3. leht 4-st
Postitatud: L Mär 20, 2010 10:14 pm
Postitas 5-th wheel
klapiklõbin on ju erinev saale kolinast. kas sul mootor töötab ühtlaselt ja käivitub ilusti?
kõik silindrid töötavad?
Postitatud: L Mär 20, 2010 10:15 pm
Postitas seenior2
Vaadates siinsete meeste postituste hulka,arvasin,et tegemist on ikka vanade automeestega,kuid tundub,et kõik on endised tsiklimehed ja veel kahetaktiste tsiklitega
Lubage siis meenutada,et jutuks olev mootor on 4-taktiline

Ja kokku tuleb ajada mitte üks märk,vaid KAKS märki,alles siis on kolb üss-s ja SURVETAKTI lõpp,mõlemad klapid kinni! Kui nüüd ikka asi kohale ei jõudnud,siis tuleb mõni leht mootori tööpõhimõtte kohta netist või raamatust lahti teha ja seda ilma häbenematta ja see ei ole ka minu iroonia

Samast punktist hakkame ka süüdet paika panema,kuid siin on vaja vähemalt proovilampi,parem,kui on stroboskoop kasutada.(silma järgi saab niipalju,et mootor töötab ja auto tuleb koju,täpsusest asi kaugel). Ja enne klappide reguleerimist PEAB süüde õige olema,muidu on kl-regull tühi töö! NB! kontaktivahe kõigepealt õigeks!
Üks mees ikka saab pihta ka - 5--mis tand oligi,vääna mees.Minu vabandus talle!
Postitatud: L Mär 20, 2010 10:58 pm
Postitas vai
Laagris on vennike kes regullib süüdet ja kõike muud. Sain paar päeva tagasi temalt abi kõrgsurvepumba sättimisel, 1,5tundi tööd ja 600EEK ja kõik pelab .
Aadressi ei tea aga kui helistad siis annan vihje kuida tema juurde saab....
tel.5132620
Postitatud: L Mär 20, 2010 11:05 pm
Postitas Stupiduser
Come on, Seenior, loomuliklt on Suzuki mehed endised tsiklimehed, kes on läinud üle katusega aa-tee-veedele

Postitatud: P Mär 21, 2010 3:01 am
Postitas srock
SUZUKI........ möhhh,aaaa mis see oli Pikk krt ?.prrrrrrrrrrrr...krt .. a tegelt mis seal ikka vii atv soo tänavale tln.

Postitatud: P Mär 21, 2010 2:58 pm
Postitas Kondimurdja
5-th wheel kirjutas:klapiklõbin on ju erinev saale kolinast. kas sul mootor töötab ühtlaselt ja käivitub ilusti?
kõik silindrid töötavad?
Ma ei ole tõesti mootori värkidega kursis et, mis klõbin miski on.
Mootor töötab ühtlaselt ja käivitub ka hästi. Ja ka kõik silindrid töötavad.
seenior2 kirjutas:Vaadates siinsete meeste postituste hulka,arvasin,et tegemist on ikka vanade automeestega,kuid tundub,et kõik on endised tsiklimehed ja veel kahetaktiste tsiklitega
Lubage siis meenutada,et jutuks olev mootor on 4-taktiline

Ja kokku tuleb ajada mitte üks märk,vaid KAKS märki,alles siis on kolb üss-s ja SURVETAKTI lõpp,mõlemad klapid kinni! Kui nüüd ikka asi kohale ei jõudnud,siis tuleb mõni leht mootori tööpõhimõtte kohta netist või raamatust lahti teha ja seda ilma häbenematta ja see ei ole ka minu iroonia

Samast punktist hakkame ka süüdet paika panema,kuid siin on vaja vähemalt proovilampi,parem,kui on stroboskoop kasutada.(silma järgi saab niipalju,et mootor töötab ja auto tuleb koju,täpsusest asi kaugel). Ja enne klappide reguleerimist PEAB süüde õige olema,muidu on kl-regull tühi töö! NB! kontaktivahe kõigepealt õigeks!
Üks mees ikka saab pihta ka - 5--mis tand oligi,vääna mees.Minu vabandus talle!
Kus on see teine märk siis? Üks hoorattal ja teine....
Postitatud: P Mär 21, 2010 3:30 pm
Postitas yanekk
Kondimurdja kirjutas:
Kus on see teine märk siis? Üks hoorattal ja teine....
Nukkvõlli märk on teine.
Postitatud: E Mär 22, 2010 9:48 am
Postitas MahviaDeTyrk
Prsse - mitu päeva lugesin seda teemat ja enam ei pea vastu
Kondimurdja küsis korrektse ja asjaliku küsimuse - tulemuseks on 3 lk. jama krt.
Mille krmuse jaoks on vaja enne klappide regulli süüde õigeks panna ?? - mis neil asjadel omavahel pistmist on ? - kas tagasilla difri hambumus tuleb kah ehk enne õigeks panna ?
Mis võimuga need sigulli mehed oma klappide regulliga nukkvõllid defitsiidiks muutsid - isegist kui sa asja nii peesse paned, et klapid pähe jooksevad ei lõhu sellega ju nukkvõlli ära

Postitatud: E Mär 22, 2010 3:08 pm
Postitas seenior2
[quote="Kondimurdja"]Hakkasin siis klappe regullima ja ei oskagi
Tegelik mure on siuke, et...Kui mootor käib siis miski klõbiseb seal. Kui pöörded kõrged on siis klõbiseb, kui keskmised pöörded siis mingitel pööretel klõbin kaob ära. Aga kui gaasi lahti lasen, et ta pöörded maha võtaks siis lööb hetkeks kõva klõbina sisse.
-----------------
Viitab valele süütemomendile,kui tiksuks 1-2 klappi.oleks reguleerimine asjakohane.Antud juhul kl.regul. tühi töö - ei kõrvalda klõbinat! Asjal ka teine mõte -kui süüde on õigeks pandud,siis võib kindel olla,et ka märgid on omal kohal õiged.Ka need võivad vahel valesti olla ja sel juhul kl.regul. ka vale, valede märgikohtade puhul mootor ei käivitu ju või mõni muu segadus. Klappe reguleerides ei pruugi seda avastada,et märgid valesti.
-----------------
Mis võimuga need sigulli mehed oma klappide regulliga nukkvõllid defitsiidiks muutsid - isegist kui sa asja nii peesse paned, et klapid pähe jooksevad ei lõhu sellega ju nukkvõlli ära
-------------------
Vale reguleering kulutas sfäärilise nuka ümmarguseks,nukkvõll ei avanud enam muud,kui omaniku rahakotti uue nuka soetamiseks

Postitatud: T Mär 23, 2010 12:57 am
Postitas Allar
Jube keemia, Tundub, et lihtsam on hüdrotõukuritega mootor muretseda, kui klappe reguleerida.

Postitatud: T Mär 23, 2010 1:28 am
Postitas seenior2
allar kirjutas:Jube keemia, Tundub, et lihtsam on hüdrotõukuritega mootor muretseda, kui klappe reguleerida.

Parem on teha tööd,mida oskad ja lasta autot remontida sellel,kelle töö SEE on
Ja hüdrotõukuritel ka omad vead,kui probleemid,siis vahetus ja...rahakott peab laiemalt lahti minema

Postitatud: T Mär 23, 2010 8:45 am
Postitas Kondimurdja
seenior2 kirjutas:allar kirjutas:Jube keemia, Tundub, et lihtsam on hüdrotõukuritega mootor muretseda, kui klappe reguleerida.

Parem on teha tööd,mida oskad ja lasta autot remontida sellel,kelle töö SEE on
Ja hüdrotõukuritel ka omad vead,kui probleemid,siis vahetus ja...rahakott peab laiemalt lahti minema

Ma laseksin meelelti kellelgi targal oma autot remontida aga kui rahaga on kitsas siis prooviks ikka ise hakkama saada.
Tänud kõigile nende klapireguleerimis nõuannete ja teema arutamiste eest.
Nüüd aga võiks natuke arutada või oletada, mis saab seal veel olla, mis võiks klõbinat tekitada.

Postitatud: T Mär 23, 2010 3:39 pm
Postitas seenior2
1.Kontaktivahe jagajas.(kui sel autol selline asi on-ei mäleta enam,milline variant kuskil!)
2.Süütemoment õigeks.
3.Toitesüsteem korda,st segu koostis.
Ja kas kasutad korralikku bensiini või miskit vene päritoluga odavamat ?
Kui viimast,siis ...ilmselt oktaaniarv väike ja klõbin normaalne ilming!
Postitatud: N Mär 25, 2010 11:22 pm
Postitas Kondimurdja
seenior2 kirjutas:1.Kontaktivahe jagajas.(kui sel autol selline asi on-ei mäleta enam,milline variant kuskil!)
2.Süütemoment õigeks.
3.Toitesüsteem korda,st segu koostis.
Ja kas kasutad korralikku bensiini või miskit vene päritoluga odavamat ?
Kui viimast,siis ...ilmselt oktaaniarv väike ja klõbin normaalne ilming!
Tegin kõik mis suutsin. 1.näppisin kontaktivahet 2.keerasin süüdet igat moodi 3. Panin 10l 98ultima sisse. Klõbin aga jäi

Postitatud: R Mär 26, 2010 9:01 am
Postitas Madis
Kui sa klappe regullisid, siis kas kasutasid kitsast kaliibrit? Kui kasutasid laia kaliibrit, siis kulunud nuka puhul sa ei saanud vahet õigeks, sest sellisel juhul kandis kaliibrit nuka välimine(sed) serv(ad) ning keskelt jäi kalliber nö. õhku. Helista mulle kui jäi segaseks - sa ju sama küla poiss.