Postitatud: K Juun 23, 2010 10:13 am
Pakuks omalt poolt piduriõli liigset vanust? Olen täheldanud vahest sellist rooste sarnast ollust pidurivedelikus. Piduriõli vahetus suht peavalulik,aga rohke õhutamisega on tulemus üsna hää olnud
Piduriõli vahetus ei ole üldse mingi peavalu, kui natuke nupp nokib. Vaja on lihtsalt üht suuremat sorti süstalt, mille saab, üllatus üllatus, apteegist. Tõmbad aga süstla õli täis, keerad õhutusnipli lahti, vajutad uue õli sisse ja nippel kinni. Vahepeal tõmbad piduriõli topsist seda jubedust mis süsteemist nüüd sinna voolab aga vähemaks, kuni ka reservuaaris on kaunis värske õli.karla1 kirjutas:Pakuks omalt poolt piduriõli liigset vanust? Olen täheldanud vahest sellist rooste sarnast ollust pidurivedelikus. Piduriõli vahetus suht peavalulik,aga rohke õhutamisega on tulemus üsna hää olnud
Kindlasti see asi niimoodi ei käi.Olen küll väga palju nende asjadega tegelenud ,aga sellisest õlivahetusest kuulen esimest korda.Asi käib ikka nii et ülevalt peale ja alt välja.davidsoniharald kirjutas:Piduriõli vahetus ei ole üldse mingi peavalu, kui natuke nupp nokib. Vaja on lihtsalt üht suuremat sorti süstalt, mille saab, üllatus üllatus, apteegist. Tõmbad aga süstla õli täis, keerad õhutusnipli lahti, vajutad uue õli sisse ja nippel kinni. Vahepeal tõmbad piduriõli topsist seda jubedust mis süsteemist nüüd sinna voolab aga vähemaks, kuni ka reservuaaris on kaunis värske õli.karla1 kirjutas:Pakuks omalt poolt piduriõli liigset vanust? Olen täheldanud vahest sellist rooste sarnast ollust pidurivedelikus. Piduriõli vahetus suht peavalulik,aga rohke õhutamisega on tulemus üsna hää olnud
Tsikli esipidureid ainult niimoodi saabki õhutada/õlitada.
Kui Sa juhtud kunagi kokku 2.-3. seeria Scania siduri õhutamisega (ja miks ka mitte teiste masinatega, mille hüdraulika torustik teeb jõnksu pumbast kõrgemale), siis seal ei ole mingit muud võimalust süsteemist õhu väljasaamiseks, kui eelmainit "süstal", küll natuke teises kaliibris ja rootsi inseneride poolt peenemas teostuses, lisaks kasutab toimetamiseks suruõhku. Sama seade sobiks pmst kõigi siduri-pidurisüsteemide täitmiseks !altpoolt lähenedes.ibra kirjutas: Kindlasti see asi niimoodi ei käi.Olen küll väga palju nende asjadega tegelenud ,aga sellisest õlivahetusest kuulen esimest korda.Asi käib ikka nii et ülevalt peale ja alt välja.
Noh normaalsetel Jaapani ratastel kohe kindlasti nii ei käi.davidsoniharald kirjutas:
Tsikli esipidureid ainult niimoodi saabki õhutada/õlitada.
Jutt käis pidurisüsteemis õli vahetamisest, mitte Scanni sidurist õhu väljasaamisest. Need on kaks erinevat asja.Veokate sidurisüsteemi õhutusega olen küll ja küll kokku puutunud ja see on natuke teine teema ning kui on süsteem tühi siis olenevalt autost on vaja jah abinõud.Üldjuhul süsteemi õhk ei lähe,kui pole leket ja süsteem tühjaks ei jookse ning anum kuivale ei jää.al kirjutas:Kui Sa juhtud kunagi kokku 2.-3. seeria Scania siduri õhutamisega (ja miks ka mitte teiste masinatega, mille hüdraulika torustik teeb jõnksu pumbast kõrgemale), siis seal ei ole mingit muud võimalust süsteemist õhu väljasaamiseks, kui eelmainit "süstal", küll natuke teises kaliibris ja rootsi inseneride poolt peenemas teostuses, lisaks kasutab toimetamiseks suruõhku. Sama seade sobiks pmst kõigi siduri-pidurisüsteemide täitmiseks !altpoolt lähenedes.ibra kirjutas: Kindlasti see asi niimoodi ei käi.Olen küll väga palju nende asjadega tegelenud ,aga sellisest õlivahetusest kuulen esimest korda.Asi käib ikka nii et ülevalt peale ja alt välja.
No ju siis mulle on sattunud järgemööda kolm ebanormaalset Jaapani ratast. Samuti on neid ebanormaalseid Jaapani rattaid kuradi palju meie teedele liikuma sattunud, paljudel mure kuidas esipidureid õhutada.Raitz kirjutas:Noh normaalsetel Jaapani ratastel kohe kindlasti nii ei käi.davidsoniharald kirjutas:
Tsikli esipidureid ainult niimoodi saabki õhutada/õlitada.