Piduri peasilinder

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

karla1
Mudder
Postitusi: 54
Liitunud: L Apr 10, 2010 10:59 am

Postitus Postitas karla1 »

Pakuks omalt poolt piduriõli liigset vanust? Olen täheldanud vahest sellist rooste sarnast ollust pidurivedelikus. Piduriõli vahetus suht peavalulik,aga rohke õhutamisega on tulemus üsna hää olnud
davidsoniharald
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 183
Liitunud: N Aug 14, 2008 10:06 pm

Postitus Postitas davidsoniharald »

karla1 kirjutas:Pakuks omalt poolt piduriõli liigset vanust? Olen täheldanud vahest sellist rooste sarnast ollust pidurivedelikus. Piduriõli vahetus suht peavalulik,aga rohke õhutamisega on tulemus üsna hää olnud
Piduriõli vahetus ei ole üldse mingi peavalu, kui natuke nupp nokib. Vaja on lihtsalt üht suuremat sorti süstalt, mille saab, üllatus üllatus, apteegist. Tõmbad aga süstla õli täis, keerad õhutusnipli lahti, vajutad uue õli sisse ja nippel kinni. Vahepeal tõmbad piduriõli topsist seda jubedust mis süsteemist nüüd sinna voolab aga vähemaks, kuni ka reservuaaris on kaunis värske õli.

Tsikli esipidureid ainult niimoodi saabki õhutada/õlitada.
Üldiselt tsikliinimene, aga kodutee vajab Jeepi.
ibra kirjutas: Kui ta tervest peast on katki läinud siis vaevalt ta kokkukeevitatult peab.
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ibra »

davidsoniharald kirjutas:
karla1 kirjutas:Pakuks omalt poolt piduriõli liigset vanust? Olen täheldanud vahest sellist rooste sarnast ollust pidurivedelikus. Piduriõli vahetus suht peavalulik,aga rohke õhutamisega on tulemus üsna hää olnud
Piduriõli vahetus ei ole üldse mingi peavalu, kui natuke nupp nokib. Vaja on lihtsalt üht suuremat sorti süstalt, mille saab, üllatus üllatus, apteegist. Tõmbad aga süstla õli täis, keerad õhutusnipli lahti, vajutad uue õli sisse ja nippel kinni. Vahepeal tõmbad piduriõli topsist seda jubedust mis süsteemist nüüd sinna voolab aga vähemaks, kuni ka reservuaaris on kaunis värske õli.

Tsikli esipidureid ainult niimoodi saabki õhutada/õlitada.
Kindlasti see asi niimoodi ei käi.Olen küll väga palju nende asjadega tegelenud ,aga sellisest õlivahetusest kuulen esimest korda.Asi käib ikka nii et ülevalt peale ja alt välja.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
al
True Off Roader!
Postitusi: 1126
Liitunud: T Apr 22, 2003 11:47 am
Asukoht: Elva

Postitus Postitas al »

ibra kirjutas: Kindlasti see asi niimoodi ei käi.Olen küll väga palju nende asjadega tegelenud ,aga sellisest õlivahetusest kuulen esimest korda.Asi käib ikka nii et ülevalt peale ja alt välja.
Kui Sa juhtud kunagi kokku 2.-3. seeria Scania siduri õhutamisega (ja miks ka mitte teiste masinatega, mille hüdraulika torustik teeb jõnksu pumbast kõrgemale), siis seal ei ole mingit muud võimalust süsteemist õhu väljasaamiseks, kui eelmainit "süstal", küll natuke teises kaliibris ja rootsi inseneride poolt peenemas teostuses, lisaks kasutab toimetamiseks suruõhku. Sama seade sobiks pmst kõigi siduri-pidurisüsteemide täitmiseks !altpoolt lähenedes.
heeringas
Rock Crawler
Postitusi: 901
Liitunud: K Mai 25, 2005 5:49 pm
Asukoht: Noarootsi Läänemaa

Postitus Postitas heeringas »

Omast kogemusest võin öelda, et kui peasilinder korras (mansetid ja klapid )
siis pole vaja läheneda alt pannes :wink:
HEIKER OÜ
5057572 Heiki
heeringa@hot.ee
Kasutaja avatar
Raitz
Fitting 38"
Postitusi: 368
Liitunud: T Veebr 13, 2007 2:23 pm
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Raitz »

davidsoniharald kirjutas:
Tsikli esipidureid ainult niimoodi saabki õhutada/õlitada.
Noh normaalsetel Jaapani ratastel kohe kindlasti nii ei käi.
1 Hobujõud
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ibra »

al kirjutas:
ibra kirjutas: Kindlasti see asi niimoodi ei käi.Olen küll väga palju nende asjadega tegelenud ,aga sellisest õlivahetusest kuulen esimest korda.Asi käib ikka nii et ülevalt peale ja alt välja.
Kui Sa juhtud kunagi kokku 2.-3. seeria Scania siduri õhutamisega (ja miks ka mitte teiste masinatega, mille hüdraulika torustik teeb jõnksu pumbast kõrgemale), siis seal ei ole mingit muud võimalust süsteemist õhu väljasaamiseks, kui eelmainit "süstal", küll natuke teises kaliibris ja rootsi inseneride poolt peenemas teostuses, lisaks kasutab toimetamiseks suruõhku. Sama seade sobiks pmst kõigi siduri-pidurisüsteemide täitmiseks !altpoolt lähenedes.
Jutt käis pidurisüsteemis õli vahetamisest, mitte Scanni sidurist õhu väljasaamisest. Need on kaks erinevat asja.Veokate sidurisüsteemi õhutusega olen küll ja küll kokku puutunud ja see on natuke teine teema ning kui on süsteem tühi siis olenevalt autost on vaja jah abinõud.Üldjuhul süsteemi õhk ei lähe,kui pole leket ja süsteem tühjaks ei jookse ning anum kuivale ei jää.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
davidsoniharald
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 183
Liitunud: N Aug 14, 2008 10:06 pm

Postitus Postitas davidsoniharald »

Raitz kirjutas:
davidsoniharald kirjutas:
Tsikli esipidureid ainult niimoodi saabki õhutada/õlitada.
Noh normaalsetel Jaapani ratastel kohe kindlasti nii ei käi.
No ju siis mulle on sattunud järgemööda kolm ebanormaalset Jaapani ratast. Samuti on neid ebanormaalseid Jaapani rattaid kuradi palju meie teedele liikuma sattunud, paljudel mure kuidas esipidureid õhutada.

Võib olla olen liiga kategooriline, kui ütlen, et ainult niimoodi saabki tsikli esipidureid õhutada, kuid see on üks lihtsamaid viise versus liitreid õli läbi süstemi pumbata lootuses, et see mull ükskord alla jõuab. Ei taha jõuda, sel ajal kui õli juurde valad ujub mull jälle natuke kõrgemale ja niimoodi on mõni mees päeva otsa pumbanud.

Tsiklifoorumis on sellest palju juttu olnud, müüakse ka spets pumpasid, mida tsiklitöökojad endale ostavad. Tavainimesele piisab suurest süstlast.

Paljude asjade tegemiseks ei ole olemas ainult ühte viisi, kuidas seda teha. Seega ärge kohe nii kategooriliselt väitke, et see teguviis on vale. Pigem on asi silmaringis, mõnda asja saab mitut viisi teha, vastavalt olukorral sobib mõni alternatiive lahendus paremini, kui vana ja läbiproovitud.

PS. Milline on siis normaalne japsi ratas?

PPS. Härra ibra, vaatamata asjolule, et sa kõikjal räägid kui palju sa ikka kõigega tegelenud oled, tulistad sa oma teadmiste kohta ikka kauneid pärleid. Kompresioon jne... Võite ise tsiklifoorumist otsida kui tahate. Ennem kategooriliste väidete esitamist stiilis MINA TEAN KUIDAS ON ÕIGE võiks siiski veidi veel siin maailmas ringi vaadata ja silmaringi avardada.

Olge tugevad.
Üldiselt tsikliinimene, aga kodutee vajab Jeepi.
ibra kirjutas: Kui ta tervest peast on katki läinud siis vaevalt ta kokkukeevitatult peab.
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ibra »

Meil oli juttu piduri õli vahetusest ,mitte õhu eemaldamisest süsteemist.Ei ole mõtet neid asju segi ajada.Piduri õli vahetusega ei lähe õhk süsteemi.Ja kui sul läheb,siis oled käpard.Ja pealegi ei ole siin tsiklifoorum.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”