabertõendeid viia, et kus ja mismoodi, siis saab kõigiga kooskõlastuse.
Jõudu ja jaksu korraldajatele.
Joel
Postitatud: N Nov 24, 2005 1:04 pm
Postitas Landy
Suur
Posted: Thu Nov 24, 2005 11:48 am Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
Tundub ,et hetkeline segadus on likvideeritud!
Load on uuendatud,viimane instants on raudse lubaduse andnud uued paberid täna õhtuks valmis teha.
Sain Joelist aru,et Mudakoonu segadused on kah laabumas.Seega on see väike tagasilöök vajumas ajaloo hämarusse.
Väike kõrvalmõju trassile seoses lubade uuele läbivaatamisega oli see,et koostöös teadjamate inimestega otsustasime preventiivse probleemiennetustöö käigus kaotada legendist viimase kui ühe punkti ,mis assotsieeruks sõnaga "pehme".Seega kaob rajalt kokkuvõttes ca 30 punkti
(igast klassist 10).Kõik need olid mingis seoses soo nimelise loodusnähtusega ja osad neist kandsid spetsiaalklassi võistkondade nimesid (Sony Special,Jeebiku Jenka,Luige Lemmik)
See omakorda tähendab,et mina ,Benno ja Priit sööstame täna õhtul metsa uusi punkte panema (saime ka uute punktide panekuks soovitavad alad).Mis omakorda võib viia selleni,et me ei jõua kõiki formaalseid ja korralduslikke asju viimast korda üle mõelda,nagu plaanis oli.
Seega,kui vabandage ette,kui mingeid segadusi tekib.
Postitatud: N Nov 24, 2005 1:23 pm
Postitas Külaline
Kokkuvõtteks võib väita, et paanika oli pisut ennatlik sest probleeme nagu ei olegi. Trass oli kooskõlas ning mõni lihtsalt soovis ennast esile tõsta. Probleemid tekivad ainult siis kui sõitjad ei jälgi legendi ning ronivad sinna mida on just vaja vältida. Seda ka täheldasime raja maha võtmisel. Paraku see on nii, et kaardivägi on meil väike ning ei jõua iga nurga peale piitsaga venda seisma panna. Ikka ju üritatkse kergemat teed minna.... Nagu juba ennem mainitud, et kui kodutöö korralikult ära teha siis ei takista valli, ei takista kraav.
Jõudu kõigile nädalavahetuseks.
Joel
Postitatud: N Nov 24, 2005 4:34 pm
Postitas MM
Tänaseks on kindel Fulda 4x4 karikasarja etapi toimumine võistlusklassides TR1 ja TR2.
Vaata registreerunuid
Postitatud: P Nov 27, 2005 3:44 pm
Postitas Külaline
Rajalt tagasi ja suured tänud korraldajatele.Väike tagasivaade võistlusele:
krossirada super,piisavalt palju vett ja tõuse(kuigi lõhkusime ära esimese lehtvedru ja geneka).Orjenteerumine - samad sõnad,mõnusad mudaaugud ja lahedad tõusud.Kurb et ei saanud köiki punkte võtta kuna lõhutud tehnika väsis lõplikult.

Postitatud: P Nov 27, 2005 8:00 pm
Postitas Landy
Postitatud: P Nov 27, 2005 8:08 pm
Postitas marguss
Kas keegi pilte või videot ka tegi? Omal jäi mõjuvatel põhjustel vaatamata üritus

Postitatud: E Nov 28, 2005 8:04 am
Postitas Kuzmitz
Mõned kehvakesed pildikesed.... Originaalist pole ühtegi pilti, kuna tavapäraselt vedas fotoka aku alt...
http://pilt.ee/view/652726/
Postitatud: E Nov 28, 2005 10:22 am
Postitas MOB
Visa hulkuri poolt tänud korraldajatele suurepärase üritse eest, ekstra mainiks ära rajameistri väga hea töö punktide väljamõtlemisel. Oli kõike - põnevaid tõuse/laskumisi, vett, muda, kõike mida vaja. Olgugi, et me masina vints lõpetas töölepingu kohe esimesel vintsimiskatsel oli piisavalt punkte, mida sai võtta ka ilma.
Tänud ka kaasvõistlejatele kes meile lahkesti abi osutasid.
Postitatud: E Nov 28, 2005 11:36 am
Postitas Madis
Tänud ka võistkond Kullamäe poolt märja ja huvitava võistluse eest, mis sai lõpetatud suhteliselt vara sõidupidurite puudumise tõttu.
Küsimus teistele - kas oli ka teistel probleeme gps-i viletsa leviga?
Ja kas keegi võttis punkti 56?
Punkt 56
Postitatud: E Nov 28, 2005 11:51 am
Postitas Margus
Kõigepealt tänud võistluse eest! Kuigi, kuigi originaali autod nüüd selliseks allvee võistluseks ettevalmistatud polnud

( vähemalt meie oma ). 1,5 m sügavus liig mis liig!
Punkti 56 või siis selle juurde viivat teed ei leidnud ka meie ja Valge Hiir. Äkki hea rajameister siiski annab vihjeid

! Ainuke tee, mis sinna suunda viia võis oli porine ja vesine rada. Proovima ei läinud, sest Sonyl olla seal vesi rattani ja ülegi olnud

! Paraku tähendas see meie LR-le juba allvee orienteerumist! Et aga periskoop koju jäi, siis ei hakanud katsetama.
Muidu oli tõsiselt huvitav, uue rajameistri käekiri jäigi mõistmata - see aga tegi võistluse palju huvitavamaks!!!!!
Terv,
Margus
Postitatud: E Nov 28, 2005 12:16 pm
Postitas Valge Hiir
Silme ees terendab vaatepilt kuis rajameister sõidab

oma vhoresteriga kohale ja paigaldab rahuloleval muigel

TR1 15. punkti.
Vanasti oli selliste punktide kohta juhendis märge - ujuvvahend kaasa.
Tänud korraldajatele.
Postitatud: E Nov 28, 2005 1:29 pm
Postitas Margus
Kuule Hiir, Sa kindlasti oleksid tahtnud näha ka kuidas rajameister neid pisikesi "mäekesi" oma SF-iga ületas!!!! Ikka raks ja raks ja raks!!!!
Minu ainuke tähelepanek korralduse koha pealt oli krossi mäkketõusu ohutus!!! Seal oleks pidanud olema kohtunik, kes autosid ükshaaval üles laseb! Ega siis meie , võistlejad, silmad verd täis

, ise juu korda luua ei suuda!!! Ikkagi võita tahaks!!!!!!!
Margus
Postitatud: E Nov 28, 2005 2:11 pm
Postitas lok665
LOKID tänavad huvitava ja välja kutsuva sõidu eest,kurb et pidime tehnika lagunemise pärast nii ruttu lõpetama.
